SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Het was gewoon niet slim van je.quote:
Dat had je zelf kunnen bedenken.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Paulientje en zijn sticker collectie![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
@Dotteke
Heb je je beschuitje al op? Kwartet!![]()
Wel gemist dat ie uit het ei kwam...kunt ook niet ff wegkijken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Komt misschien wel een filmpje vanquote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef engine het volgende:
@:Dotteke
[ afbeelding ]
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
nee dat is ook en ander zenderquote:Op maandag 10 mei 2021 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was gewoon niet slim van je.
Dat had je zelf kunnen bedenken.
de lopt op internet
dat andere op tv![]()
Eentje voor elke 10 vrouwen met wie hij verkering heeft genomen zonder dat ze er toestemming voor hadden gegeven?quote:![]()
quote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef Paul het volgende:
Jongens ik heb het opgelost
ONZ / Braddie is terug op FOK!Godverdomme...
![]()
Ja vast wel. Filmpje van nr. 2 en 3 staat pas net online volgens mij.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt misschien wel een filmpje vanEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En de rest voor elke misstap en stommiteit.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje voor elke 10 vrouwen met wie hij verkering heeft genomen zonder dat ze er toestemming voor hadden gegeven?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga gewoon verder met kauwen 😛quote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef engine het volgende:
@:Dotteke
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ok, morgen maar even checkenquote:Op maandag 10 mei 2021 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vast wel. Filmpje van nr. 2 en 3 staat pas net online volgens mij.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:
Ik snap je even niet.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is ook en ander zender
de lopt op internet
dat andere op tv
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ow dit is dus slechts het eerste kleine deeltje van zijn collectie?quote:Op maandag 10 mei 2021 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de rest voor elke missatap en stommiteit.
De rest ligt zeker in de opslag omdat ze niet in z'n huis passen.![]()
👍🏻 Kan je topic niet gewoon verwijderen?quote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef Paul het volgende:
ONZ / Braddie is terug op FOK!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gedaan mamquote:Op maandag 10 mei 2021 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
👍🏻 Kan je topic niet gewoon verwijderen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En jezelfquote:Op maandag 10 mei 2021 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
👍🏻 Kan je topic niet gewoon verwijderen?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Denken dat je het hiermee oplostquote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef Paul het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2606454/braddie-is-terug-op-fok.html
Toppertquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Topic is helemaal weg nu.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Candy Gulfer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En beter laat hij zulke topics helemaal achterwegequote:
Nu snap ik hem.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
je vragte doch dat candy dulfer niet met g is
Das waar..... but.... we kennen Paul 😛quote:Op maandag 10 mei 2021 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En beter laat hij zulke topics helemaal achterwegeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nu is het echt zoiets van: "HEE JONGENS, HEBBEN JULLIE HET AL GEHOORD? FRESHFRUIT HEEFT YVONNE GENEUKT!!!!!"quote:Op maandag 10 mei 2021 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
👍🏻 Kan je topic niet gewoon verwijderen?
En even later: "Oh nee toch niet, ik heb me vergist, hihi!"![]()
Achja, eens mens mag dromen koesterenquote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das waar..... but.... we kennen Paul 😛
quote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nu is het echt zoiets van: "HEE JONGENS, HEBBEN JULLIE HET AL GEHOORD? FRESHFRUIT HEEFT YVONNE GENEUKT!!!!!"
![]()
je vergeet er meteen een topic van te makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oeps. 🤪quote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nu is het echt zoiets van: "HEE JONGENS, HEBBEN JULLIE HET AL GEHOORD? FRESHFRUIT HEEFT YVONNE GENEUKT!!!!!"
En even later: "Oh nee toch niet, ik heb me vergist, hihi!"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik verslikte me.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt als Paulientjequote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
En even later: "Oh nee toch niet, ik heb me vergist, hihi!"
Zekerss. Dromen mag altijd 😉quote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, eens mens mag dromen koesterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neusbel is live.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo scherp als eens vers geslepen mesquote:
quote:Daar kunnen we dan nog wel om lachen. Wat hij deed vond ik privéinformatie op Fok zetten. Dan ga je bij mij een stap te ver.
kijk dat verklaart een boelquote:Op maandag 10 mei 2021 19:59 schreef ToT het volgende:
Heb bijna een hele fles Hugo op; het bezoek van mijn vrouw hoefde het deze keer niet.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Die is hartstikke blij aan het hyperen en gillen en is met mij aan het proosten met zijn glas melk met Roosvicee.
![]()
![]()
lekker dingquote:Op maandag 10 mei 2021 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]Die is hartstikke blij aan het hyperen en gillen en is met mij aan het proosten met zijn glas melk met Roosvicee.
Wordt jij ook niet hyper van alcohol?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]Die is hartstikke blij aan het hyperen en gillen en is met mij aan het proosten met zijn glas melk met Roosvicee.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pas maar op dan 😉quote:Op maandag 10 mei 2021 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo scherp als eens vers geslepen mesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Oke gelukkig dan maar. 😛quote:Op maandag 10 mei 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, wel wat losser en meliger.
Of meer ontspannen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neusbel is de stabilisator vergeten. Het wordt ouderwets handwerk meld ze 😜Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Kind zit hier bolognese-chips te eten!
Ik voel het zelf best aardig in m'n bek, maar hij smult er van!
Papa mag steeds eerst een hapje van zijn chipje eten en dan eet hij zelf de rest op!![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:32 schreef BlauweLamp het volgende:
[..]
KLB is het afvoerputje van het afvoerputje van de Nederlandse fora.
@:Danny met zijn 25k die hij wil investeren in dit forum. Hij vergeet alleen dat dan de teruggelopen aantal leden niet weer miraculeus gaat oplopen. Hij vergeet ook dat heet wanbeleid van een aantal mods en het kliekjesgedrag in KLB en ONZ er voor zorgt dat de 2 drukstbezochte plekken van FOK! ook de meest gehate plekken zijn voor nieuwelingen om te posten.
Nee man, lekker 25,000 euro investeren in een zinkend schip wat in 2023 op zwart gaat omdat het tóch niet rendabel blijkt en alles blijft crashen en steeds verder naar beneden duikt qua bezoekersaantallen en leden.
Toppertje hoor FOK! Om nog maar te zwijgen over het meten met 2 maten. De ene user mag een andere user niet uitschelden, maar en mod mag dat bij diezelfde user wel.
En wat te denken van @:paul met zijn achterlijke act en het om zeep helpen van DTS en andere plekken waar hij komt.
nee hoor, eerst wat doen aan het wanbeleid wat er gevoerd word en dan verder kijken. Maar, dan is't al te laat.![]()
Ze doet weer niet meer mee?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:03 schreef greysbones het volgende:
https://www.ad.nl/show/fa(...)-even-stil~a496cf27/
daar was ze weer
muziekcarrier legt ze stil..![]()
![]()
![]()
lief hoorquote:Op maandag 10 mei 2021 20:04 schreef ToT het volgende:
Papa mag steeds eerst een hapje van zijn chipje eten en dan eet hij zelf de rest op!
Oh is het weer zo ver? even de livestream erbij pakken.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:04 schreef Dotteke het volgende:
Neusbel is de stabilisator vergeten. Het wordt ouderwets handwerk meld ze 😜![]()
Ze zijn in Den Haag.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:05 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh is het weer zo ver? even de livestream erbij pakken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hij heeft echt geen behoefte aan wat te drinken, terwijl ik steeds de smaak moet wegspoelen!quote:
Ik heb de chips weggelegd omdat het me toch niet zo goed lijkt als zo'n dreumes te veel van dat pittige spul eet, maar hij wil MEER!![]()
![]()
Ondertussen in Zuidlaren.
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zal vooral het zoutige zijn waar hij straks dorst van krijgtquote:Op maandag 10 mei 2021 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij heeft echt geen behoefte aan wat te drinken, terwijl ik steeds de smaak moet wegspoelen!
Ik heb de chips weggelegd omdat het me toch niet zo goed lijkt als zo'n dreumes te veel van dat pittige spul eet, maar hij wil MEER!
ach en af en toe is dat echt niet zo ergThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet hij morgen niet naar school. Of hebben ze nog vakantie?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij heeft echt geen behoefte aan wat te drinken, terwijl ik steeds de smaak moet wegspoelen!
Ik heb de chips weggelegd omdat het me toch niet zo goed lijkt als zo'n dreumes te veel van dat pittige spul eet, maar hij wil MEER!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij sou iedereen wel willuh ruiluh,quote:
meteen gaan huiluh
als sij een Hagenees sou sijhijijijijnnnnnn!!!!!![]()
Kap eens met die kut postsquote:Op maandag 10 mei 2021 20:04 schreef ToT het volgende:
Papa mag steeds eerst een hapje van zijn chipje eten en dan eet hij zelf de rest op!Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
O dacht Den Haag.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ondertussen in Zuidlaren.
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef Paul het volgende:
Ik had me vergist, het was toch geen Braddie
Slotje![]()
![]()
Is de grote Messias er al?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
idd, we zijn sowieso voorzichtig met zout en suiker enzo.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal vooral het zoutige zijn waar hij straks dorst van krijgt
ach en af en toe is dat echt niet zo ergVakantie idd, maar ik ga wel vragen of meneertje 1 of 2 dagen die kant op kan gaan; voor hem veel leuker en voor mij ook ff rust wat ook wel eens nodig is.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet hij morgen niet naar school. Of hebben ze nog vakantie?
Mannetje begint nu trouwens best moe te worden, dus ik slinger hem zo naar bed.
Zijn eigen bed deze keer. Hopen dat het gaat lukken!![]()
![]()
Andere stream leave.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stop eens met die kritiek steeds, we weten je mening ondertussen wel.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb hem nog niet gespotquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie de fuck boeit een kind van een ander ?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh kijk onze vrolijke Soury is er ookIedereen is een kutlultrut
Ik klikte er op en kwam op hetzelfde als neusbelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wie de fuck boeit wat jij daar van vindquote:Op maandag 10 mei 2021 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie de fuck boeit een kind van een ander ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicitquote:Op maandag 10 mei 2021 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik klikte er op en kwam op hetzelfde als neusbel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O toch anders FF ging iets niet goed dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK !!quote:Op maandag 10 mei 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie de fuck boeit wat jij daar van vind
Nu wel goed. Ging net ergens iets niet goedquote:Op maandag 10 mei 2021 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ik sta toch op negeer?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
Die fucking verzuurde troll is weer terug van d'r ban en moet ons meteen weer d'r mening opdringen?Iedereen is een kutlultrut
Laat je niet wegjagen.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
Ben weer ff weg tot dat wijf weer opgeflikkerd is of zo!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wtf geeft voetbal, kinderen, jonge vogels en liedjes die met een g mij nou.
Het is een sc met veel ver schillende mensen. We hebben het gezellig en dat houden we zo.
Doe niet zo zielig gastquote:Op maandag 10 mei 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
Ben weer ff weg tot dat wijf weer opgeflikkerd is of zo!Iedereen is een kutlultrut
we maken het gewoon gezelligquote:Op maandag 10 mei 2021 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is een sc met veel ver schillende mensen. We hebben het gezellig en dat houden we zo.![]()
![]()
En zo is. Als je iets niet boeit, snijd je maar lekker zelf een interessanter onderwerp aan. Dat is vrijwel altijd interessanter dan delen wat je niet boeit. Of niet en dan waag je een nieuwe poging met een ander onderwerpquote:Op maandag 10 mei 2021 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is een sc met veel ver schillende mensen. We hebben het gezellig en dat houden we zo.![]()
![]()
niet weggaan om dat... gewoon lekker blijvenquote:Op maandag 10 mei 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
Die fucking verzuurde troll is weer terug van d'r ban en moet ons meteen weer d'r mening opdringen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo jammer weer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
💩quote:Op maandag 10 mei 2021 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
hallo is het weer tijd voor poepverhalen?![]()
Had je nog niet gedaan he vandaag.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
hallo is het weer tijd voor poepverhalen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet bashen op jonge vogels makker.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is een sc met veel ver schillende mensen. We hebben het gezellig en dat houden we zo.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
altijd Hemaquote:Op maandag 10 mei 2021 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
hallo is het weer tijd voor poepverhalen?![]()
Puntjes !!!quote:Iedereen is een kutlultrut
Alleen als het persoonlijke ervaringen zijn.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
hallo is het weer tijd voor poepverhalen?
De kleine garnaaltjes.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet hij ook niet.. er is iemand die loopt te zeuren over een bepaald onderwerp en SBE geeft aan dat het geen F.. uit maakt waar het over gaat.. als het maar gezellig isquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Koffie, dat is altijd een goed startpunt.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:14 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En zo is. Als je iets niet boeit, snijd je maar lekker zelf een interessanter onderwerp aan. Dat is vrijwel altijd interessanter dan delen wat je niet boeit. Of niet en dan waag je een nieuwe poging met een ander onderwerp
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja ik heb vandaag de hele dag zo'n gevoel dat ik moet schijten en dan komt er steeds maar een klein drolletje uit. Echt raar.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
GGquote:Op maandag 10 mei 2021 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie, dat is altijd een goed startpunt.
Zat meer te denken aan een biertje.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie, dat is altijd een goed startpunt.![]()
![]()
Dat heeft engine ook wel door.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doet hij ook niet.. er is iemand die loopt te zeuren over een bepaald onderwerp en SBE geeft aan dat het geen F.. uit maakt waar het over gaat.. als het maar gezellig is
hoe kan dat nu met al die volkoren broodjesquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was maar een grapjequote:Op maandag 10 mei 2021 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doet hij ook niet.. er is iemand die loopt te zeuren over een bepaald onderwerp en SBE geeft aan dat het geen F.. uit maakt waar het over gaat.. als het maar gezellig is
Goeienavond.quote:We hebben een nieuwe hier?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@MeneerNederland is braddiequote:Op maandag 10 mei 2021 20:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
Waar is Braddie terug? Wat is er gebeurd?Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Waren weer 2 fantastische dagen!quote:Op maandag 10 mei 2021 20:16 schreef Rozevla het volgende:
HAHAAAAAATJES BRADDIE TERUG OP FOK!!!!!!![]()
Hoe lang zou het duren![]()
Dat snap ik ook nietquote:Op maandag 10 mei 2021 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kan dat nu met al die volkoren broodjes
Uw ADH vitamine Worst
En waarschijnlijk over 2 dagen verwijderd ie z’n account en YouTube kanaal
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
quote:dat hoeft ook weer niet
Ik had die gast ooit op Facebookquote:
Ja iets dergelijks denk ik ook, want MeneerNederland noemde bijvoorbeeld Dotteke al na enkele posts Dot.
Het moet wel een bekende hier zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hmmmm lekkerquote:Op maandag 10 mei 2021 20:19 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
vandaag sauerkraut en selchwurst
nu en kleine hoop met
en frrrrk heruit
Uw ADH vitamine Worst
Hij noemde mij ook mazaru.... heel verdacht!!quote:Op maandag 10 mei 2021 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja iets dergelijks denk ik ook, want MeneerNedeland noemde bijvoorbeeld Dotteke al na enkele posts Dot.
Dus het moet wel een bekende hier zijn.![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als ie ook wat van airfryers weet dan weet ik het zeker.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja iets dergelijks denk ik ook, want MeneerNedeland noemde bijvoorbeeld Dotteke al na enkele posts Dot.
Het moet wel een bekende hier zijn.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Alsof je dat nog niet door haad n00bquote:Op maandag 10 mei 2021 20:21 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ja 150 posts per dag, tuurlijk is hij hier al een bekendeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En ook al is het hem. Lekker boeien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Willempie gespot hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er gebeurt hier eens wat.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:22 schreef greysbones het volgende:
nou nou wat een spanning en sensatie weer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee hij leek mij niet te mogen maar ja dat zijn er alsnog een handjevol die het dan kunnen zijn dus tjahquote:Op maandag 10 mei 2021 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof je dat nog niet door haad n00b![]()
Wat maakt het uit? Dit is ook een afvoerputjequote:Op maandag 10 mei 2021 20:21 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ja 150 posts per dag, tuurlijk is hij hier al een bekende
En daar trek je je toch niets van aan?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:23 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee hij leek mij niet te mogen maar ja dat zijn er alsnog een handjevol die het dan kunnen zijn dus tjahAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ach joh, gewoon lekker meekletsen.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:23 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee hij leek mij niet te mogen maar ja dat zijn er alsnog een handjevol die het dan kunnen zijn dus tjahOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ken een liedje.quote:
@engine zielig. https://fb.watch/5pcZq4A9Oq/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach altijd wel iets niet waar, maar gelukkig niet veelquote:Op maandag 10 mei 2021 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En daar trek je je toch niets van aan?![]()
quote:quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:49 schreef Erasmus het volgende:
GC / Fok verlaten
KLB / Ik ga FOK! verlaten.
ONZ / Ik ga julie verlaten
KLB / Dag allen.
KLB / Ik ga weg van FOK!
KLB / Voorlopig maar écht weg van FOK!
KLB / Braddie gaat alweer weg?
KLB / Geen zin meer in een aandachtsgeil bestaan.
GC / Berichtje aan Fok.
KLB / Geef me maar een ban.
KLB / Ik zou weggaan.
KLB / Na alle reacties in het R&P topic
KLB / Ik ben Braddie
KLB / Wegens Succes Verlengd
KLB / Mensen die
KLB / Heb het gehad...
KLB / Het is helaas voorbij.
ONZ / Vaarwel lieve FOK!kers
JUI / Ik stop voorgoed met FOK!![]()
Had de stream net uitgezet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ken die lijst. Heb er geen moeite mee als hij gaat en terug komt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bono met Clannad is mooi.quote:
Ik kan het niet zien zonder in te loggen.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:26 schreef Dotteke het volgende:
@:engine zielig. https://fb.watch/5pcZq4A9Oq/En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op maandag 10 mei 2021 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken die lijst. Heb er geen moeite mee als hij gaat en terug komt.![]()
![]()
Geronimo's Cadillac - Modern Talking denk ik.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Tsja, had je maar niet moeten zeggen dat je niet voor het kampioenschap wilde gaan.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Doe jij er ook nog even een tandje erbij. Je zit er vlak achter, dat moet lukken...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
aaahquote:Op maandag 10 mei 2021 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geronimo's Cadillac - Modern Talking denk ik.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2021 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, had je maar niet moeten zeggen dat je niet voor het kampioenschap wilde gaan.![]()
![]()
![]()
wil ik ook helemaal nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou @Paul Bedankt..Wat een opperkneus ben je toch ook soms. Ik kom hier, met een naam niet te herleiden aan mijn naam, met een vlag als foto, post in DTS met als hoofddoel om vooral ANONIEM te zijn. En wat doe jij? UUUHHH BRADDIE IS TERUG OP FOK! En dat is dan mod
![]()
Overleggen bestaat geloof ik niet in jouw woordenboek he?![]()
nee joh kan mij het schelenquote:Op maandag 10 mei 2021 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doe jij er ook nog even een tandje erbij. Je zit er vlak achter, dat moet lukken...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon blijven ontkennen. Volhouden.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:33 schreef MeneerNederland het volgende:
Nou @:Paul Bedankt..Wat een opperkneus ben je toch ook soms. Ik kom hier, met een naam niet te herleiden aan mijn naam, met een vlag als foto, post in DTS met als hoofddoel om vooral ANONIEM te zijn. En wat doe jij? UUUHHH BRADDIE IS TERUG OP FOK! En dat is dan mod
![]()
Overleggen bestaat geloof ik niet in jouw woordenboek he?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook niet zo moeilijk om te raden qua taal en gedragquote:Op maandag 10 mei 2021 20:33 schreef MeneerNederland het volgende:
Nou @:Paul Bedankt..Wat een opperkneus ben je toch ook soms. Ik kom hier, met een naam niet te herleiden aan mijn naam, met een vlag als foto, post in DTS met als hoofddoel om vooral ANONIEM te zijn. En wat doe jij? UUUHHH BRADDIE IS TERUG OP FOK! En dat is dan mod
![]()
Overleggen bestaat geloof ik niet in jouw woordenboek he?Uw ADH vitamine Worst
Braddie is toch een kloon van gebande omdat zijn laatste account nog altijd geband is? Had ook wel even achter de schermen opgelost kunnen worden zoals bij andere kloons van gebanden.![]()
Zijn babyvogeltjes die aangevallen worden door mieren papa en mama komen de mieren opeten.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien zonder in te loggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In other news. Ik postte net op Facebook een plaatje van de nieuwe elektrische VW Bus, ben een voorstander van elektrisch rijden en zet er boven iets in de richting van, binnenkort even met iemand een proefrit maken om 'm vervolgens door te planken met koffers en al![]()
En METEEN reageert er een corona wappie onder met "Als ik mij niet hoef in te enten of een stok in mijn neus moet ga ik mee" dus reageer daar nog netjes op met, sorry als dat jouw mening is dan is dat helemaal oke, het is alleen geen populaire mening en wil mijn Facebook er ook niet mee bevuilen aangezien ik wél geloof dat het virus een ding is, zou je dit niet willen doen?
Ben direct ontvriend door haar![]()
![]()
Doe FF normaal zeg![]()
![]()
![]()
Wat doe je hier danquote:Op maandag 10 mei 2021 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Dit is ook een afvoerputjeZure zult
![]()
To the rescue!quote:Op maandag 10 mei 2021 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn babyvogeltjes die aangevallen worden door mieren papa en mama komen de mieren opeten.
Wat een rare reactie.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:36 schreef MeneerNederland het volgende:
In other news. Ik postte net op Facebook een plaatje van de nieuwe elektrische VW Bus, ben een voorstander van elektrisch rijden en zet er boven iets in de richting van, binnenkort even met iemand een proefrit maken om 'm vervolgens door te planken met koffers en al![]()
En METEEN reageert er een corona wappie onder met "Als ik mij niet hoef in te enten of een stok in mijn neus moet ga ik mee" dus reageer daar nog netjes op met, sorry als dat jouw mening is dan is dat helemaal oke, het is alleen geen populaire mening en wil mijn Facebook er ook niet mee bevuilen aangezien ik wél geloof dat het virus een ding is, zou je dit niet willen doen?
Ben direct ontvriend door haar![]()
![]()
Doe FF normaal zeg
Het lijkt wel alsof die corona wappies iets missen waardoor ze niet normaal kunnen discussiëren.quote:![]()
Ja der zit ergens iets niet goed. Ik snap ook die reactie niet. Slaat nergens op.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:39 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof die corona wappies iets missen waardoor ze niet normaal kunnen discussiëren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pas jij mooi bijquote:Op maandag 10 mei 2021 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Dit is ook een afvoerputje
Uw ADH vitamine Worst
Met mensen die denken dat hun mening telt daar is ook geen discussie mee mogelijk.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:39 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof die corona wappies iets missen waardoor ze niet normaal kunnen discussiëren.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Mwa, je zou denken dat ze er op de een of andere manier toch ergens wel voor open staan, anders gooi je het niet zo open en bloot onder een totaal niet relevante post/foto. Maar anderzijds heb je gelijk, ze willen gewoon even laten weten hoe zij er over denken, en even hun plasje doen over Covid, en je ziet het, je bent het er niet mee eens en het is meteen doeidoeiquote:Op maandag 10 mei 2021 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met mensen die denken dat hun mening telt daar is ook geen discussie mee mogelijk.![]()
![]()
Ze moeten tochnwat 🤣quote:Op maandag 10 mei 2021 20:41 schreef MeneerNederland het volgende:
Gewoon een totaaaaaal irrelevante reactie ook puur om even d'r mening te verkondigenWat een gekko
Lekker eet smakelijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer muziek?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is soury, die is permanent ongesteld!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is niet allen dit, probeer maar eens een discussie te voeren met iemand die tegen Zwarte Piet is. Onbegonnen zaak.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:45 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Mwa, je zou denken dat ze er op de een of andere manier toch ergens wel voor open staan, anders gooi je het niet zo open en bloot onder een totaal niet relevante post/foto. Maar anderzijds heb je gelijk, ze willen gewoon even laten weten hoe zij er over denken, en even hun plasje doen over Covid, en je ziet het, je bent het er niet mee eens en het is meteen doeidoei
Altijd muziek!quote:
Daar ga ik niet eens meer tegen praten, het is te bizar voor woorden.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet allen dit, probeer maar eens een discussie te voeren met iemand die tegen Zwarte Piet is. Onbegonnen zaak. [ afbeelding ]![]()
Ze vond mij een coole en toffe gast en what notquote:Op maandag 10 mei 2021 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is soury, die is permanent ongesteld!Totdat ze hier op een gegeven moment een tijd terug iets zei tegen iemand en ik uit mijn slof schoot, en nu, sja
Actie>Reactie natuurlijk. Maar het is vooral erg kut voor DTS dat ze niks is veranderd, want zo iemand haalt het sfeertje naar beneden.
![]()
Moet je niet eens mee in discussie willen.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:48 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens meer tegen praten, het is te bizar voor woorden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit recept is trouwens ten zeerste aan te raden voor geweldig comfy food en prima in te vriezen is en dus in family porties te maken![]()
![]()
Een goede discussie is nooit weg maar kom wel met goede argumenten aan.
+1quote:Op maandag 10 mei 2021 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Een goede discussie is nooit weg maar kom wel met goede argumenten aan.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als ik merk dat iemand dat soort ideeën heeft is't meteen klaar.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je niet eens mee in discussie willen.
Vorige maand liep een vriendin mee in een demonstratie tegen covid en zat vervolgens doodleuk tegen mij te vertellen hoe fijn ze dat vond, en dat alle regels kut zijn en het nergens op slaat en ze zich nooit zal laten in enten.
Toen zei ik, oke prima, maar als je dadelijk nergens meer heen mag omdat JIJ je niet laat inenten moet je mij niet bellen. Toen stelde ik mij aan, en werd ik geblokkeerdHet zijn altijd de simpelste figuren met de raarste gedachten die nooit normaal een discussie aan kunnen gaan.
![]()
Mooie samenvatting van KLBquote:Op maandag 10 mei 2021 20:52 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Als ik merk dat iemand dat soort ideeën heeft is't meteen klaar.
Vorige maand liep een vriendin mee in een demonstratie tegen covid en zat vervolgens doodleuk tegen mij te vertellen hoe fijn ze dat vond, en dat alle regels kut zijn en het nergens op slaat en ze zich nooit zal laten in enten.
Toen zei ik, oke prima, maar als je dadelijk nergens meer heen mag omdat JIJ je niet laat inenten moet je mij niet bellen. Toen stelde ik mij aan, en werd ik geblokkeerdHet zijn altijd de simpelste figuren met de raarste gedachten die nooit normaal een discussie aan kunnen gaan.
quote:Op maandag 10 mei 2021 20:52 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
![]()
Dat soort lui kunnen alleen in hun straatje denken. Ga mar eens een discussie aan met iemand die vegetariër is omdat het beter voor het milieu zou zijn.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:52 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Ik kom uit een voortreffelijk milieu. (@ToT)Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee, dat mag niet.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
Mag je wel een kloon hebben als je gebanned bent? @:paul ?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Kijken we even naar de datum? 2 Maart 2020, zeg maar toen 99% van de mensen dachten dat het wel zou overwaaien en het niet veel mee zou zijn dan een griepje. Oude koeien>Sloot.quote:![]()
Mijn vorige account is dan ook niet gebanned. En mijn eerste account, Braddie, heb ik zelf laten verwijderen. En je mocht daarna gewoon weer een account aanmaken als je verder wilde onder een andere naamquote:Op maandag 10 mei 2021 20:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
Mag je wel een kloon hebben als je gebanned bent? @:paul ?![]()
![]()
Zin om een keer samen een duo-livestream te doen?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:59 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Mijn vorige account is dan ook niet gebanned. En mijn eerste account, Braddie, heb ik zelf laten verwijderen.![]()
Dit is geen streep?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:59 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Mijn vorige account is dan ook niet gebanned. En mijn eerste account, Braddie, heb ik zelf laten verwijderen.
BlauweLamp![]()
In nog geen 100 jaar Phoenyx.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Zin om een keer samen een duo-livestream te doen?![]()
Maar goed, Paul. Bedankt jonge, je hebt neergezet dat ik terug was, zonder overleg, en meteen is half KLB in DTS. Leuk, goed gedaan. Was net gezellig![]()
![]()
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Maar jij mag hier überhaupt niet posten en nu doe je alsof anderen schuld hebben. Eerst naar jezelf kijkenquote:Op maandag 10 mei 2021 21:01 schreef MeneerNederland het volgende:
Maar goed, Paul. Bedankt jonge, je hebt neergezet dat ik terug was, zonder overleg, en meteen is half KLB in DTS. Leuk, goed gedaan. Was net gezellig![]()
Je had gewoon moeten ontkennen. Maar was inderdaad een slechtezet van @Paulquote:Op maandag 10 mei 2021 21:01 schreef MeneerNederland het volgende:
Maar goed, Paul. Bedankt jonge, je hebt neergezet dat ik terug was, zonder overleg, en meteen is half KLB in DTS. Leuk, goed gedaan. Was net gezelligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja liegen is goed en iemand die aangeeft dat iemand iets doet wat niet mag is nog verkeerder bezig.. omgekeerde wereld weer hierquote:Op maandag 10 mei 2021 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten ontkennen. Maar was inderdaad een slechtezet van @:Paul![]()
Je had echt geen Paul nodig met alle respect. Een half uur later waren ze er toch al. Je bent te obvious met hoe je usernames aanmaakt en in welke topics je post.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:01 schreef MeneerNederland het volgende:
AAch Dot, het was ooit wel uitgekomen natuurlijk, alleen vervelend dat het met terugwerkende kracht gaat. Want kijk wat er van is gekomen @Paulquote:Op maandag 10 mei 2021 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten ontkennen. Maar was inderdaad een slechtezet van @:Paul![]()
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je had echt geen Paul nodig met alle respect. Een half uur later waren ze er toch al. Je bent te obvious met hoe je usernames aanmaakt en in welke topics je post.![]()
Wat is er nou helemaal van gekomen dan? Tevens reageer je niet, je mag überhaupt niet posten onder een kloon braddiequote:Op maandag 10 mei 2021 21:03 schreef MeneerNederland het volgende:
A
[..]
Ach Dot, het was ooit wel uitgekomen natuurlijk, alleen vervelend dat het met terugwerkende kracht gaat. Want kijk wat er van is gekomen @:paul![]()
Ik wist niet dat je een ban had. Ken je ook niet onder dat account.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:03 schreef MeneerNederland het volgende:
A
[..]
Ach Dot, het was ooit wel uitgekomen natuurlijk, alleen vervelend dat het met terugwerkende kracht gaat. Want kijk wat er van is gekomen @:paulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:03 schreef MeneerNederland het volgende:
A
[..]
Ach Dot, het was ooit wel uitgekomen natuurlijk, alleen vervelend dat het met terugwerkende kracht gaat. Want kijk wat er van is gekomen @:paulquote:"If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire: The A-Team."Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Iemand heeft Neusbel haar joint opgerookt.
Shut up fool.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Echt niet door Braddie.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:05 schreef Phoenyx-God het volgende:
Braddie is terug en direct de hele sfeer weer verpestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je weer schelden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De sfeer is uberhaupt niet verpest toch maar mensen willen graag soms wat overdrijven niet waarquote:![]()
🤣quote:Op maandag 10 mei 2021 21:06 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand heeft Neusbel haar joint opgerookt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie post #241.quote:
Ze vertrekken nog niet echt FFWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tikkie Tinus heb wel lefquote:Op maandag 10 mei 2021 21:06 schreef FreshFruit het volgende:
In mijn huiskamer is de lucht in ieder geval verpest. Een flink drop & koffie scheet.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Heeft ze niet genoeg over in haar neusbel?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet maar eens weer in de chat crashen van neusbel
Uw ADH vitamine Worst
Dat doe je helemaal zelf 🤪quote:Op maandag 10 mei 2021 21:08 schreef Fogel het volgende:
In mijn huiskamer is de lucht in ieder geval verpest. Een flink drop & koffie scheet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Vanmiddag kreeg iedereen een ban die kritiek had hahahaquote:Op maandag 10 mei 2021 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet maar eens weer in de chat crashen van neusbelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was de vorige keer wel een succes.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet maar eens weer in de chat crashen van neusbel
Omdat er trolls bezig waren met een subbot, dan heb ik er al geen zin meer in.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:09 schreef Modus het volgende:
Zeg maar Braddie, vertel eens. Waarom heb je je kanaal weer na 2 () dagen opgeheven.
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft ze niet genoeg over in haar neusbel?
Correct!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:10 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Omdat er trolls bezig waren met een subbot, dan heb ik er al geen zin meer in.![]()
![]()
Wat is een subbot?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:10 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Omdat er trolls bezig waren met een subbot, dan heb ik er al geen zin meer in.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Eentje die meet de metro reist.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eentje die meet de metro reist.![]()
Redelijk veilige sub grap
Je kan op YouTube subscribers (neppe) kopen voor een x bedrag. Dat is er gebeurd waarschijnlijk, want, toen ik ging slapen had ik er 54. Toen ik wakker werd over de 400. En het fluctueerde ook met de minuut + mijn likes schoten omhoog en omlaag. Dan ben ik er al wel klaar mee. Ik wil normaal een YouTube kanaal opbouwen en niet door te kunnen met gekochte subs, vind ik bullshit. Als je niks kan opbouwen zonder, start dan ook niets.quote:![]()
Ja views en likes op mijn dooie grappenpagina gekregenquote:Op maandag 10 mei 2021 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer wel een succes.
Uw ADH vitamine Worst
Waar heb jij het over?quote:I'm surrounded by morons!
Metro'squote:Op maandag 10 mei 2021 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eentje die meet de metro reist.
Uw ADH vitamine Worst
Hij woont dichter bij jou dan bij mij.quote:
Wat voor curry zal ik morgen eens maken, groen, gele of rode?Uw ADH vitamine Worst
Heb je fogel ingehuurd als au-pairquote:Op maandag 10 mei 2021 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je Mini-ToT net in z'n eigen bedje hebt gelegd!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gele krijg je mooie gekleurde hoopjes vanquote:Op maandag 10 mei 2021 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Wat voor curry zal ik morgen eens maken, groen, gele of rode?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach damn.. al jullie blauwe vinkjes![]()
Maar meneertje ligt idd in zijn grote mensen-bed op zijn eigen kamertje te slapenBen net terug.
![]()
Good point!quote:Op maandag 10 mei 2021 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij woont dichter bij jou dan bij mij.![]()
![]()
Ahzo, nee, maar heb wel een nieuwe smerige scheet gelaten. Telt dat?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je Mini-ToT net in z'n eigen bedje hebt gelegd!
I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar meneertje ligt idd in zijn grote mensen-bed op zijn eigen kamertje te slapenBen net terug.
![]()
![]()
![]()
![]()
Punt voor papa ToT
Groenquote:Op maandag 10 mei 2021 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Wat voor curry zal ik morgen eens maken, groen, gele of rode?
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ahzo, nee, maar heb wel een nieuwe smerige scheet gelaten. Telt dat?Da's niks vergeleken wat het manneke hier vanavond geproduceerd had!
Mijn hemel, het leek wel spinazie en hij eet geeneens groenten!
![]()
![]()
Dan wordt het een gele curryquote:Op maandag 10 mei 2021 21:16 schreef greysbones het volgende:
Ge
[..]
le krijg je mooie gekleurde hoopjes van![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Wel gras?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]Da's niks vergeleken wat het manneke hier vanavond geproduceerd had!
Groen wordt de volgende keer, want dat had ik niet zo lang geleden gemaakt, zo eentje waar m'n bek in de fik gingquote:
Uw ADH vitamine Worst
Tijd om op het potje te gaan poepen 😛quote:Op maandag 10 mei 2021 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]Da's niks vergeleken wat het manneke hier vanavond geproduceerd had!
Mevrouw ToT of ik moet altijd er bij gaan liggen en hij wil dan op onze borst liggen en zo in slaap vallen, maar meneertje ging nu heel rustig zelf naast mij liggen en viel best snel in slaap zo!quote:![]()
![]()
Hé, nu is die weer rood.quote:
Lekker hopen van de balustrade af spuiten die door de tegels heen brandquote:Op maandag 10 mei 2021 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Groen wordt de volgende keer, want dat had ik niet zo lang geleden gemaakt, zo eentje waar m'n bek in de fik ging![]()
![]()
quote:
Hij heeft vandaag wel veel in de achtertuin zitten ravotten en we hebben idd een gazonnetje, dus je weet maar nooit!![]()
![]()
Dat moet ook bij curryquote:Op maandag 10 mei 2021 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Groen wordt de volgende keer, want dat had ik niet zo lang geleden gemaakt, zo eentje waar m'n bek in de fik ging
Onze dochter was ook een hele moeilijke slaper..dat heeft wel even wat moeite gekost om haar goed te laten slapen in het juiste bed zonder dat wij er minstens een uur naast moesten blijven liggenquote:Op maandag 10 mei 2021 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT of ik moet altijd er bij gaan liggen en hij wil dan op onze borst liggen en zo in slaap vallen, maar meneertje ging nu heel rustig zelf naast mij liggen en viel best snel in slaap zo!
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: