Toppertquote:
Topic is helemaal weg nu.quote:
En beter laat hij zulke topics helemaal achterwegequote:
Nu snap ik hem.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
je vragte doch dat candy dulfer niet met g is
Das waar..... but.... we kennen Paul 😛quote:Op maandag 10 mei 2021 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En beter laat hij zulke topics helemaal achterwege
Ja nu is het echt zoiets van: "HEE JONGENS, HEBBEN JULLIE HET AL GEHOORD? FRESHFRUIT HEEFT YVONNE GENEUKT!!!!!"quote:Op maandag 10 mei 2021 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
👍🏻 Kan je topic niet gewoon verwijderen?
Achja, eens mens mag dromen koesterenquote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das waar..... but.... we kennen Paul 😛
quote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nu is het echt zoiets van: "HEE JONGENS, HEBBEN JULLIE HET AL GEHOORD? FRESHFRUIT HEEFT YVONNE GENEUKT!!!!!"
En even later: "Oh nee toch niet, ik heb me vergist, hihi!"
Oeps. 🤪quote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nu is het echt zoiets van: "HEE JONGENS, HEBBEN JULLIE HET AL GEHOORD? FRESHFRUIT HEEFT YVONNE GENEUKT!!!!!"
Ik verslikte me.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt als Paulientjequote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekerss. Dromen mag altijd 😉quote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, eens mens mag dromen koesteren
Zo scherp als eens vers geslepen mesquote:
quote:
kijk dat verklaart een boelquote:Op maandag 10 mei 2021 19:59 schreef ToT het volgende:
Heb bijna een hele fles Hugo op; het bezoek van mijn vrouw hoefde het deze keer niet.
quote:
lekker dingquote:Op maandag 10 mei 2021 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]Die is hartstikke blij aan het hyperen en gillen en is met mij aan het proosten met zijn glas melk met Roosvicee.
Wordt jij ook niet hyper van alcohol?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]Die is hartstikke blij aan het hyperen en gillen en is met mij aan het proosten met zijn glas melk met Roosvicee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |