Da's wel een puntjequote:Op maandag 17 mei 2021 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja het wordt dan nogal pointless
Hehehehe ............quote:
Jeetje. Nou na 5 minuten had ik al gehad en was weggegaan. Geen zin in dat gedoe. En een volgende week een nieuwe poging. Of gewoon zelf gekocht, zonder mijn vrouw.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ken iemand die echt 3 - 4 uur in een winkel heeft zitten kibbelen met zijn toenmalige vriendin over een surroundsetje!
'Zelfs'quote:Op maandag 17 mei 2021 17:19 schreef chufi het volgende:
Zelfs 's nachts is het soms gewoon uren stil
Jou geluk dan dit keerquote:Op maandag 17 mei 2021 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wel, maar zij had het iets compacter in gedachten!
quote:Op maandag 17 mei 2021 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
'Zelfs'ik zal me pas zorgen maken als het midden op de dag uren stil is
Time goodnightquote:
Het gaat mij niet om het winnen maar ik vind de punten wel een leuke toevoeging.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel leuke bijkomstigheid. Als je de meeste hoord hier gaat het hun niet om de punten, maar ondertussenik ben er gewoon eerlijk in.
Yup, die 2 verdienden geld als water, maar zij vond het overbodige luxe.quote:
Die ontploft in je gezichtquote:
Succesquote:Op maandag 17 mei 2021 17:22 schreef m1st1g het volgende:
latersssssssssssss![]()
Ik mag weer even een paar pannen warm maken
latersquote:Op maandag 17 mei 2021 17:22 schreef m1st1g het volgende:
latersssssssssssss![]()
Ik mag weer even een paar pannen warm maken
Ik hoorde op tv dat er heel veel vraag is naar horecapersoneel.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het winnen maar ik vind de punten wel een leuke toevoeging.
Tot half 4 maatquote:Op maandag 17 mei 2021 17:19 schreef chufi het volgende:
Zelfs 's nachts is het soms gewoon uren stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |