Euphoria wel, maar de gemiddelde winnaar niet hoor. Al is het maar omdat genoeg mensen pas later inschakelen.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:08 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk trouwens dat de running order uiteindelijk niet zo veel uit moet maken want een cht goed winnend liedje, wint vanaf elke plek in de running order. Euphoria had ook vanaf startplek 2 gewonnen.
Ze moeten inderdaad nu Itali of Frankrijk sowieso "bevoordelen" ten opzichte van de ander. Een keuze maken daarin als producers en min of meer laten zien aan welk land je het ESF het liefst geeft (gebaseerd op de odds danquote:Op zondag 16 mei 2021 15:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Barbara was echt mega blij met de tweede helft, maar Duncan won ook gewoon vanuit de eerste helft. Zo'n rustig liedje ergens aan het eind hoeft misschien niet eens echt een voordeel te zijn als je daarna nog overdonderd wordt met uptempo nummers van favorieten.
Dat ben ik wel met je eens ja.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor de tweede helft hoeft het in ieder geval sowieso niet zo veel uit te maken welke plek je daarin krijgt naar mijn mening
In een jaar waarin de verschillen kleiner zijn is een lied dat later wordt geprogrammeerd wel degelijk in het voordeel ten opzichte van een lied wat startpositie 2 krijgt. Dat kan dan toch net het verschil maken. Maar goed dat zullen ze op de huidige manier niet snel doen als zo'n inzending 1e helft loot. Die wordt nu dan al gauw 12e of 13e gezet.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:08 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk trouwens dat de running order uiteindelijk niet zo veel uit moet maken want een cht goed winnend liedje, wint vanaf elke plek in de running order. Euphoria had ook vanaf startplek 2 gewonnen.
Een goede beginner- en openingsact is wel echt essentieel ja. Bepaalde nummers kunnen zo erg genaaid worden omdat ze er niet voor geschikt zijn (ook al is het eerlijk geloot) en het zorgt ook niet gelijk voor een mooi opgebouwde show.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, in mijn ogen. Ik kan me de oude jaren waarop dit systeem er niet was niet zo goed meer herinneren (ik kijk pas echt actief sinds 2013), maar het altijd afwisselen van liedjes houdt wel lekker je aandacht erbij. Ik vind ook bijvoorbeeld wat er bij het Junior Eurovisiesongfestival gebeurt (het trekken van de startplek van het eerste en het laatste liedje) een heel stom systeem, omdat het dan echt een domper kan zijn waarmee je begint of afsluit. In 2020 begon de show met het liedje van Duitsland wat uiteindelijk laatste werd. Het was dan ook echt geen goed openingsnummer. Afgesloten werd toevallig met het winnende nummer dus dat was gewoon geluk dat daar wel een lekker uptempo nummer stond. Maar over het algemeen ben ik wel voor het nieuwe systeem omdat het oude systeem gewoon kan betekenen dat een show niet zo lekker loopt.
Ik ben ltijd voor meer rock op het festivalquote:Op zondag 16 mei 2021 15:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dan wil ik sowieso dat we met Nederland een keer meer de rock kant opgaan, daar zijn we nu het dichtstbij geweest met Waylon, maar het mag van mij ook wel iets ruiger nog, meer richting niveau Maneskin al is dat nog steeds vrij tam. Maar je snapt in ieder geval wat ik bedoel
Dit is overigens niet waar Em! Curaao is n van de vier landen binnen het koninkrijk, maar geen Nederland.quote:
Ik snap wel dat bij zo'n evenement mensen liever wat losser willen zijn, en dan kan het wel helpen. Maar volkomen gelijk natuurlijk dat je er zonder ook gewoon prima van moet kunnen genietenquote:Op zondag 16 mei 2021 15:08 schreef Strani het volgende:
Maar serieus: Als je niet voluit van iets als een ESF vanuit de zaal kan genieten zonder alcohol, waarvan dan nog wel?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 16 mei 2021 15:08 schreef molloot200 het volgende:
Oh god dat was zo jammer hequote:Op zondag 16 mei 2021 15:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die hadden ze beter aan Spanje kunnen geven. Die hadden in 2019 immer zo'n man op het podium staan.![]()
[ afbeelding ]
Mwah ook daar heb je mindere plekken hoor. Juist omdat de favorieten die tweede helft loten, daar ook op de beste plekken worden gezet. Waylon had destijds op papier ook een goede startplek, maar zat tussen Cyprus en Israel (de uiteindelijke top 2) inquote:Op zondag 16 mei 2021 15:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor de tweede helft hoeft het in ieder geval sowieso niet zo veel uit te maken welke plek je daarin krijgt naar mijn mening
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 16 mei 2021 15:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is overigens niet waar Em! Curaao is n van de vier landen binnen het koninkrijk, maar geen Nederland.
Ze wilde Bonaire doen maar daar mochten ze niet vliegen met een dronequote:Op zondag 16 mei 2021 15:18 schreef Strani het volgende:
Een postcard uit Saba of Sint Eustatius had dan weer wel gekund. Maar dat is ook weer zoiets.
Ik zou het wel tof vindenquote:Op zondag 16 mei 2021 15:18 schreef Strani het volgende:
Een postcard uit Saba of Sint Eustatius had dan weer wel gekund. Maar dat is ook weer zoiets.
Bonaire kan ook niet, het klopt gewoon niet en ik acceptr het niet Emquote:Op zondag 16 mei 2021 15:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel
[..]
Ze wilde Bonaire doen maar daar mochten ze niet vliegen met een drone
als het allemaal klopt
Maar ook wel leuk, al die kijkers helemaal verward door het zien van palmbomen in Nederlandquote:Op zondag 16 mei 2021 15:18 schreef Strani het volgende:
Waarom gun jij Bonaire en Curaao de overwinning van Duncan niet?quote:Op zondag 16 mei 2021 15:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Bonaire kan ook niet, het klopt gewoon niet en ik acceptr het niet Em
quote:Op zondag 16 mei 2021 15:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ook wel leuk, al die kijkers helemaal verward door het zien van palmbomen in Nederland
quote:Op zondag 16 mei 2021 15:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ook wel leuk, al die kijkers helemaal verward door het zien van palmbomen in Nederland
Omdat ze net zo min Nederland zijn als dat Myanmar dat is, Em!quote:Op zondag 16 mei 2021 15:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom gun jij Bonaire en Curaao de overwinning van Duncan niet?
Fuck begin er nu wel wat zenuwachtig van te wordenquote:Op zondag 16 mei 2021 15:33 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand van de IJslandse delegatie heeft ook positief getest voor Covid-19![]()
Eerder ook al Polen
Ja...quote:Op zondag 16 mei 2021 15:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Fuck begin er nu wel wat zenuwachtig van te worden
We are going down togetherquote:Op zondag 16 mei 2021 15:33 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand van de IJslandse delegatie heeft ook positief getest voor Covid-19![]()
Eerder ook al Polen
Dat zal allemaal wel goedkomen, maar hopelijk dient dit als een herinnering aan alle delegaties dat alle risico's vermeden moeten worden.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Fuck begin er nu wel wat zenuwachtig van te worden
We geven de wiwi's de schuldquote:Op zondag 16 mei 2021 15:37 schreef Em31 het volgende:
Wel een goede waarschuwing, van vond het sowieso al verbazingwekkend hoe ze met elkaar aan het knuffelen zijn (niet IJsland), of weer naast die wiwi's enzo zitten.
Dat naast de Wiwi's enzo vond ik ook altijd al veel te gevaarlijk. Hou de artiesten gewoon strikt gescheidenquote:Op zondag 16 mei 2021 15:37 schreef Em31 het volgende:
Wel een goede waarschuwing, van vond het sowieso al verbazingwekkend hoe ze met elkaar aan het knuffelen zijn (niet IJsland), of weer naast die wiwi's enzo zitten.
Kut WIlliam zorgt ervoor dat alles niet doorgaatquote:Op zondag 16 mei 2021 15:37 schreef Em31 het volgende:
Vooral het aanraken of zoenen van dat spatschermquote:Op zondag 16 mei 2021 15:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat naast de Wiwi's enzo vond ik ook altijd al veel te gevaarlijk. Hou de artiesten gewoon strikt gescheiden
Accreditatiestop van een paar jaar!quote:Op zondag 16 mei 2021 15:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Kut WIlliam zorgt ervoor dat alles niet doorgaat
Jaquote:Op zondag 16 mei 2021 15:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vooral het aanraken of zoenen van dat spatschermwtf
Straks blijkt dat toch nog een nog onontdekt corona-verschijnsel te zijnquote:
Dat lijken veel mensen wel een beetje te denken.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaAlsof zo'n spatscherm een wonderbarrire is
Op zich kunnen ze het ook gewoon ergens anders hebben opgelopenquote:
Dit is natuurlijk gewoon sowieso een goed idee, hadden we jaren geleden al moeten doen.quote:
Ja, hetzelfde als met een mondkapjequote:Op zondag 16 mei 2021 15:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijken veel mensen wel een beetje te denken.
Voor de artiesten zelf natuurlijk heel kut en voor de mensen in de zaal natuurlijk minder. Thuis zal men er minder van meekrijgen omdat de rehearsal video gebruikt kan worden. Maar tochquote:Op zondag 16 mei 2021 15:41 schreef Nexum het volgende:
Ik begin me wel een beetje zorgen te maken hoor ... straks testen meerdere delegaties 1 of meer personen positief en mogen de artiesten daardoor niet optreden.
Ja, zitten we straks zaterdag in AHOY met zijn allen naar een youtube playlist te kijken.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:41 schreef Nexum het volgende:
Ik begin me wel een beetje zorgen te maken hoor ... straks testen meerdere delegaties 1 of meer personen positief en mogen de artiesten daardoor niet optreden.
Dat is geen 1,5 meter afstandquote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zitten we straks zaterdag in AHOY met zijn allen naar een youtube playlist te kijken.![]()
Op een heel groot scherm, dat dan weer wel.
Het ding is dat ik heel veel gehoord heb dat IJsland juist onwijs voorzichtig is geweest. Ze doen alle interviews ook via de telefoon uit het hotel. Zij zijn dus echt niet aan het knuffelen geweest volgens mij.quote:
Echt johquote:
Ja je zou zeggen van wel, maar in die Insta story van Roxen zie je bijvoorbeeld dat ze in een supermarkt is, want dus niet mag. Als meer mensen zulke dingen blijven doen..quote:Op zondag 16 mei 2021 15:50 schreef Arizona het volgende:
Maar HOE dan. Ze zitten toch in die bubbel...
Ik ben vooral bang dat mijn dochter deze week mog corona krijgt. Mijn woonplaats gaat dramatisch qua besmettingen en dochter kent opeens heel veel leetijdsgenoten die nu corona hebben. En ze moet komende week jog 3 dagen fysiek onderwijs volgen.
Oefquote:Op zondag 16 mei 2021 15:50 schreef Arizona het volgende:
Maar HOE dan. Ze zitten toch in die bubbel...
Ik ben vooral bang dat mijn dochter deze week mog corona krijgt. Mijn woonplaats gaat dramatisch qua besmettingen en dochter kent opeens heel veel leetijdsgenoten die nu corona hebben. En ze moet komende week jog 3 dagen fysiek onderwijs volgen.
Ze hebben wel een interview met de Wiwi's gedaan voor de camera.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:51 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Het ding is dat ik heel veel gehoord heb dat IJsland juist onwijs voorzichtig is geweest. Ze doen alle interviews ook via de telefoon uit het hotel. Zij zijn dus echt niet aan het knuffelen geweest volgens mij.
Ja dat idee heb ik dus ook bij IJslandquote:Op zondag 16 mei 2021 15:51 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Het ding is dat ik heel veel gehoord heb dat IJsland juist onwijs voorzichtig is geweest. Ze doen alle interviews ook via de telefoon uit het hotel. Zij zijn dus echt niet aan het knuffelen geweest volgens mij.
Zaterdag Family showquote:Op zondag 16 mei 2021 15:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OefJullie gingen ook naar een show toch?
Zie we hier een verbandquote:Op zondag 16 mei 2021 15:52 schreef libranl het volgende:
[..]
Ze hebben wel een interview met de Wiwi's gedaan voor de camera.
Ja spannend danquote:
Wi oh wi is de spreader?quote:
Wiwisquote:Op zondag 16 mei 2021 15:52 schreef libranl het volgende:
[..]
Nooit een goed idee, dat blijkt wel weer.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:52 schreef libranl het volgende:
[..]
Een aantal van de wiwi's zijn wel een soort van schimmel waar je niet te dicht bij in de buurt moet komen, dus ja het zou kunnenquote:
Die met de cyste is de Hoofdverdachte nr1quote:
Ik kom alleen bij de supermarkt, als iemand het hier in huis haalt is het mijn dochter wel. Dus ik hoop maar dat dit lange Hemelvaartweekend wat helpt; minder contacten tussen de kinderen onderling.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja spannend danIk hoop zo dat jullie negatief blijven!
Deban is het sowieso nietquote:Op zondag 16 mei 2021 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die met de cyste is de Hoofdverdachte nr1
Ze is toch niet bij de andere 3 presentatoren in de buurt geweest?quote:Op zondag 16 mei 2021 15:56 schreef Em31 het volgende:
Nikkie heeft ook met iedereen in dat kleine hokje gezeten
Ja laten we het hopen! En dan zit jouw dochter wel in een leeftijdscategorie waarin ze zelf ook wel kunnen nadenkenquote:Op zondag 16 mei 2021 15:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kom alleen bij de supermarkt, als iemand het hier in huis haalt is het mijn dochter wel. Dus ik hoop maar dat dit lange Hemelvaartweekend wat helpt; minder contacten tussen de kinderen onderling.
Dat zijn toch gewoon twee wanden in een grote ruimte?quote:Op zondag 16 mei 2021 15:56 schreef Em31 het volgende:
Nikkie heeft ook met iedereen in dat kleine hokje gezeten
Maar wel maskerloos en giebelend en lachend. Niet ideaal iig.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon twee wanden in een grote ruimte?
Zitten de wiwi's ook in dat hotel?quote:
Ja idd, je waant je waarschijnlijk toch wat veilig nadat iedereen de hele tijd getest wordtquote:Op zondag 16 mei 2021 16:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wel maskerloos en giebelend en lachend. Niet ideaal iig.
Hij klonk wel vals de afgelopen dagenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:04 schreef Em31 het volgende:
Als die van Polen vals was hadden we het ook wel geweten nu of niet?
Die was toch positief getest?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:04 schreef Em31 het volgende:
Als die van Polen vals was hadden we het ook wel geweten nu of niet?
lles zal denk ik niet gebeuren, maar nu IJsland is nog maar de vraag of die hun semi live kunnen doenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:08 schreef Dave het volgende:
Straks toch alles live on tape, ondanks dat ze hier zijn.
Iemand uit de delegatiequote:
Bij IJsland een delegatie lid, moet dan meteen iedereen van IJsland in quarantaine? Hoefde Ollongren toch ook niet?quote:Op zondag 16 mei 2021 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
lles zal denk ik niet gebeuren, maar nu IJsland is nog maar de vraag of die hun semi live kunnen doenVoor Polen kwam de positieve uitslag wellicht nt op tijd om uit quarantaine te kunnen tegen die tijd
Daar had ik niet bij stilgestaan! Ach, ik ga toch met de autoquote:Op zondag 16 mei 2021 15:03 schreef egeltje1985 het volgende:
De vriendin waar ik mee ga kwam net tot een hele teleurstellende conclusie: er is nog alcoholverbod vanaf 8 uur!
Je lijkt ervan uit te gaan dat voor politici dezelfde regels gelden als voor gewone mensen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij IJsland een delegatie lid, moet dan meteen iedereen van IJsland in quarantaine? Hoefde Ollongren toch ook niet?
Klopt, ze zei al dat ze komende week niet af gaat sprekenquote:Op zondag 16 mei 2021 15:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja laten we het hopen! En dan zit jouw dochter wel in een leeftijdscategorie waarin ze zelf ook wel kunnen nadenken
Als het iemand van de delegatie is waar geen contactmomenten mee zijn geweest in de besmettelijke periode, dan zouden Dadi & Co niet in quarantaine hoeven. Dit gaan ze wel, dus dan neem ik wel aan dat het iemand is waar ze wel mee zijn omgegaan de afgelopen dagen.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij IJsland een delegatie lid, moet dan meteen iedereen van IJsland in quarantaine? Hoefde Ollongren toch ook niet?
Lijkt me ook sterk dat die er gaat zijn.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:13 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Moet toch zeggen als ik de beelden zo zie van Flo Rida die enorm aan het feesten is in de USA, dan hoop ik toch eigenlijk niet dat hij komt. Kan toch niet dat hij daar tussen de hossende mensen staat nu nog en dan donderdag tussen de artiesten staat?
Ik maak me er meer druk om of ze lekkere lunchgerechten hebben, gezien het feit dat wij daar moeten lunchenquote:Op zondag 16 mei 2021 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar had ik niet bij stilgestaan! Ach, ik ga toch met de auto
Prachtige zonnige Nederlandse eilanden laten zien aan heel Europa en dan in je vuistje lachen als domme toeristen verregenen op Vlielandquote:Op zondag 16 mei 2021 15:18 schreef Strani het volgende:
Ja ik kan het me ook steeds minder voorstellen. Kunnen ze gewoon ook bijna niet maken als straks de delegaties van IJsland en Polen in quarantaine moeten en hij gewoon even in kan vliegen na zoveel contacten met potentile verspreiders gehad te hebben.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk dat die er gaat zijn.
Als alle inreisbeperkingen nog streng genoeg zijn dat heel de Australische delegatie niet aanwezig kan zijn zou het me verbazen dat ze voor een gimmick van San Marino ff iemand gaan invliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |