quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:27 schreef Cee het volgende:
Postcard Tsjechië komt nog een keer nu! Het is Almere. Jeetje.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:15 schreef Greys het volgende:
@:molloot200 Oostenrijk heeft Nannewiid als postcard met schaatsen op natuurijs.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:36 schreef Greys het volgende:
@:molloot200 Polen heeft Schiphol als postcard
quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:00 schreef Cee het volgende:
Postcard Servië: Lisse - Molen - Bloesembomen.
Dankzij onze lieve collega Marco van Ding-a-Dong podcast want Greys en ik zitten in de Stoksnaveltent te wachten op uitslag.
Morgen zien we alle postcards van The Big Five en NL. Ik gok dat er wel een eiland tussen zal zitten en we weten ze ook daarna nog niet allemaal want hebben er nog wat gemist!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:48 schreef Lorelay het volgende:
Superleuk om alle locaties op de kaart van Nederland te zien, bedankt @:molloot200 ! Ik vroeg me wel af, zouden ze helemaal niet op een van de Waddeneilanden hebben gefilmd?
Ah oké, ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen zien we alle postcards van The Big Five en NL. Ik gok dat er wel een eiland tussen zal zitten en we weten ze ook daarna nog niet allemaal want hebben er nog wat gemist!
Zou West-Brabant als hoek van ESF-coryfeeën Cornald, Pierre Kartner en @ijs_beer nog aan bod komen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:22 schreef molloot200 het volgende:
https://www.google.com/ma(...).818120100000014&z=8
Hier voor de volledigheid nog een geupdatete kaart!
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou West-Brabant als hoek van ESF-coryfeeën Cornald, Pierre Kartner en @:ijs_beer nog aan bod komen?
Klopt, die hebben we gemist omdat we bij die optredens niet in de zaal waren. De postcards worden alleen daar uitgezonden en niet in het perscentrum.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:21 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Maar de postcards voor Denemarken, Georgië en Albanië zijn nu nog niet bekend bij jullie, of heb ik nu iets gemist??
We hebben nog niet: (als ik het juist zeg)quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:21 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Maar de postcards voor Denemarken, Georgië en Albanië zijn nu nog niet bekend bij jullie, of heb ik nu iets gemist??
Schiermonnikoog heeft een postcard! Van Moldavië.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:48 schreef Lorelay het volgende:
Superleuk om alle locaties op de kaart van Nederland te zien, bedankt @:molloot200 ! Ik vroeg me wel af, zouden ze helemaal niet op een van de Waddeneilanden hebben gefilmd?
Schiermonnikoog is niet het enige eilandquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:56 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik had gehoopt dat de Waddeneilanden een land hadden dat sowieso wel in de finale kwam.
Oh, dat had ik helemaal gemist, bedankt!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Schiermonnikoog heeft een postcard! Van Moldavië.
Dat is waar maar ik weet niet of ze meerdere wadden gaan doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Schiermonnikoog is niet het enige eiland![]()
Daarnaast was er ook nog een gerucht dat één van de postcards op Curaçao op was genomen, wie weet of dat nog waar is.
Dit dus: https://curacao.nu/aankon(...)eschoten-op-curacao/
Ah ook de Hoge Veluwe, naast de Veluwezoom? Ik kom één keer per week in het park de Hoge Veluwe, echt zo schitterend daarquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:43 schreef molloot200 het volgende:
Hier is het mooiste stukje in de buurt gelukkig al bevestigd (Hoge Veluwe) en die gaan we ook in de finale nog een keer terug zien denk ik
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:47 schreef Cee het volgende:
Postcard voor Frankrijk is Lelystad wtf dat verdient ze niet.
quote:
Ja die is het waarschijnlijkquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:05 schreef Meridiaan het volgende:
Is die brug voor Arnhem de brug die ze niet op hun tournus hadden gezet en wat de Waalbrug in Nijmegen bleek te zijn?![]()
https://www.omroepgelderl(...)oor-het-Songfestival
Ville de Lely.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:05 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Ik vraag mij ook wel een beetje af hoe dat de commentator (m/v) van de Franse televisie Lelystad zal uitspreken....
Groninger museum of Universiteitsgebouw in Groningen zou ik gokkenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
Als je ervan uitgaat dat elke provincie minstens 2 postcards heeft, krijgen we er sowieso één voor Groningen, Limburg en Utrecht nog. Iemand suggesties?
Dan liever Groninger Museum voor de afwisselingquote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Groninger museum of Universiteitsgebouw in Groningen zou ik gokken
In Groningen bij het Hoge der A of bij op de Grote Markt?? Maar dit zou dan moeten betekenen dat er op die plaats in het centrum van Groningen opnamen voor de postcard gemaakt zijn zonder dat dit mensen in de buurt is opgevallen. Het lijkt mij dat dit de mensen bijna niet had kunnen ontgaan.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
Als je ervan uitgaat dat elke provincie minstens 2 postcards heeft, krijgen we er sowieso één voor Groningen, Limburg en Utrecht nog. Iemand suggesties?
Voor Utrecht wellicht nog Kasteel de Haar, of de Utrechtse Heuvelrug? of bij de panda's bij Ouwehands?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
Ja of de Piramide van Austerlitz dacht ik nog eventueel bij Utrecht. En inderdaad, volgens mij hebben we nog 0 kastelenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:17 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Voor Utrecht wellicht nog Kasteel de Haar, of de Utrechtse Heuvelrug? of bij de panda's bij Ouwehands?
Moet er toch wel eentje bijzitten? We hebben best wel een aantal mooiequote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja of de Piramide van Austerlitz dacht ik nog eventueel bij Utrecht. En inderdaad, volgens mij hebben we nog 0 kastelen
Dat eerste vind ik ook bijzonder, dat er zo weinig huisjes gespot zijn, maar komt denk ik door de avondklok.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 12:36 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
[..]
In Groningen bij het Hoge der A of bij op de Grote Markt?? Maar dit zou dan moeten betekenen dat er op die plaats in het centrum van Groningen opnamen voor de postcard gemaakt zijn zonder dat dit mensen in de buurt is opgevallen. Het lijkt mij dat dit de mensen bijna niet had kunnen ontgaan.
Verder hoop ik eigenlijk dat die suggestie van een postcard op de Hoge Brug in Maastricht toch correct bleek te zijn. Er werd daarover natuurlijk eerst wel melding gemaakt, maar ik weet ook niet of dat dat een betrouwbare bron was.
Ik vind wel dat de Nederlandse kust en duinen in de bekende postcards wel ruim voldoende aandacht gekregen hebben (Vlissingen, Scheveningen, Ouddorp, Zandvoort) en ook de nationale parken hebben wel voldoende aandacht. Hopelijk zien we ook wel één andere postcard met moderne architectuur buiten Rotterdam want ik heb de indruk dat architectuur in Rotterdam wel al voldoende aandacht zal krijgen (bijvoorbeeld bij de postcard van Rotterdam Centraal en bij ʻRock the Roofʼ).
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 15:28 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Volgens Twitter was de postcard van Litouwen in Rotterdam gefilmd.
[ twitter ]
quote:Op maandag 17 mei 2021 15:36 schreef Cee het volgende:
Postcard Ierland is Amsterdam, dat ene water hoe heet dat? Het IJ? Ben een Brabo weet ik veel. Staat een huisje op een vlonder aan het water.
quote:
Voor het geval een van deze nog ontbrakquote:
Dat geldt voor nog 20 steden ouwe reus. Nederland moet gewoon snel nog eens winnen.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:32 schreef Cyan9 het volgende:
Het zou me eigenlijk verbazen als er niks in Groningen stad is opgenomen. Zo veel mooie locaties daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |