Deze pakketten zijn al uitverkocht alleen nog te winnen.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:29 schreef AgnesGru het volgende:
Heb hier van de week iets gelezen over ESF pakketten voor ¤20,21 en die waren voor een goed doel met muziek.
Weet iemand, hoe en wat?
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:45 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Helaas waren alle pakketten gisteren al in no time uitverkocht. Dat was even balen, want sokken, vlaggen, een shopper enzovoort had ik leuk gevonden en ik was voor niks naar de stad vertrokken.
Toen troostte ik me met een sjaaltje en de Dudok Sing Along taart en mijn humeur met geweldige kaarten in de zak kon toch al niet meer stuk.
De Songfestival cd met covers had ik gewonnen en lag in de brievenbus vandaag.
Vak AJ (is volgens mij helemaal vooraan). Wie zit daar ook?
[ link | afbeelding ]
Dat is een botquote:Op zondag 9 mei 2021 00:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben de nummer 2 van hier
3x raden wie nummer 1 is.
Gaat het beginnen ja, de warme hel?quote:Op zondag 9 mei 2021 09:56 schreef Strani het volgende:
En hier thuis weldra de onderhandelingen beginnen over het exacte moment van plaatsing van de ventilator in de slaapkamer.
Het lijkt erop! Overdag nog prima te doen hoor, nu 23.3 graden in de woonkamer. Maar voor 's nachts is dat voor mij al iets te veel voor een echt fijne nachtrust.quote:
Wat liefquote:Op zondag 9 mei 2021 08:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb matig geslapen. Dochter was de hort op met vriendinnen en ik slaap pas écht zodra ze weer thuis is
OMG ik droomde ook al over codesquote:Op zondag 9 mei 2021 08:19 schreef Arizona het volgende:
En ik was superdruk in mijn dromen, ik moest tenniscompetitie spelen en werken en allerlei codes invoeren wat niet lukte
Ik kom eraan!quote:Op zondag 9 mei 2021 10:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kom jij eens naar rehearsaltopic jongedame, ik ben van slag!
Half drie 's middags lijkt mij een prima tijd daarvoorquote:Op zondag 9 mei 2021 09:56 schreef Strani het volgende:
En hier thuis weldra de onderhandelingen beginnen over het exacte moment van plaatsing van de ventilator in de slaapkamer.
Gefeliciteerd met je nieuwe huis!quote:Op zondag 9 mei 2021 10:14 schreef MMF93 het volgende:
Goeiemorgen!
Verhuizing zit er nu een weekje op en de nieuwe baan begint de 17e, dus ik kan precies mooi even genieten van een weekje rehearsals. Zin in!!
Lastig. Dan wordt er hier normaal gekookt en ik vind dat niet het geschrikte moment voor een ritueel van een dergelijk vitaal belang. Ik neig eerder richting 17 uur, wanneer het eten alweer gezakt is en het wellicht tijd is voor een korte middagrust. Dat zou een goed moment zijn om de ventilator zijn jaarlijkse intrede te laten maken.quote:Op zondag 9 mei 2021 10:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Half drie 's middags lijkt mij een prima tijd daarvoor
En al helemaal gesetteld in je nieuwe woning? En mooi dat je bijna begint bij je nieuwe baan. Succes alvastquote:Op zondag 9 mei 2021 10:14 schreef MMF93 het volgende:
Goeiemorgen!
Verhuizing zit er nu een weekje op en de nieuwe baan begint de 17e, dus ik kan precies mooi even genieten van een weekje rehearsals. Zin in!!
Jaaa die had ik gevonden, is niet mn 1e ESF hier hahaquote:Op zondag 9 mei 2021 10:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe huis!Al een beetje gesetteld? En wat voor werk ga je doen?
![]()
Wij zitten hier voor de Rehearsals trouwens: ESF / [2021] Rehearsals #3
En hier houden Greys en Cee alles bij vanuit het perscentrum en kun je van alles aan hen vragen: ESF / LIVE VANUIT AHOY: uw ESF-verslaggevers! #2
Fijn dat het allemaal zo bevalt, zowel het nieuwe huis als de baan!quote:Op zondag 9 mei 2021 11:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jaaa die had ik gevonden, is niet mn 1e ESF hier haha.
Nieuwe huis bevalt super! Voelt al helemaal als thuis aan. En ik heb weer een baan in de jeugdzorg.
Bevalt het jou nog steeds bij de GGD? Beetje te combineren met het volgen van ESF of heb je vrijgenomen?
Jaaa absoluut!! Veel lieve buren ook, dat voelt wel als extra welkom.quote:Op zondag 9 mei 2021 10:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
En al helemaal gesetteld in je nieuwe woning? En mooi dat je bijna begint bij je nieuwe baan. Succes alvast
Jaaaa Logan was binnen 1 minuut gewend, alsof ze nooit ergens anders gewoond heeft zo blij is ze hierquote:Op zondag 9 mei 2021 11:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat het allemaal zo bevalt, zowel het nieuwe huis als de baan!Is Logan ook al helemaal gewend?
Ja het gaat prima nog steeds bij de GGD, ik blijf dit werk nog wel even doenIn het begin vond ik het wel echt heel spannend om zoveel onbekende mensen op een dag te bellen over toch wel een zwaar onderwerp, maar inmiddels echt zo vaak gedaan dat het wel echt routine is geworden
Bepaalde cases zijn nog wel lastig, maar dat zal blijven.
En ja ik heb twee weken vrijgenomenIk wil wel alles kunnen volgen
Ahh wat fijn!quote:Op zondag 9 mei 2021 11:27 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jaaaa Logan was binnen 1 minuut gewend, alsof ze nooit ergens anders gewoond heeft zo blij is ze hier. Huppelt als een echte ESF-queen rond hier
.
Ahh fijn dat werk goed gaat en dat je vrij bent nu, kun je alles goed volgen. Feestweken!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |