Vlegel!quote:
Big Mac voor de Big Trek?quote:
nah, in dit geval meer een homemade platgeslagen en gekruid stuk gehakt, zonder broodjequote:
Ook prima.quote:Op zondag 9 mei 2021 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, in dit geval meer een homemade platgeslagen en gekruid stuk gehakt, zonder broodje
hooguit als ik op vakantie ga kom ik nog wel eens bij de Macquote:Op zondag 9 mei 2021 01:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook prima.
Ik heb al tijden geen Big Mac meer gehad. Of dat jammer is, is een tweede
Meestal als ik bij KFC ben vind ik het jammer dat ze alleen kip verkopenquote:Op zondag 9 mei 2021 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hooguit als ik op vakantie ga kom ik nog wel eens bij de Mac
vind KFC lekkerder, ook dat is weer ff geleden
Ik ga zo ook tukkenquote:Op zondag 9 mei 2021 01:37 schreef Cyan9 het volgende:
Zo toch maar eens plat. Heb toch niks beters te doen.
quote:Op zondag 9 mei 2021 01:37 schreef Cyan9 het volgende:
Zo toch maar eens plat. Heb toch niks beters te doen.
ik check nog wat YT filmpjes voordat ik gaquote:
Wij gaan straks een flinke wandeling maken en de middag ga ik taart eten en bankhangenquote:Op zondag 9 mei 2021 08:19 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen! We gaan er weer aan vandaag. Lekker de Barcelona race en de repetities combineren, dit wordt nog wat.
quote:Op zondag 9 mei 2021 08:19 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen! We gaan er weer aan vandaag. Lekker de Barcelona race en de repetities combineren, dit wordt nog wat.
Dit is het wel hčquote:Op zondag 9 mei 2021 08:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan straks een flinke wandeling maken en de middag ga ik taart eten en bankhangen
Deze pakketten zijn al uitverkocht alleen nog te winnen.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:29 schreef AgnesGru het volgende:
Heb hier van de week iets gelezen over ESF pakketten voor ¤20,21 en die waren voor een goed doel met muziek.
Weet iemand, hoe en wat?
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:45 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Helaas waren alle pakketten gisteren al in no time uitverkocht. Dat was even balen, want sokken, vlaggen, een shopper enzovoort had ik leuk gevonden en ik was voor niks naar de stad vertrokken.
Toen troostte ik me met een sjaaltje en de Dudok Sing Along taart en mijn humeur met geweldige kaarten in de zak kon toch al niet meer stuk.
De Songfestival cd met covers had ik gewonnen en lag in de brievenbus vandaag.
Vak AJ (is volgens mij helemaal vooraan). Wie zit daar ook?
[ link | afbeelding ]
Dat is een botquote:Op zondag 9 mei 2021 00:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben de nummer 2 van hier
3x raden wie nummer 1 is.
Gaat het beginnen ja, de warme hel?quote:Op zondag 9 mei 2021 09:56 schreef Strani het volgende:
En hier thuis weldra de onderhandelingen beginnen over het exacte moment van plaatsing van de ventilator in de slaapkamer.
Het lijkt erop! Overdag nog prima te doen hoor, nu 23.3 graden in de woonkamer. Maar voor 's nachts is dat voor mij al iets te veel voor een echt fijne nachtrust.quote:
Wat liefquote:Op zondag 9 mei 2021 08:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb matig geslapen. Dochter was de hort op met vriendinnen en ik slaap pas écht zodra ze weer thuis is
OMG ik droomde ook al over codesquote:Op zondag 9 mei 2021 08:19 schreef Arizona het volgende:
En ik was superdruk in mijn dromen, ik moest tenniscompetitie spelen en werken en allerlei codes invoeren wat niet lukte
Ik kom eraan!quote:Op zondag 9 mei 2021 10:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kom jij eens naar rehearsaltopic jongedame, ik ben van slag!
Half drie 's middags lijkt mij een prima tijd daarvoorquote:Op zondag 9 mei 2021 09:56 schreef Strani het volgende:
En hier thuis weldra de onderhandelingen beginnen over het exacte moment van plaatsing van de ventilator in de slaapkamer.
Gefeliciteerd met je nieuwe huis!quote:Op zondag 9 mei 2021 10:14 schreef MMF93 het volgende:
Goeiemorgen!
Verhuizing zit er nu een weekje op en de nieuwe baan begint de 17e, dus ik kan precies mooi even genieten van een weekje rehearsals. Zin in!!
Lastig. Dan wordt er hier normaal gekookt en ik vind dat niet het geschrikte moment voor een ritueel van een dergelijk vitaal belang. Ik neig eerder richting 17 uur, wanneer het eten alweer gezakt is en het wellicht tijd is voor een korte middagrust. Dat zou een goed moment zijn om de ventilator zijn jaarlijkse intrede te laten maken.quote:Op zondag 9 mei 2021 10:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Half drie 's middags lijkt mij een prima tijd daarvoor
En al helemaal gesetteld in je nieuwe woning? En mooi dat je bijna begint bij je nieuwe baan. Succes alvastquote:Op zondag 9 mei 2021 10:14 schreef MMF93 het volgende:
Goeiemorgen!
Verhuizing zit er nu een weekje op en de nieuwe baan begint de 17e, dus ik kan precies mooi even genieten van een weekje rehearsals. Zin in!!
Jaaa die had ik gevonden, is niet mn 1e ESF hier hahaquote:Op zondag 9 mei 2021 10:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe huis!Al een beetje gesetteld? En wat voor werk ga je doen?
![]()
Wij zitten hier voor de Rehearsals trouwens: ESF / [2021] Rehearsals #3
En hier houden Greys en Cee alles bij vanuit het perscentrum en kun je van alles aan hen vragen: ESF / LIVE VANUIT AHOY: uw ESF-verslaggevers! #2
Fijn dat het allemaal zo bevalt, zowel het nieuwe huis als de baan!quote:Op zondag 9 mei 2021 11:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jaaa die had ik gevonden, is niet mn 1e ESF hier haha.
Nieuwe huis bevalt super! Voelt al helemaal als thuis aan. En ik heb weer een baan in de jeugdzorg.
Bevalt het jou nog steeds bij de GGD? Beetje te combineren met het volgen van ESF of heb je vrijgenomen?
Jaaa absoluut!! Veel lieve buren ook, dat voelt wel als extra welkom.quote:Op zondag 9 mei 2021 10:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
En al helemaal gesetteld in je nieuwe woning? En mooi dat je bijna begint bij je nieuwe baan. Succes alvast
Jaaaa Logan was binnen 1 minuut gewend, alsof ze nooit ergens anders gewoond heeft zo blij is ze hierquote:Op zondag 9 mei 2021 11:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat het allemaal zo bevalt, zowel het nieuwe huis als de baan!Is Logan ook al helemaal gewend?
Ja het gaat prima nog steeds bij de GGD, ik blijf dit werk nog wel even doenIn het begin vond ik het wel echt heel spannend om zoveel onbekende mensen op een dag te bellen over toch wel een zwaar onderwerp, maar inmiddels echt zo vaak gedaan dat het wel echt routine is geworden
Bepaalde cases zijn nog wel lastig, maar dat zal blijven.
En ja ik heb twee weken vrijgenomenIk wil wel alles kunnen volgen
Ahh wat fijn!quote:Op zondag 9 mei 2021 11:27 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jaaaa Logan was binnen 1 minuut gewend, alsof ze nooit ergens anders gewoond heeft zo blij is ze hier. Huppelt als een echte ESF-queen rond hier
.
Ahh fijn dat werk goed gaat en dat je vrij bent nu, kun je alles goed volgen. Feestweken!!!
Mediacourant schrijft toch wel de meest luie stukken tekst die je maar kan bedenken.quote:
Ik heb de hele aflevering gekeken, kan nu pas weer iets posten!quote:
Ach jeetje Mekequote:Op zondag 9 mei 2021 12:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb de hele aflevering gekeken, kan nu pas weer iets posten!
quote:Op zondag 9 mei 2021 12:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk zo'n Nederlandse remake, maar het origineel vond ik toch beter
[ afbeelding ]
Nou, dat klopt niet, of ik kijk een andere wedstrijd.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
NOS.nl zegt dit:
" 5 minuten geleden
EMM-GRO 15' Groningen heer en meester"
Vooral sensatie koppen bij teksten die niet stroken met de kop. Die Aran geeft zelf meerdere keren aan dat het juist wel goed geregeld is.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mediacourant schrijft toch wel de meest luie stukken tekst die je maar kan bedenken.
Net hoorde ik ZO'N HARDE KNAL met zo'n felle flits dat ik serieus even bang was dat er een bombardement wasquote:
Ojee misschien komt dat hierheen.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Net hoorde ik ZO'N HARDE KNAL met zo'n felle flits dat ik serieus even bang was dat er een bombardement was
Volgens Buienradar gaan de harde klappen vlak langs je heen, maar Buienradar jokt wel vakerquote:
Buienradar denkt dat ik in een dorp woon vlakbij de stad ipv in de stadquote:Op zondag 9 mei 2021 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens Buienradar gaan de harde klappen vlak langs je heen, maar Buienradar jokt wel vaker
Jaaaquote:
Jaquote:
Je hoort het, @Hamlapjes !quote:Op zondag 9 mei 2021 15:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja
Nu hopen op een uitvalbeurt van Ham, ter compensatie van de mazzel punten
Echt hequote:
Hij had meteen na Hamilton naar binnen moeten gaan.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:23 schreef Strani het volgende:
Dit gaat niet meer goedkomen voor Verstappen vrees ik.
Jup. Waarom deden ze dat niet?quote:Op zondag 9 mei 2021 16:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij had meteen na Hamilton naar binnen moeten gaan.
Misschien wel ja.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij had meteen na Hamilton naar binnen moeten gaan.
quote:
Slechte strategiequote:
Dan moet Red Bull dus slimmer zijn.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Meh, die undercut van Mercedes was anders ook wel geslaagd, hoor. De Merc is gewoon nog altijd de snelste auto, alleen is het niet meer een halve seconde ruim, maar meer iets van een tiende of 2.
Ja, dat is alleen knap lastig als je het tegen twee Mercs op moet nemenquote:
Dat waarschijnlijk wel, maar dan had hij er niet lang genoeg hard op kunnen gaan. Goeie kans dat de manier die Red Bull koos de enige manier leek te zijn om misschien nog een overwinning te pakkenquote:Op zondag 9 mei 2021 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar als hij eerder had gepit dan zou hij ook niet deze banden hebben gekregen.
JAWEL, DAT HEP OP FEESBOEK GESTAANquote:Op zondag 9 mei 2021 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar als hij eerder had gepit dan zou hij ook niet deze banden hebben gekregen.
Volkomen logisch om kwaad te zijn als het publiek jouw liedje niet zo goed vindt, maar andere liedjes welquote:Op zondag 9 mei 2021 16:58 schreef RipCity het volgende:
De zusjes van OG3ne werden in 2017 in Kiev 17de op het Eurovisie Songfestival met hun nummer ‘Lights and Shadows’ dat een ode was aan hun toen zieke en inmiddels overleden moeder. Hoe bijzonder en persoonlijk hun optreden ook was, over de puntentelling zijn ze niet te spreken.
Ze kregen 135 punten van de jury en slechts 15 punten van de kijker. “De punten gingen allemaal naar landen die onderaan stonden. Voor de rest ga ik er niks over zeggen, maar ik vind het heel dubieus”, aldus Lisa in de Songfestival Podcast met Aran Bade.
“Toch raar”, vult Shelley aan. “Ik ben behoorlijk fanatiek en ik was behoorlijk boos. Lisa zei meiden dit hoort erbij, even leuk zijn en straks in het hotel mag je janken en boos zijn. En dat hebben we ook gedaan. Ik zei ook: ‘Ik ben er helemaal klaar mee!'”
Hier alleen een paar verdwaalde regendrupjes, harde onweder zou wel mooi zijn om deze warme dag mee af te sluiten. Maar lijkt er hier niet in te zitten.quote:
Nounounou, 5 uur slaap is geen excuus voor dit soort matigheid hoorquote:
Dat vind ik echt heel lief van jequote:Op zondag 9 mei 2021 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doe Hans de groeten![]()
@:strani , ik pas me wel aan hoor
quote:Op zondag 9 mei 2021 16:58 schreef RipCity het volgende:
De zusjes van OG3ne werden in 2017 in Kiev 17de op het Eurovisie Songfestival met hun nummer ‘Lights and Shadows’ dat een ode was aan hun toen zieke en inmiddels overleden moeder. Hoe bijzonder en persoonlijk hun optreden ook was, over de puntentelling zijn ze niet te spreken.
Ze kregen 135 punten van de jury en slechts 15 punten van de kijker. “De punten gingen allemaal naar landen die onderaan stonden. Voor de rest ga ik er niks over zeggen, maar ik vind het heel dubieus”, aldus Lisa in de Songfestival Podcast met Aran Bade.
“Toch raar”, vult Shelley aan. “Ik ben behoorlijk fanatiek en ik was behoorlijk boos. Lisa zei meiden dit hoort erbij, even leuk zijn en straks in het hotel mag je janken en boos zijn. En dat hebben we ook gedaan. Ik zei ook: ‘Ik ben er helemaal klaar mee!'”
Klinkt als een prima Ommentje!quote:Op zondag 9 mei 2021 17:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Wij hebben een prachtige wandeling van zo'n 14 km gemaakt bij Ommen. Het was wel heet hoor, 26 graden en dan deels over zandpaden lopenBen deze (overigens heerlijke) temperaturen niet meer gewend
Daarna hebben we ons getrakteerd op een dikke milkshakeen sindsdien lig ik lekker lui thuis en heb wat meegelezen met onze Hoofden Cee en Greys.
[..]
Hier alleen een paar verdwaalde regendrupjes, harde onweder zou wel mooi zijn om deze warme dag mee af te sluiten. Maar lijkt er hier niet in te zitten.
Het is alleen zo jammer dat we dit dagelijks voor hem moeten doen.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doe Hans de groeten![]()
@:strani , ik pas me wel aan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |