idd, we zijn sowieso voorzichtig met zout en suiker enzo.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal vooral het zoutige zijn waar hij straks dorst van krijgt
ach en af en toe is dat echt niet zo erg
Vakantie idd, maar ik ga wel vragen of meneertje 1 of 2 dagen die kant op kan gaan; voor hem veel leuker en voor mij ook ff rust wat ook wel eens nodig is.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet hij morgen niet naar school. Of hebben ze nog vakantie?
Andere stream leave.quote:
Stop eens met die kritiek steeds, we weten je mening ondertussen wel.quote:
Ik heb hem nog niet gespotquote:
Wie de fuck boeit een kind van een ander ?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh kijk onze vrolijke Soury is er ook
Ik klikte er op en kwam op hetzelfde als neusbelquote:
wie de fuck boeit wat jij daar van vindquote:Op maandag 10 mei 2021 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie de fuck boeit een kind van een ander ?
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicitquote:Op maandag 10 mei 2021 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik klikte er op en kwam op hetzelfde als neusbel
IK !!quote:Op maandag 10 mei 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie de fuck boeit wat jij daar van vind
Nu wel goed. Ging net ergens iets niet goedquote:Op maandag 10 mei 2021 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicit
Oh ik sta toch op negeer?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
Die fucking verzuurde troll is weer terug van d'r ban en moet ons meteen weer d'r mening opdringen?
Laat je niet wegjagen.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
Ben weer ff weg tot dat wijf weer opgeflikkerd is of zo!
Doe niet zo zielig gastquote:Op maandag 10 mei 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
Ben weer ff weg tot dat wijf weer opgeflikkerd is of zo!
we maken het gewoon gezelligquote:Op maandag 10 mei 2021 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Wtf geeft voetbal, kinderen, jonge vogels en liedjes die met een g mij nou.
Het is een sc met veel ver schillende mensen. We hebben het gezellig en dat houden we zo.
En zo is. Als je iets niet boeit, snijd je maar lekker zelf een interessanter onderwerp aan. Dat is vrijwel altijd interessanter dan delen wat je niet boeit. Of niet en dan waag je een nieuwe poging met een ander onderwerpquote:Op maandag 10 mei 2021 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Wtf geeft voetbal, kinderen, jonge vogels en liedjes die met een g mij nou.
Het is een sc met veel ver schillende mensen. We hebben het gezellig en dat houden we zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |