IJ is bij Amsterdamquote:Op maandag 17 mei 2021 15:36 schreef Cee het volgende:
Postcard Ierland is Amsterdam, dat ene water hoe heet dat? Het IJ? Ben een Brabo weet ik veel. Staat een huisje op een vlonder aan het water.
wat ging er mis? Mattstream zei dat het goed gingquote:Op maandag 17 mei 2021 15:38 schreef Cee het volgende:
Oh jongens het loopt echt niet goed met Ierland.
Trek Matt ff aan zijn oor dan, want die spreekt je een beetje tegen hier.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:38 schreef Cee het volgende:
Oh jongens het loopt echt niet goed met Ierland.
En ik zeg dat het nog steeds niet zo lekker liep.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:40 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
wat ging er mis? Mattstream zei dat het goed ging
Die is niet één keer in de zaal geweest afgelopen week volgens mij dus die heeft denk ik niet precies kunnen zien wat wij daar zagen hoe het de vorige keren was.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Trek Matt ff aan zijn oor dan, want die spreekt je een beetje tegen hier.
Haha ik geloof je, maar het was een grappig verschil.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:41 schreef Cee het volgende:
[..]
En ik zeg dat het nog steeds niet zo lekker liep.Maar dat stuk met het boek was ook helemaal weg en ik weet niet of dat met opzet was of dat het helemaal verkeerd liep en daardoor het boek niet in beeld was.
denk ook dat we allebei op verschillende dingen letten! En vooral dat stuk met dat boek is dus nu totaal anders.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:44 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Haha ik geloof je, maar het was een grappig verschil.oke, ik ben benieuwd of dat uiteindelijk nog terugkomt dan.
Des te meer reden hem ff streng toe te spreken dat hij wel moet blijven opletten, of eerst ff aan jullie moet vragen of het klopt wat hij zegt.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is niet één keer in de zaal geweest afgelopen week volgens mij dus die heeft denk ik niet precies kunnen zien wat wij daar zagen hoe het de vorige keren was.
@Guanabanaquote:
quote:
De bolwoningen bij Rusland volgens Cee, wat hebben ze dan bij Cyprus?quote:
Nee, bij Rusland was het iets anders. Gewoon algemener. Cyprus net niet gezien want zat op de wcquote:Op maandag 17 mei 2021 15:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De bolwoningen bij Rusland volgens Cee, wat hebben ze dan bij Cyprus?
Dan klopte die vage tweet in ieder gevalquote:Op maandag 17 mei 2021 15:57 schreef Greys het volgende:
Utrecht voor Israel
Brug over treinen zo te zien
Oeh, verbetering ook?quote:
Neuh.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet Mans nu ook elke keer dit repeteren ?
quote:Op maandag 17 mei 2021 16:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze loopt vaak net iets achter op de beat en het klinkt gewoon ongemakkelijk.
Toch jammer, nummer is goed...quote:Op maandag 17 mei 2021 16:07 schreef Greys het volgende:
Denk niet dat dit de finale haalt als ze zo ook zingt vanavond en morgenavond.
Sommige stukjes zijn prima maar het lijkt gewoon een kwartier te duren dit lied door haar stem.
Hier in perscentrum wel!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:09 schreef Cee het volgende:
vocals van eerste couplet was hier totaal niet te horen vanuit de zaal.
Is volgend jaar geen probleem als we in Frankrijk zittenquote:Op maandag 17 mei 2021 16:12 schreef Greys het volgende:
Ik moest niesen en miste de plaatsnaam sorry
Oekraïne was Veluwezoom! Was al vermeld in een officieel behind the scenes filmpje.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:13 schreef Greys het volgende:
Cee zag jij hem? Iets met heide, leek op Veluwe.
De postcard voor Oekraine, ik nieste er dwars doorheen.
Het was de Veluwezoom , of volgens Matt Veloewzoomquote:Op maandag 17 mei 2021 16:13 schreef Greys het volgende:
Cee zag jij hem? Iets met heide, leek op Veluwe.
De postcard voor Oekraine, ik nieste er dwars doorheen.
so proud of de veloewzoomquote:Op maandag 17 mei 2021 16:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was de Veluwezoom , of volgens Matt Veloewzoom
Wat volgens een van Matts collega's in Friesland ligt. Weer wat geleerd dus.quote:
Sidehoofd noemt ze ook steeds, al lukt het ze soms ook niet om bij te houden in het Engels en zoquote:Op maandag 17 mei 2021 16:17 schreef Greys het volgende:
Zitten we hier nu eigenlijk voor niks die postcards bij te houden?Ja he?
Het was op verzoek maar nu zie ik dat het in Rehearsals topic ook steeds getypt wordt. Dus dan kan ik lekker nog ff door de plaatsen niesen.
De namen worden letterlijk in de postcard erbij gezet dus heel lastig zou het niet voor ze moeten zijn. En voor ons is het dus een makkie. Tenzij we zijn piesen of niesen.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sidehoofd noemt ze ook steeds, al lukt het ze soms ook niet om bij te houden in het Engels en zoMaar meesten worden genoemd. Toch super bedankt!!
Lastig voor mij om te zeggen aangezien ik de hype nooit heb begrepen. Ik denk dat de hype gewoon niet wordt waargemaakt, dat de eerste reacties van fans wat overdreven waren.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:20 schreef Momo het volgende:
Malta was behoorlijk weggezakt bij de bookies, terecht volgens jullie?
Ooeehhhquote:
quote:
Het haar van Malta.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:23 schreef Aoibhin het volgende:
Hebben jullie nog duidelijke verbeteringen gezien?
Hahaha ja! Rene (EIC) gilde al IEHHHHHHHHH GEELLLLLLLLL want die heeft een hekel aan geel maar ik vind het een prinsessenjurk!quote:Op maandag 17 mei 2021 16:24 schreef ijs_beer het volgende:
(Zijn we al op de hoogte van de jurrek van sjantallll?Mooi ding.
)
Ik pak m'n snorkel vastquote:Op maandag 17 mei 2021 16:25 schreef Cee het volgende:
Meisjes in badpakken die op het podium liggen naast de kooi. Davina staat in het midden van de kooi.
Ik vind dat alle hosts er geweldig uitzienquote:Op maandag 17 mei 2021 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja! Rene (EIC) gilde al IEHHHHHHHHH GEELLLLLLLLL want die heeft een hekel aan geel maar ik vind het een prinsessenjurk!
Ik ben ook geen fan van geel, maar deze jurk is gewoon heel erg mooi.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja! Rene (EIC) gilde al IEHHHHHHHHH GEELLLLLLLLL want die heeft een hekel aan geel maar ik vind het een prinsessenjurk!
*iets met C en Bwatch*quote:
Ja, het ging over water. Leuk al die verslagen.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:25 schreef Cee het volgende:
Meisjes in badpakken die op het podium liggen naast de kooi. Davina staat in het midden van de kooi.
Dit klinkt goed, helemaal zin in morgenavond nu.quote:Op maandag 17 mei 2021 16:31 schreef Greys het volgende:
We gaan nu met de camera door het water in het plafond heen, nu het deel op de Deltawerken buiten gefilmd. Storm, hoge golf, een muur van water die ze met haar hand aanraakt.
Haar gezicht gaat door het water. (Thekla)
Nu zien we haar even een paar seconden onder water.
En terug naar Davina op het podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |