Dat is geen 1,5 meter afstandquote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zitten we straks zaterdag in AHOY met zijn allen naar een youtube playlist te kijken.![]()
Op een heel groot scherm, dat dan weer wel.
Het ding is dat ik heel veel gehoord heb dat IJsland juist onwijs voorzichtig is geweest. Ze doen alle interviews ook via de telefoon uit het hotel. Zij zijn dus echt niet aan het knuffelen geweest volgens mij.quote:
Echt johquote:
Ja je zou zeggen van wel, maar in die Insta story van Roxen zie je bijvoorbeeld dat ze in een supermarkt is, want dus niet mag. Als meer mensen zulke dingen blijven doen..quote:Op zondag 16 mei 2021 15:50 schreef Arizona het volgende:
Maar HOE dan. Ze zitten toch in die bubbel...
Ik ben vooral bang dat mijn dochter deze week mog corona krijgt. Mijn woonplaats gaat dramatisch qua besmettingen en dochter kent opeens heel veel leetijdsgenoten die nu corona hebben. En ze moet komende week jog 3 dagen fysiek onderwijs volgen.
Oefquote:Op zondag 16 mei 2021 15:50 schreef Arizona het volgende:
Maar HOE dan. Ze zitten toch in die bubbel...
Ik ben vooral bang dat mijn dochter deze week mog corona krijgt. Mijn woonplaats gaat dramatisch qua besmettingen en dochter kent opeens heel veel leetijdsgenoten die nu corona hebben. En ze moet komende week jog 3 dagen fysiek onderwijs volgen.
Ze hebben wel een interview met de Wiwi's gedaan voor de camera.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:51 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Het ding is dat ik heel veel gehoord heb dat IJsland juist onwijs voorzichtig is geweest. Ze doen alle interviews ook via de telefoon uit het hotel. Zij zijn dus echt niet aan het knuffelen geweest volgens mij.
Ja dat idee heb ik dus ook bij IJslandquote:Op zondag 16 mei 2021 15:51 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Het ding is dat ik heel veel gehoord heb dat IJsland juist onwijs voorzichtig is geweest. Ze doen alle interviews ook via de telefoon uit het hotel. Zij zijn dus echt niet aan het knuffelen geweest volgens mij.
Zaterdag Family showquote:Op zondag 16 mei 2021 15:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OefJullie gingen ook naar een show toch?
Zie we hier een verbandquote:Op zondag 16 mei 2021 15:52 schreef libranl het volgende:
[..]
Ze hebben wel een interview met de Wiwi's gedaan voor de camera.
Ja spannend danquote:
Wi oh wi is de spreader?quote:
Wiwisquote:Op zondag 16 mei 2021 15:52 schreef libranl het volgende:
[..]
Nooit een goed idee, dat blijkt wel weer.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:52 schreef libranl het volgende:
[..]
Een aantal van de wiwi's zijn wel een soort van schimmel waar je niet te dicht bij in de buurt moet komen, dus ja het zou kunnenquote:
Die met de cyste is de Hoofdverdachte nr1quote:
Ik kom alleen bij de supermarkt, als iemand het hier in huis haalt is het mijn dochter wel. Dus ik hoop maar dat dit lange Hemelvaartweekend wat helpt; minder contacten tussen de kinderen onderling.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja spannend danIk hoop zo dat jullie negatief blijven!
Deban is het sowieso nietquote:Op zondag 16 mei 2021 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die met de cyste is de Hoofdverdachte nr1
Ze is toch niet bij de andere 3 presentatoren in de buurt geweest?quote:Op zondag 16 mei 2021 15:56 schreef Em31 het volgende:
Nikkie heeft ook met iedereen in dat kleine hokje gezeten
Ja laten we het hopen! En dan zit jouw dochter wel in een leeftijdscategorie waarin ze zelf ook wel kunnen nadenkenquote:Op zondag 16 mei 2021 15:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kom alleen bij de supermarkt, als iemand het hier in huis haalt is het mijn dochter wel. Dus ik hoop maar dat dit lange Hemelvaartweekend wat helpt; minder contacten tussen de kinderen onderling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |