Dat zijn toch gewoon twee wanden in een grote ruimte?quote:Op zondag 16 mei 2021 15:56 schreef Em31 het volgende:
Nikkie heeft ook met iedereen in dat kleine hokje gezeten
Maar wel maskerloos en giebelend en lachend. Niet ideaal iig.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon twee wanden in een grote ruimte?
Zitten de wiwi's ook in dat hotel?quote:
Ja idd, je waant je waarschijnlijk toch wat veilig nadat iedereen de hele tijd getest wordtquote:Op zondag 16 mei 2021 16:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wel maskerloos en giebelend en lachend. Niet ideaal iig.
Hij klonk wel vals de afgelopen dagenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:04 schreef Em31 het volgende:
Als die van Polen vals was hadden we het ook wel geweten nu of niet?
Die was toch positief getest?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:04 schreef Em31 het volgende:
Als die van Polen vals was hadden we het ook wel geweten nu of niet?
Álles zal denk ik niet gebeuren, maar nu IJsland is nog maar de vraag of die hun semi live kunnen doenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:08 schreef Dave het volgende:
Straks toch alles live on tape, ondanks dat ze hier zijn.
Iemand uit de delegatiequote:
Bij IJsland een delegatie lid, moet dan meteen iedereen van IJsland in quarantaine? Hoefde Ollongren toch ook niet?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Álles zal denk ik niet gebeuren, maar nu IJsland is nog maar de vraag of die hun semi live kunnen doenVoor Polen kwam de positieve uitslag wellicht nét op tijd om uit quarantaine te kunnen tegen die tijd
Daar had ik niet bij stilgestaan! Ach, ik ga toch met de autoquote:Op zondag 16 mei 2021 15:03 schreef egeltje1985 het volgende:
De vriendin waar ik mee ga kwam net tot een hele teleurstellende conclusie: er is nog alcoholverbod vanaf 8 uur!
Je lijkt ervan uit te gaan dat voor politici dezelfde regels gelden als voor gewone mensen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij IJsland een delegatie lid, moet dan meteen iedereen van IJsland in quarantaine? Hoefde Ollongren toch ook niet?
Klopt, ze zei al dat ze komende week niet af gaat sprekenquote:Op zondag 16 mei 2021 15:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja laten we het hopen! En dan zit jouw dochter wel in een leeftijdscategorie waarin ze zelf ook wel kunnen nadenken
Als het iemand van de delegatie is waar geen contactmomenten mee zijn geweest in de besmettelijke periode, dan zouden Dadi & Co niet in quarantaine hoeven. Dit gaan ze wel, dus dan neem ik wel aan dat het iemand is waar ze wel mee zijn omgegaan de afgelopen dagen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij IJsland een delegatie lid, moet dan meteen iedereen van IJsland in quarantaine? Hoefde Ollongren toch ook niet?
Lijkt me ook sterk dat die er gaat zijn.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:13 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Moet toch zeggen als ik de beelden zo zie van Flo Rida die enorm aan het feesten is in de USA, dan hoop ik toch eigenlijk niet dat hij komt. Kan toch niet dat hij daar tussen de hossende mensen staat nu nog en dan donderdag tussen de artiesten staat?
Ik maak me er meer druk om of ze lekkere lunchgerechten hebben, gezien het feit dat wij daar moeten lunchenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar had ik niet bij stilgestaan! Ach, ik ga toch met de auto
Prachtige zonnige Nederlandse eilanden laten zien aan heel Europa en dan in je vuistje lachen als domme toeristen verregenen op Vlielandquote:Op zondag 16 mei 2021 15:18 schreef Strani het volgende:
Een postcard uit Saba of Sint Eustatius had dan weer wel gekund. Maar dat is ook weer zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |