Dan moeten we ze maar weer uitnodigenquote:Op maandag 17 mei 2021 17:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar ze moeten er maar net zin hebben om nog een keer weer mee te posten
Voor mij voor 60% maarquote:Op maandag 17 mei 2021 17:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk dat de lol er snel vanaf is zonder points
Ik denk doneren voor DTS niet veel zin heeft. Fok loopt al te bokkenquote:Op maandag 17 mei 2021 17:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heel dts ff 5e doneren? Sc ook wel leuk, maar punten erbij leuker.
Mwa... het zit verder niet in de weg tochquote:Op maandag 17 mei 2021 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel gewoon een SC worden, maar ik denk dat de modjes ons dan gewoon naar ONZ SC schoppen.
idd.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoor je volgens mij niet vaak dat de smaak zo hetzelfde is
DTS is in principe een spel, gaat mij omde punten eerlijk gezegd.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel gewoon een SC worden, maar ik denk dat de modjes ons dan gewoon naar ONZ SC schoppen.
Niks mis mee tochquote:Op maandag 17 mei 2021 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Prachtig, heb je daar in elk geval geen discussie over.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]Echt, we kijken allebei bij de Ikea tegelijkertijd naar dezelfde bank en zeggen dat dat 'm moet worden.
Gaan shoppen voor gordijnen, komt ze PRECIES met wat ik in gedachten had aanlopen!
Lampen, tafels, kastjes, het bed (ook qua materiaal en kleur) en ook deze speakers; allemaal op één lijn!
Ow en de tegels en het behang.
Dat scheelt.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwa... het zit verder niet in de weg toch
Je wist de maat niet>quote:Op maandag 17 mei 2021 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
idd.
Alleen dat de versterkers zo groot zijn was ff schrikken!
quote:Op maandag 17 mei 2021 17:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
DTS is in principe een spel, gaat mij omde punten eerlijk gezegd.
kaatjes?quote:Op maandag 17 mei 2021 17:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable koopt een paar kaatjes
FTFYquote:Op maandag 17 mei 2021 17:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable koopt een paar kaartjes
Het spel is toch geen spel meer? Ik moet even opletten wat ik zeg. Maar het is al maanden dezelfde die punten scoortquote:Op maandag 17 mei 2021 17:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
DTS is in principe een spel, gaat mij omde punten eerlijk gezegd.
Mja.. maar dts is opzich wel een eiland apart zeg maarquote:Op maandag 17 mei 2021 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Er zijn al wat kleine beginnende SC's de nek om gedraaid.
quote:Op maandag 17 mei 2021 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Prachtig, heb je daar in elk geval geen discussie over.![]()
Geregeld dat je echtparen eindeloos ziet kibbelen over de kleur bankstel of motiefje...
Da's wel zoquote:Op maandag 17 mei 2021 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat komt wel weer toch, naar kantoor? De ene maatregel na de andere wordt versoepeld.
O jee hij wilde en zij niet?quote:Op maandag 17 mei 2021 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ken iemand die echt 3 - 4 uur in een winkel heeft zitten kibbelen met zijn toenmalige vriendin over een surroundsetje!
Nee hoor, maar wel leuke bijkomstigheid. Als je de meeste hoord hier gaat het hun niet om de punten, maar ondertussenquote:
Ja het wordt dan nogal pointlessquote:Op maandag 17 mei 2021 17:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk dat de lol er snel vanaf is zonder points
quote:Op maandag 17 mei 2021 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het spel is toch geen spel meer? Ik moet even opletten wat ik zeg. Maar het is al maanden dezelfde die punten scoort
Preciesquote:Op maandag 17 mei 2021 17:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel leuke bijkomstigheid. Als je de meeste hoort hier gaat het hun niet om de punten, maar ondertussenik ben er gewoon eerlijk in.
Er is een alternatieve telwijze. De nummer 1 telt namelijk vaak niet mee.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het spel is toch geen spel meer? Ik moet even opletten wat ik zeg. Maar het is al maanden dezelfde die punten scoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |