Djiezesquote:Op zondag 16 mei 2021 16:21 schreef Em31 het volgende:
Malta zit ook in dat hotel en mag nu ook niet gaan![]()
https://www.instagram.com/p/CO79sEwHaT5/
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:24 schreef Amarinthe het volgende:
Hoe leuk ik dat carpet gebeuren ook vind en hoe zonde van de tijd vind ik het nu eigenlijk niet kunnen
Eensquote:Op zondag 16 mei 2021 16:24 schreef Nexum het volgende:
Ze moeten Turqoise carpet gewoon aflassen. Iedereen meteen in quarantaine en PCR test laten afnemen.
Waar mogen ze niet gaan?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:21 schreef Em31 het volgende:
Malta zit ook in dat hotel en mag nu ook niet gaan![]()
https://www.instagram.com/p/CO79sEwHaT5/
Mij ook wel; als er verder geen contact is geweest met de andere delegaties zou het geen punt moeten zijn dat zij in hetzelfde hotel verblijven.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:24 schreef Dave het volgende:
Malta ook in quarantaine omdat ze in hetzelfde hotel zitten? Dat lijkt me een beetje sterk.
Maar dan wel met live Jan Smit erbij!quote:Op zondag 16 mei 2021 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zitten we straks zaterdag in AHOY met zijn allen naar een youtube playlist te kijken.![]()
Op een heel groot scherm, dat dan weer wel.
Na maandag hoop ik je daar meer over te kunnen vertellenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik maak me er meer druk om of ze lekkere lunchgerechten hebben, gezien het feit dat wij daar moeten lunchen
Ah ok.quote:
Tussen Polen en IJsland in, verdacht...quote:
Wel als in dat hotel een kamermeisje of ander personeelslid positief is getest en de besmetting ook daar vandaan zou kunnen komenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mij ook wel; als er verder geen contact is geweest met de andere delegaties zou het geen punt moeten zijn dat zij in hetzelfde hotel verblijven.
Wie is... de Moldavië?quote:
Dat is een heel goed punt, Jan Smit heb je thuis niet. Kan ik ergens mijn tickets nog cancelen?quote:
Oh duimen!quote:Op zondag 16 mei 2021 16:30 schreef Dave het volgende:
Ah, de rest van IJsland in zelf quarantaine tot de uitslag van de PCR test.
Dan zouden ze het niet brengen als 'iemand van de delegatie' die nu positief is getest.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel als in dat hotel een kamermeisje of ander personeelslid positief is getest en de besmetting ook daar vandaan zou kunnen komen
Moldavië heeft gewoon zowel "mol" als "Dave", dan houden we alleen nog een i overquote:
Iemand van het hotel en iemand van de delegatie kunnen natuurlijk ook gewoon allebei positief getest zijn.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan zouden ze het niet brengen als 'iemand van de delegatie' die nu positief is getest.
Dat lijkt mij sterk, als ik in een hotel ben is m’n contact met kamermeisjes en ander personeel heel vluchtig. Al kun je niets uitsluiten natuurlijk.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel als in dat hotel een kamermeisje of ander personeelslid positief is getest en de besmetting ook daar vandaan zou kunnen komen
quote:Op zondag 16 mei 2021 16:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
IJsland en Polen, mssn dat we friesland op voorhand al in quarataine moeten stellen
quote:Op zondag 16 mei 2021 15:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon sowieso een goed idee, hadden we jaren geleden al moeten doen.
Als iemand van de delegatie positief is getest klopt dat gewoon. Als in het hotel ook iemand werkt die positief is getest en dus mogelijk de verspreider kan zijn kan ik me er iets bij voorstellen dat ze voorzichtiger zijn met iedereen in dat hotelquote:Op zondag 16 mei 2021 16:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan zouden ze het niet brengen als 'iemand van de delegatie' die nu positief is getest.
Nou heb ik laatst New Kids Nitro gezien en daarin moest Friesland ook al in quarantainequote:Op zondag 16 mei 2021 16:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
IJsland en Polen, mssn dat we friesland op voorhand al in quarataine moeten stellen
quote:
Ook in dat hotel of gewoon uit voorzorg?quote:
Dat klopt, maar dat weten we nu nietquote:Op zondag 16 mei 2021 16:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iemand van het hotel en iemand van de delegatie kunnen natuurlijk ook gewoon allebei positief getest zijn.
NOU DAN GA IK OOK NIETquote:
Ook in dat hotel iddquote:Op zondag 16 mei 2021 16:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ook in dat hotel of gewoon uit voorzorg?
Roemenie zit inderdaad in hetzelfde hotelquote:Op zondag 16 mei 2021 16:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ook in dat hotel of gewoon uit voorzorg?
Nee, maar het kan wel een reden zijn om iedereen uit dat hotel voorlopig bij de rest uit de buurt te willen houden.quote:
Ja, dat nu eerst even alle hotelmedewerkers ook getest worden.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar het kan wel een reden zijn om iedereen uit dat hotel voorlopig bij de rest uit de buurt te willen houden.
Dat kan kloppen ja en is dan ook zeker logischquote:Op zondag 16 mei 2021 16:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar het kan wel een reden zijn om iedereen uit dat hotel voorlopig bij de rest uit de buurt te willen houden.
Ja ik had zo gehoopt dat het alleen bij Polen zou blijvenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:42 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ging gewoon te goed bijna afgelopen week
Het grote probleem is natuurlijk gewoon dat @Aoibhin laatst heeft uitgesproken dat alles zo goed ging, bij mijn weten zonder daarna af te kloppen. Kijk, dan vraag je natuurlijk om problemen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:42 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ging gewoon te goed bijna afgelopen week
Er is kennelijk 1 van de hotel medewerkers positief getest las ik net.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dat nu eerst even alle hotelmedewerkers ook getest worden.
Oke, dan is het logisch dat alle delegaties in dat hotel even niet gaan. Wel fijn dat niet iedereen in hetzelfde hotel zit.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Er is kennelijk 1 van de hotel medewerkers positief getest las ik net.
Iedereen zijn eigen kano.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:44 schreef Dave het volgende:
Worden nu denk ik taxi’s in plaats van boten, als het überhaupt doorgaat.
Dit wil ik nu!quote:
Oké, ben benieuwd hoe het contact dan is verlopen en wat de bron is.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Er is kennelijk 1 van de hotel medewerkers positief getest las ik net.
Echt amper een uur nadat ik dat zei kwam dat van Polen naar buitenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het grote probleem is natuurlijk gewoon dat @:Aoibhin laatst heeft uitgesproken dat alles zo goed ging, bij mijn weten zonder daarna af te kloppen. Kijk, dan vraag je natuurlijk om problemen.
Ga uit voorzorg maar even niet meer wandelen jijquote:Op zondag 16 mei 2021 16:49 schreef koffieleuk het volgende:
Voordat ik een eindje ging wandelen was het alleen mis met Polen, wat is dat snel gegaan zeg.
quote:
Met Twee meter sessies zit je zelfs nog een halve meter boven de eisquote:Op zondag 16 mei 2021 16:51 schreef Strani het volgende:
In plaats van een YouTube playlist kan je ook nog live optredens vanuit de hotelkamers doen. Vragen we Jan Douwe Kroeske om advies over hoe je dat netjes in een hele kleine ruimte voor elkaar krijgt.
Dat filmpje erbijquote:
Dan valt het nog mee ja, dat is waar.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:52 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Hieruit lijk je te kunnen opmaken dat iedere artiest behalve die 2 delegatieleden negatief is getest.
Je moet het ook niet jinxenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt amper een uur nadat ik dat zei kwam dat van Polen naar buiten![]()
Verzinnen jullie maar een straf. Ik verdien het
Bind @koffieleuk aan een stoel vastquote:Op zondag 16 mei 2021 16:49 schreef koffieleuk het volgende:
Voordat ik een eindje ging wandelen was het alleen mis met Polen, wat is dat snel gegaan zeg.
of Olav Mol. Die deed verslag van de GP Portugal vanuit een hotelkamerquote:Op zondag 16 mei 2021 16:51 schreef Strani het volgende:
In plaats van een YouTube playlist kan je ook nog live optredens vanuit de hotelkamers doen. Vragen we Jan Douwe Kroeske om advies over hoe je dat netjes in een hele kleine ruimte voor elkaar krijgt.
Ik herken het gevoelquote:Op zondag 16 mei 2021 17:00 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
Als ik dit lees denk ik wel van:Wrijf het erin. En dan ben ik wel boos/gefrustreerd dat het hier nog niet zo opschiet als daar.
Wij vaccineren zorgvuldig volgens Hugo de Jongequote:Op zondag 16 mei 2021 17:00 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
Als ik dit lees denk ik wel van:Wrijf het erin. En dan ben ik wel boos/gefrustreerd dat het hier nog niet zo opschiet als daar.
Ja dat krijg je als je alle vaccins voor jezelf houdt.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:00 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
Wat kan dat mens toch opruien zeg.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:00 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
Gottegot, nou, er gaat een keer iets goed in Amerika en VK.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:00 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
Ja VS heeft allemaal deals ingebouwd dat vrijwel alles meteen naar hun gingen.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je alle vaccins voor jezelf houdt.
Gedaanquote:Op zondag 16 mei 2021 17:12 schreef Em31 het volgende:
Misschien kan iemand deze even sturen
[ afbeelding ]
Heb vandaag geen zin in redelijke nuance, kut-Amerikanen, allesquote:Op zondag 16 mei 2021 17:15 schreef Arizona het volgende:
Nou ja, ik snap wel dat de Amerikaanse bevolking er wel blij mee is. Hun leven is al een stuk meer terug naar normaal. America first, he.
Dat het op het wereldtoneel niet de meest nette oplossing is zal de gemiddelde Amerikaan jeuken denk ik.
Win win!!quote:Op zondag 16 mei 2021 16:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Met Twee meter sessies zit je zelfs nog een halve meter boven de eis
Nou ja... wij hebben nog mazzel hoor, mensen in India of andere arme delen van de wereld kunnen er voorlopig naar fluiten.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:00 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
Zelfs nu het zo mis gaat in India willen ze nog geen recept of export vrij geven zegt genoeg.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:15 schreef Arizona het volgende:
Nou ja, ik snap wel dat de Amerikaanse bevolking er wel blij mee is. Hun leven is al een stuk meer terug naar normaal. America first, he.
Dat het op het wereldtoneel niet de meest nette oplossing is zal de gemiddelde Amerikaan jeuken denk ik.
Ja. En dan later verbaasd zijn dat er diverse mutaties uit die landen komt.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja... wij hebben nog mazzel hoor, mensen in India of andere arme delen van de wereld kunnen er voorlopig naar fluiten.
Zeker. Er gaat genoeg fout, maar het is in veel gevallen niet zo zwart wit als veel mensen denken.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfs nu het zo mis gaat in India willen ze nog geen recept of export vrij geven zegt genoeg.
EU heeft ook veel zelf verpest hoor, maar Amerika is echt ook niet solidair.
Ja joh, want als het ergens anders was georganiseerd, dan was het niet gebeurdquote:Op zondag 16 mei 2021 17:39 schreef Em31 het volgende:
Allemaal dit soort tweets, alsof ze er niet alles aan proberen te doen![]()
[ twitter ]
Het is dan wel de vraag die serieus die opmerking is. Kan ook gekscherend gezegd zijn.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:39 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Het zijn vooral weer de Italianen, dus bloedserieus.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is dan wel de vraag die serieus die opmerking is. Kan ook gekscherend gezegd zijn.
Plus dat andersom de reacties hier hetzelfde zouden zijn.
Echt hè. Organisatie krijgt er links en rechts nu van langs terwijl er ook nog zoiets bestaat genaamd persoonlijke verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:39 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dat zijn dan sneue mensen.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zijn vooral weer de Italianen, dus bloedserieus.
Italië was nog grotere brandhaard dan Nederland wat betreft corona vorig jaar.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zijn vooral weer de Italianen, dus bloedserieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |