SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Het was gewoon niet slim van je.quote:
Dat had je zelf kunnen bedenken.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Paulientje en zijn sticker collectie![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
@Dotteke
Heb je je beschuitje al op? Kwartet!![]()
Wel gemist dat ie uit het ei kwam...kunt ook niet ff wegkijken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Komt misschien wel een filmpje vanquote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef engine het volgende:
@:Dotteke
[ afbeelding ]
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
nee dat is ook en ander zenderquote:Op maandag 10 mei 2021 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was gewoon niet slim van je.
Dat had je zelf kunnen bedenken.
de lopt op internet
dat andere op tv![]()
Eentje voor elke 10 vrouwen met wie hij verkering heeft genomen zonder dat ze er toestemming voor hadden gegeven?quote:![]()
quote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef Paul het volgende:
Jongens ik heb het opgelost
ONZ / Braddie is terug op FOK!Godverdomme...
![]()
Ja vast wel. Filmpje van nr. 2 en 3 staat pas net online volgens mij.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt misschien wel een filmpje vanEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En de rest voor elke misstap en stommiteit.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje voor elke 10 vrouwen met wie hij verkering heeft genomen zonder dat ze er toestemming voor hadden gegeven?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga gewoon verder met kauwen 😛quote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef engine het volgende:
@:Dotteke
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ok, morgen maar even checkenquote:Op maandag 10 mei 2021 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vast wel. Filmpje van nr. 2 en 3 staat pas net online volgens mij.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik snap je even niet.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is ook en ander zender
de lopt op internet
dat andere op tv
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ow dit is dus slechts het eerste kleine deeltje van zijn collectie?quote:Op maandag 10 mei 2021 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de rest voor elke missatap en stommiteit.
De rest ligt zeker in de opslag omdat ze niet in z'n huis passen.![]()
👍🏻 Kan je topic niet gewoon verwijderen?quote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef Paul het volgende:
ONZ / Braddie is terug op FOK!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gedaan mamquote:Op maandag 10 mei 2021 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
👍🏻 Kan je topic niet gewoon verwijderen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En jezelfquote:Op maandag 10 mei 2021 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
👍🏻 Kan je topic niet gewoon verwijderen?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Denken dat je het hiermee oplostquote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef Paul het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2606454/braddie-is-terug-op-fok.html
Toppertquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Topic is helemaal weg nu.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Candy Gulfer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En beter laat hij zulke topics helemaal achterwegequote:
Nu snap ik hem.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
je vragte doch dat candy dulfer niet met g is
Das waar..... but.... we kennen Paul 😛quote:Op maandag 10 mei 2021 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En beter laat hij zulke topics helemaal achterwegeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nu is het echt zoiets van: "HEE JONGENS, HEBBEN JULLIE HET AL GEHOORD? FRESHFRUIT HEEFT YVONNE GENEUKT!!!!!"quote:Op maandag 10 mei 2021 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
👍🏻 Kan je topic niet gewoon verwijderen?
En even later: "Oh nee toch niet, ik heb me vergist, hihi!"![]()
Achja, eens mens mag dromen koesterenquote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das waar..... but.... we kennen Paul 😛
quote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nu is het echt zoiets van: "HEE JONGENS, HEBBEN JULLIE HET AL GEHOORD? FRESHFRUIT HEEFT YVONNE GENEUKT!!!!!"
![]()
je vergeet er meteen een topic van te makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oeps. 🤪quote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nu is het echt zoiets van: "HEE JONGENS, HEBBEN JULLIE HET AL GEHOORD? FRESHFRUIT HEEFT YVONNE GENEUKT!!!!!"
En even later: "Oh nee toch niet, ik heb me vergist, hihi!"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik verslikte me.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt als Paulientjequote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
En even later: "Oh nee toch niet, ik heb me vergist, hihi!"
Zekerss. Dromen mag altijd 😉quote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, eens mens mag dromen koesterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neusbel is live.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo scherp als eens vers geslepen mesquote:
quote:Daar kunnen we dan nog wel om lachen. Wat hij deed vond ik privéinformatie op Fok zetten. Dan ga je bij mij een stap te ver.
kijk dat verklaart een boelquote:Op maandag 10 mei 2021 19:59 schreef ToT het volgende:
Heb bijna een hele fles Hugo op; het bezoek van mijn vrouw hoefde het deze keer niet.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Die is hartstikke blij aan het hyperen en gillen en is met mij aan het proosten met zijn glas melk met Roosvicee.
![]()
![]()
lekker dingquote:Op maandag 10 mei 2021 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]Die is hartstikke blij aan het hyperen en gillen en is met mij aan het proosten met zijn glas melk met Roosvicee.
Wordt jij ook niet hyper van alcohol?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]Die is hartstikke blij aan het hyperen en gillen en is met mij aan het proosten met zijn glas melk met Roosvicee.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pas maar op dan 😉quote:Op maandag 10 mei 2021 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo scherp als eens vers geslepen mesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Oke gelukkig dan maar. 😛quote:Op maandag 10 mei 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, wel wat losser en meliger.
Of meer ontspannen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neusbel is de stabilisator vergeten. Het wordt ouderwets handwerk meld ze 😜Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Kind zit hier bolognese-chips te eten!
Ik voel het zelf best aardig in m'n bek, maar hij smult er van!
Papa mag steeds eerst een hapje van zijn chipje eten en dan eet hij zelf de rest op!![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:32 schreef BlauweLamp het volgende:
[..]
KLB is het afvoerputje van het afvoerputje van de Nederlandse fora.
@:Danny met zijn 25k die hij wil investeren in dit forum. Hij vergeet alleen dat dan de teruggelopen aantal leden niet weer miraculeus gaat oplopen. Hij vergeet ook dat heet wanbeleid van een aantal mods en het kliekjesgedrag in KLB en ONZ er voor zorgt dat de 2 drukstbezochte plekken van FOK! ook de meest gehate plekken zijn voor nieuwelingen om te posten.
Nee man, lekker 25,000 euro investeren in een zinkend schip wat in 2023 op zwart gaat omdat het tóch niet rendabel blijkt en alles blijft crashen en steeds verder naar beneden duikt qua bezoekersaantallen en leden.
Toppertje hoor FOK! Om nog maar te zwijgen over het meten met 2 maten. De ene user mag een andere user niet uitschelden, maar en mod mag dat bij diezelfde user wel.
En wat te denken van @:paul met zijn achterlijke act en het om zeep helpen van DTS en andere plekken waar hij komt.
nee hoor, eerst wat doen aan het wanbeleid wat er gevoerd word en dan verder kijken. Maar, dan is't al te laat.![]()
Ze doet weer niet meer mee?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:03 schreef greysbones het volgende:
https://www.ad.nl/show/fa(...)-even-stil~a496cf27/
daar was ze weer
muziekcarrier legt ze stil..![]()
![]()
![]()
lief hoorquote:Op maandag 10 mei 2021 20:04 schreef ToT het volgende:
Papa mag steeds eerst een hapje van zijn chipje eten en dan eet hij zelf de rest op!
Oh is het weer zo ver? even de livestream erbij pakken.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:04 schreef Dotteke het volgende:
Neusbel is de stabilisator vergeten. Het wordt ouderwets handwerk meld ze 😜![]()
Ze zijn in Den Haag.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:05 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh is het weer zo ver? even de livestream erbij pakken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hij heeft echt geen behoefte aan wat te drinken, terwijl ik steeds de smaak moet wegspoelen!quote:
Ik heb de chips weggelegd omdat het me toch niet zo goed lijkt als zo'n dreumes te veel van dat pittige spul eet, maar hij wil MEER!![]()
![]()
Ondertussen in Zuidlaren.
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zal vooral het zoutige zijn waar hij straks dorst van krijgtquote:Op maandag 10 mei 2021 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij heeft echt geen behoefte aan wat te drinken, terwijl ik steeds de smaak moet wegspoelen!
Ik heb de chips weggelegd omdat het me toch niet zo goed lijkt als zo'n dreumes te veel van dat pittige spul eet, maar hij wil MEER!
ach en af en toe is dat echt niet zo ergThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet hij morgen niet naar school. Of hebben ze nog vakantie?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij heeft echt geen behoefte aan wat te drinken, terwijl ik steeds de smaak moet wegspoelen!
Ik heb de chips weggelegd omdat het me toch niet zo goed lijkt als zo'n dreumes te veel van dat pittige spul eet, maar hij wil MEER!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij sou iedereen wel willuh ruiluh,quote:
meteen gaan huiluh
als sij een Hagenees sou sijhijijijijnnnnnn!!!!!![]()
Kap eens met die kut postsquote:Op maandag 10 mei 2021 20:04 schreef ToT het volgende:
Papa mag steeds eerst een hapje van zijn chipje eten en dan eet hij zelf de rest op!Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
O dacht Den Haag.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ondertussen in Zuidlaren.
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 10 mei 2021 19:48 schreef Paul het volgende:
Ik had me vergist, het was toch geen Braddie
Slotje![]()
![]()
Is de grote Messias er al?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
idd, we zijn sowieso voorzichtig met zout en suiker enzo.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal vooral het zoutige zijn waar hij straks dorst van krijgt
ach en af en toe is dat echt niet zo ergVakantie idd, maar ik ga wel vragen of meneertje 1 of 2 dagen die kant op kan gaan; voor hem veel leuker en voor mij ook ff rust wat ook wel eens nodig is.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet hij morgen niet naar school. Of hebben ze nog vakantie?
Mannetje begint nu trouwens best moe te worden, dus ik slinger hem zo naar bed.
Zijn eigen bed deze keer. Hopen dat het gaat lukken!![]()
![]()
Andere stream leave.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stop eens met die kritiek steeds, we weten je mening ondertussen wel.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb hem nog niet gespotquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie de fuck boeit een kind van een ander ?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh kijk onze vrolijke Soury is er ookIedereen is een kutlultrut
Ik klikte er op en kwam op hetzelfde als neusbelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wie de fuck boeit wat jij daar van vindquote:Op maandag 10 mei 2021 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie de fuck boeit een kind van een ander ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicitquote:Op maandag 10 mei 2021 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik klikte er op en kwam op hetzelfde als neusbel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O toch anders FF ging iets niet goed dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK !!quote:Op maandag 10 mei 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie de fuck boeit wat jij daar van vind
Iedereen is een kutlultrut
Nu wel goed. Ging net ergens iets niet goedquote:Op maandag 10 mei 2021 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ik sta toch op negeer?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
Die fucking verzuurde troll is weer terug van d'r ban en moet ons meteen weer d'r mening opdringen?Iedereen is een kutlultrut
Laat je niet wegjagen.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
Ben weer ff weg tot dat wijf weer opgeflikkerd is of zo!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wtf geeft voetbal, kinderen, jonge vogels en liedjes die met een g mij nou.
Het is een sc met veel ver schillende mensen. We hebben het gezellig en dat houden we zo.
Doe niet zo zielig gastquote:Op maandag 10 mei 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
Ben weer ff weg tot dat wijf weer opgeflikkerd is of zo!Iedereen is een kutlultrut
we maken het gewoon gezelligquote:Op maandag 10 mei 2021 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is een sc met veel ver schillende mensen. We hebben het gezellig en dat houden we zo.![]()
![]()
En zo is. Als je iets niet boeit, snijd je maar lekker zelf een interessanter onderwerp aan. Dat is vrijwel altijd interessanter dan delen wat je niet boeit. Of niet en dan waag je een nieuwe poging met een ander onderwerpquote:Op maandag 10 mei 2021 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is een sc met veel ver schillende mensen. We hebben het gezellig en dat houden we zo.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: