SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Een seizoen wordt altijd door Dotteke gewonnen. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik drink ook veel te dure koffie zo nu en dan in een koffietentquote:Op maandag 17 mei 2021 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Chia zaadjes en cacao-nibs vreten ook.
En met een keurig verzorgde baard één of andere dure koffie met een hoop siroop en zooi er doorheen in een dure Amerikaanse tent gaan zitten zuipen.maar dan van een lokale koffiebrander en dan zonder andere zooi. En zonder baard
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hoezo niet johquote:Op maandag 17 mei 2021 16:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk dagje wel, behalve de hoeren en de sportschool![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat moet ik bij de hoeren, en de sportschool wordt ik moe.. alhoewel beetje mannen kijkenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Welke gefrustreerde mod heeft hij nu weer snoeihard de waarheid verteltquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een pittige turbo er op zitten?quote:Op maandag 17 mei 2021 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
Die motor kan best fel uit de hoek komen![]()
![]()
Laatste ban die ik kreeg was omdat de FA's erachter kwamen dat ik hen alleen de moeders had geneukt![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: