Ik heb de hele aflevering gekeken, kan nu pas weer iets posten!quote:
Ach jeetje Mekequote:Op zondag 9 mei 2021 12:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb de hele aflevering gekeken, kan nu pas weer iets posten!
quote:Op zondag 9 mei 2021 12:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk zo'n Nederlandse remake, maar het origineel vond ik toch beter
[ afbeelding ]
Nou, dat klopt niet, of ik kijk een andere wedstrijd.quote:Op zondag 9 mei 2021 12:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
NOS.nl zegt dit:
" 5 minuten geleden
EMM-GRO 15' Groningen heer en meester"
Vooral sensatie koppen bij teksten die niet stroken met de kop. Die Aran geeft zelf meerdere keren aan dat het juist wel goed geregeld is.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mediacourant schrijft toch wel de meest luie stukken tekst die je maar kan bedenken.
Net hoorde ik ZO'N HARDE KNAL met zo'n felle flits dat ik serieus even bang was dat er een bombardement wasquote:
Ojee misschien komt dat hierheen.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Net hoorde ik ZO'N HARDE KNAL met zo'n felle flits dat ik serieus even bang was dat er een bombardement was
Volgens Buienradar gaan de harde klappen vlak langs je heen, maar Buienradar jokt wel vakerquote:
Buienradar denkt dat ik in een dorp woon vlakbij de stad ipv in de stadquote:Op zondag 9 mei 2021 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens Buienradar gaan de harde klappen vlak langs je heen, maar Buienradar jokt wel vaker
Jaaaquote:
Jaquote:
Je hoort het, @Hamlapjes !quote:Op zondag 9 mei 2021 15:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja
Nu hopen op een uitvalbeurt van Ham, ter compensatie van de mazzel punten
Echt hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |