Gewoon vanuit de, normaal gesproken kansloze, vroege vlucht een sprintend peloton net voorblijven.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik was even vergeten dat er nog gefietst werd. Maar dit is wel een mooie stunt zeg
ZUIPE ZUIPE ZUIPE.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon Hupsakee met die hele fles
Hij heeft er hard genoeg voor gewerktquote:Op maandag 10 mei 2021 17:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon Hupsakee met die hele fles
WAUW WAUW WAUWquote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 19:57 schreef Meke het volgende:
Oh mense ik moet ineens weer denken aan de 1 april tweet van @:em31 over Ilse en Waylon
Je had een voorspellende gave.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]Ik begon me toen gewoon schuldig te voelen door de reacties
Maar nu, 2 jaar later, is het werkelijkheid geworden.
En wat is je favorietquote:Op maandag 10 mei 2021 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, in een middagje even alle inzendingen beluisterd.
Weet ik ten minste ook weer een beetje waar we het zoal over hebben.
Eh, laat ik positief beginnen en zeggen dat het iig allemaal liedjes zijn, dus dat hebben ze allemaal goed gedaan.quote:
hahahahaquote:Op maandag 10 mei 2021 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, laat ik positief beginnen en zeggen dat het iig allemaal liedjes zijn, dus dat hebben ze allemaal goed gedaan.
Ons kippenvelmomentje was jouw comeback.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Er zit dit jaar voor mij echter niet echt een kippenvelmomentje bij. Er zijn wel een paar landen die ik nog een paar keer wil horen, daaruit zal dan uiteindelijk wel een favoriet naar boven komen drijven, maar echt een duidelijke nummer 1 heb ik dit jaar nu nog niet.
Ahwquote:Op maandag 10 mei 2021 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ons kippenvelmomentje was jouw comeback.
quote:Op maandag 10 mei 2021 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De storing bij Net5, Veronica en NPO1 is weer terug.
Mooi gezegd Straniquote:Op maandag 10 mei 2021 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan soms ook later komen. Het echte kippenvel komt vaak pas in de live uitvoering. Al houdt je er jaren tussen waarbij er goede liedjes zijn maar net niet dat ene speciale liedje.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Er zit dit jaar voor mij echter niet echt een kippenvelmomentje bij. Er zijn wel een paar landen die ik nog een paar keer wil horen, daaruit zal dan uiteindelijk wel een favoriet naar boven komen drijven, maar echt een duidelijke nummer 1 heb ik dit jaar nu nog niet.
Je merkt dat je goed geslapen hebt, je gaat gelijk hele zinnige dingen zeggenquote:Op maandag 10 mei 2021 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit verklaart waarom m'n TV-app van NLZiet een 404-error geeft.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan me van gisteren niks herinneren dus hierbij excuses voor als ik mensen pijn heb gedaan met m'n slechte grappenquote:Op maandag 10 mei 2021 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je merkt dat je goed geslapen hebt, je gaat gelijk hele zinnige dingen zeggen
Het weliswaar geen pijn. Maar wel teleurstellingquote:Op maandag 10 mei 2021 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me van gisteren niks herinneren dus hierbij excuses voor als ik mensen pijn heb gedaan met m'n slechte grappen
Niks van gemerkt.quote:Op maandag 10 mei 2021 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is dit je oude niveau qua humor?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:01 schreef Strani het volgende:
Mogen het ook andere soorten dieren zijn? Even om de regels duidelijk te hebben?
IJsberenquote:
Dan was je gisteren zeker de geblesseerde Robben?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben weer zo scherp als Robben bij Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |