Stiekem inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel leuke bijkomstigheid. Als je de meeste hoord hier gaat het hun niet om de punten, maar ondertussenik ben er gewoon eerlijk in.
idd ja!quote:Op maandag 17 mei 2021 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jeetje. Nou na 5 minuten had ik al gehad en was weggegaan. Geen zin in dat gedoe. En een volgende week een nieuwe poging. Of gewoon zelf gekocht, zonder mijn vrouw.
Hee zou je wel willen heequote:
Ik wilde nog 1x winnen en dat was afgelopen december. Voorderest interesseert het mij geen moer meer. Mooi geweest hoor, vanaf het begin bij geweest en op gegeven moment is de koek wel een beetje op.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel leuke bijkomstigheid. Als je de meeste hoord hier gaat het hun niet om de punten, maar ondertussenik ben er gewoon eerlijk in.
En zo niet, dan niet. Dan is het ook niet anders.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:24 schreef PlymouthFury het volgende:
N
[..]
Nee, gaat ook niet gebeuren hoor. Komt gewoon een alternatief denk ik.
Wat betreft Audio en Video, da's mijn terrein. Ik bepaal wat er in huis komt, punt.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja!
En het erge is dat ze de weken er voor het er thuis ook al geregeld over hadden en ze een akkoord bereikt hadden toen ze naar de winkel toe gingen. Het exacte model hadden ze samen al over beslist, maar ter plekke bedacht die meid zich nog.
Ja snap ik, jij bent echt één van de eerste en begrijp dat je het dan wel een x gehad heb met de punten jacht. Af en toe dan binnenvallen hier wel leuk, dat contact houden ook wel leuk zo nu en danquote:Op maandag 17 mei 2021 17:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wilde nog 1x winnen en dat was afgelopen december. Voorderest interesseert het mij geen moer meer. Mooi geweest hoor, vanaf het begin bij geweest en op gegeven moment is de koek wel een beetje op.
haha het is malakov niet molotovquote:Op maandag 17 mei 2021 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een lekkere molotov-cocktail er bij om het door te spoelen?
Iets met lange vingers een soort taartquote:
Zo dan begint al goed danquote:Op maandag 17 mei 2021 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat betreft Audio en Video, da's mijn terrein. Ik bepaal wat er in huis komt, punt.![]()
Voor wat betreft dingen als keuken, laminaat, bankstellen en dat soort inrichting, daar zal ik wat minder moeilijk over doen, als het niet belachelijk veel duurder is dan zou hoeven.
Je kunt maar beter direct duidelijk zijn, ja toch of niet dan?quote:
Ik had net op google gezocht, ziet er wel lekker uit..quote:
Dat is duidelijkquote:Op maandag 17 mei 2021 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt maar beter direct duidelijk zijn, ja toch of niet dan?
Ik ben ook gek op audio en video, dus maakt het mij niet zoveel uit. zolang het maar geen dikke sub wooffers zijnquote:Op maandag 17 mei 2021 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat betreft Audio en Video, da's mijn terrein. Ik bepaal wat er in huis komt, punt.![]()
Voor wat betreft dingen als keuken, laminaat, bankstellen en dat soort inrichting, daar zal ik wat minder moeilijk over doen, als het niet belachelijk veel duurder is dan zou hoeven.
Zeker wel, ze heeft ook wel dingetjes lijkt mequote:Op maandag 17 mei 2021 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt maar beter direct duidelijk zijn, ja toch of niet dan?
Helaas. Die lage tonen hebben ruimte nodig... Dat zijn gewoon natuurwetten, daar doe je niets tegen.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op audio en video, dus maakt het mij niet zoveel uit. zolang het maar geen dikke sub wooffers zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |