Superleuk!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:48 schreef Greys het volgende:
Nieuwe vlog! Knetterprofessioneel jeweetzelf!
Ik geniet hier volop van!!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 16:48 schreef Greys het volgende:
Nieuwe vlog! Knetterprofessioneel jeweetzelf!
Hopen dat die mogelijke delegaties dan voor de performance in Ahoy kiezen *fingers crossed*quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja handig he? Had ik net ook even in Rotterdam topic gezet. Als de 2e rehearsal goed was hebben ze tenminste een optreden in Ahoy met de goede staging ipv de back-up en ziet het eruit alsof ze die avond daar gewoon staan.
Ik ben al zeker 25 x wezen testen en het stelt echt niets voor. De prik heeft geen invloed op het resultaat (ja, heb ik nagevraagd)quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik moet er woensdag aan geloven aan dat stoksnavelen - zag er niet tegenop maar zo klinkt het wel errug...
en duimen dat ik geen bijwerkingen van de 1ste prik krijg die ik dinsdagmiddag ga krijgen en die woensdag de uitslag VALS kunnen beïnvloeden![]()
Welkom terug! Wat leuk!quote:Op zondag 16 mei 2021 01:54 schreef Eowyn5 het volgende:
Na 10 topics "anoniem"meegelezen te hebben.... (en na het vinden van mijn wachtwoord ;-) )
Hoog tijd om hier aan te geven dat ik met veel plezier jullie (@:Greys en @:Cee) bijdragen lees...
Wat een fantastische ervaring moet het zijn om dit spektakel van zo nabij en zo vanuit het hart mee te kunnen maken... er aan mee te werken.. zie uit naar de bijdragen die nog komen.....
En ik hyper mee met het fantastische Voila van Barbara Pravi.. vanaf het moment dat een Eurovisievriend mij via de app een link stuurde (ergens eind januari 2021) naar dit nummer...compleet verkocht aan dit nummer
Dankjewel! Hopelijk zo een beetje droger!quote:
Dat mondkapjequote:
Zat in de press goodiebag die we in Ahoy kregen! Alleen mogen we die daar binnen nooit op want medisch zwart kapje verplicht daar. Nu mocht ie eindelijk op.quote:
Geen zorgen over een eventuele positieve test na én door een vaccinatie, dat kan niet. Je krijgt het virus zelf niet ingespoten.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik moet er woensdag aan geloven aan dat stoksnavelen - zag er niet tegenop maar zo klinkt het wel errug...
en duimen dat ik geen bijwerkingen van de 1ste prik krijg die ik dinsdagmiddag ga krijgen en die woensdag de uitslag VALS kunnen beïnvloeden![]()
Grappig. Het publiek moet juist een niet-medisch mondkapje op (maar daar trekken we ons dus niets van aan)quote:Op zondag 16 mei 2021 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zat in de press goodiebag die we in Ahoy kregen! Alleen mogen we die daar binnen nooit op want medisch zwart kapje verplicht daar. Nu mocht ie eindelijk op.
Publiek hoeft ook geen 1,5 meter afstand te houden straks binnen.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Grappig. Het publiek moet juist een niet-medisch mondkapje op (maar daar trekken we ons dus niets van aan)
Noem je ons nou vies?quote:Op zondag 16 mei 2021 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Publiek hoeft ook geen 1,5 meter afstand te houden straks binnen.
Daarom mogen wij als pers ook geen show met publiek bijwonen. Wij komen met artiesten in 'aanraking' en dan is een show met publiek een te groot risico.
Dus tijdens en na de Grand Finale kunnen we wel mingelen, want daarna is er niets meerquote:Op zondag 16 mei 2021 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Publiek hoeft ook geen 1,5 meter afstand te houden straks binnen.
Daarom mogen wij als pers ook geen show met publiek bijwonen. Wij komen met artiesten in 'aanraking' en dan is een show met publiek een te groot risico.
Klopt!quote:Op zondag 16 mei 2021 18:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus tijdens en na de Grand Finale kunnen we wel mingelen, want daarna is er niets meer![]()
thnx!quote:Op zondag 16 mei 2021 09:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben al zeker 25 x wezen testen en het stelt echt niets voor. De prik heeft geen invloed op het resultaat (ja, heb ik nagevraagd)
Superleuk weerquote:Op zondag 16 mei 2021 18:32 schreef Greys het volgende:
Zo, dan hebben jullie na de Turkwaaaaaaaaase Karpet ook nog wat te kijken.
Er waren meerdere timeslots voor de start zodat het geen grote groepen werden. Verstandig!quote:Op zondag 16 mei 2021 20:58 schreef Peter het volgende:
Tof verslag jah!
Jullie waren met 7, gingen er op andere momenten wel persmensen mee? Of is dat hele 'we laten Rotterdam zien aan de buitenlandse pers' een beetje een tegenvaller?
Hij was weer leuk!quote:Op zondag 16 mei 2021 18:32 schreef Greys het volgende:
Eh, 6:12? Dan wordt je rondgeleid door zo'n leuke gidsmeneer en dan ga jij een teckel filmenquote:Op zondag 16 mei 2021 18:32 schreef Greys het volgende:
klinkt als een topdagquote:Op zondag 16 mei 2021 23:12 schreef Greys het volgende:
Morgen gaan we eerst weer stoksnavelen in het testpaviljoen (jeuj...), daarna semi 1 de complete show rehearsal in de zaal kijken, daarna jullie vertellen wat we ervan vonden incl presentatie, intervals etc en of de ombouw steeds lukt in 40 sec postcard. Daarna eten en heel lang wachten en dan live streamen tijdens de gehele juryshow 's avonds. Er zal tijdig de link staan in dit topic.
ik ben blij dat op 6:45 eindelijk dan definitief wordt vastgesteld dat het patat isquote:Op zondag 16 mei 2021 18:32 schreef Greys het volgende:
In de LookLab-aflevering van Australië kondigt NikkieTutorials aan dat ze haar tijdens de show gaat (video?)bellen, zodat ze er toch een beetje bij is.quote:Op maandag 17 mei 2021 08:23 schreef Fred_B het volgende:
Laat ook even weten wat ze met Australië doen. Ik verwacht eigenlijk wel een onderbreking in de show, bijvoorbeeld voor een videoboodschap van Montaigne.
Gaan we zeker doen!quote:Op maandag 17 mei 2021 08:12 schreef molloot200 het volgende:
Een vraagje aan de dames: zouden jullie vandaag nog postcard locaties willen checken?
Het betreft voor semi 1 nog:
-Rusland
-Noorwegen
-Kroatië
-België
-Israël
-Roemenië
-Azerbeidzjan
Alvast super bedankt, jullie zijn helden
Ah, goed dat ze in elk geval iets doenquote:Op maandag 17 mei 2021 08:39 schreef Viv het volgende:
[..]
In de LookLab-aflevering van Australië kondigt NikkieTutorials aan dat ze haar tijdens de show gaat (video?)bellen, zodat ze er toch een beetje bij is.
Ik dacht dat ze haar bellen als haar optreden aan de beurt is, maar pin me er niet op vast.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, goed dat ze in elk geval iets doen
Al maakt het voor haar (toch al niet zo grote) kwalificatiekansen nog wel een verschil of ze dat doen rond het geplande optreden of tijdens de break wanneer iedereen naar de wc is.
15:00 uur!quote:Op maandag 17 mei 2021 11:05 schreef Aadrianus het volgende:
Hoe laat begint die repetitie vandaag (ik bedoel overdag)?
Zo benieuwd naar hoe Nederland het heeft aangepakt met de show elementen, of het decor mooi tot z'n recht komt, hoe de presentatie het doet.... ETCetera.
In de testrij staan, zo bleek.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:05 schreef Aadrianus het volgende:
Even nieuwsgierig.... Wat gaan jullie doen totdat het 15.00 uur is?
Zo druk? Dus de 60 blaasapparaten hebben wederom kuren vandaag?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
In de testrij staan, zo bleek.
Allemachtig. We waren 13 uur hier maar deze rij gaat wel een uur duren denk ik. Dan nog 20 min wachten op uitslag. Dan in de rij voor beveiliging. Ben je straks net op tijd...
En die rij is alleen voor delegaties, pers etcetera? Of ook voor publiek?quote:Op maandag 17 mei 2021 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemachtig. We waren 13 uur hier maar deze rij gaat wel een uur duren denk ik. Dan nog 20 min wachten op uitslag. Dan in de rij voor beveiliging. Ben je straks net op tijd...
Poefquote:Op maandag 17 mei 2021 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen medewerkers etc. Uur in de rij nu. Misschien net op de helft. Begin van de show gaan we missen denk ik en dan waren we twee uur vooraf aanwezig.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:44 schreef Dave het volgende:
[..]
En die rij is alleen voor delegaties, pers etcetera? Of ook voor publiek?
Nee gewoon heel druk.quote:Op maandag 17 mei 2021 13:37 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Zo druk? Dus de 60 blaasapparaten hebben wederom kuren vandaag?
Blaasapparaten doen het echt amper. Ben nu anderhalf uur bezig en net getest. Nu nog 20 min wachten op uitslag, dan nog door de beveiliging. Dus twee uur van te voren aanwezig was vandaag niet genoeg. Allemaal pers die interviews missen nu etc. Kan de organisatie Sietse enzo niks aan doen, maar in die testtent waren nu ook maar vier check in hokjes open van de acht. Met een wachtrij van twee uur. Koekoek. "Ja we hebben te weinig mensen". Het is de drukste week, dat weet je toch?quote:Op maandag 17 mei 2021 14:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Duurt de uitslag van de blaastest ook 20 minuten?
Oh, dat is wel raar ingeschat dan inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Blaasapparaten doen het echt amper. Ben nu anderhalf uur bezig en net getest. Nu nog 20 min wachten op uitslag, dan nog door de beveiliging. Dus twee uur van te voren aanwezig was vandaag niet genoeg. Allemaal pers die interviews missen nu etc. Kan de organisatie Sietse enzo niks aan doen, maar in die testtent waren nu ook maar vier check in hokjes open van de acht. Met een wachtrij van twee uur. Koekoek. "Ja we hebben te weinig mensen". Het is de drukste week, dat weet je toch?
Meh. Nu missen we het begin van de show. De Belgische overburen zijn nog niet eens toe aan testen. WE WAREN ER OM 13.00 UUR.
Er had iemand in de rij een interview met Sietse om twee uur. Hij was er een uur van te voren. Interview gemist want hij zit nog steeds hier.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:15 schreef H_T het volgende:
Als ik het verhaal op Radio 2 goed begrijp moet Annemieke nu langer door omdat Gijs nog ergens in een coronarij staat
Huh. Het publiek in de zaal bepaalt zelf wel hoe hard ze klappen hoor neem ik aan.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:40 schreef Dave het volgende:
@:Cee @:Greys Mochten jullie iemand van de organisatie nog tegen het lijf lopen, dan ben ik wel benieuwd of dit klopt:
[ twitter ]
Jaquote:Op maandag 17 mei 2021 14:40 schreef Dave het volgende:
@:Cee @:Greys Mochten jullie iemand van de organisatie nog tegen het lijf lopen, dan ben ik wel benieuwd of dit klopt:
[ twitter ]
Zonde hoorquote:Op maandag 17 mei 2021 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Er had iemand in de rij een interview met Sietse om twee uur. Hij was er een uur van te voren. Interview gemist want hij zit nog steeds hier.Spitsuren, kennelijk.
Dus de mensen in de zaal die klappen hoor je straks niet? Kan me bijna niet voorstellen. Maar we zullen zien. Je wilt toch voor alle optredens gewoon hard applaus. Iedereen doet z'n best.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit, als ik het goed begrijp - naar aanleiding van het aantal cheers in de app.
Mocht er inderdaad nog fake applaus bij komen, dan ben ik ook echt geen fan. In de zaal klapt iedereen toch wel voor elke act.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus de mensen in de zaal die klappen hoor je straks niet? Kan me bijna niet voorstellen. Maar we zullen zien. Je wilt toch voor alle optredens gewoon hard applaus. Iedereen doet z'n best.
Oh vast wel, maar daar wordt dus ook geklap van band doorheen gemixt op basis van het aantal likes in de app (als het allemaal klopt)quote:Op maandag 17 mei 2021 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus de mensen in de zaal die klappen hoor je straks niet? Kan me bijna niet voorstellen. Maar we zullen zien. Je wilt toch voor alle optredens gewoon hard applaus. Iedereen doet z'n best.
Nja, kans is dat de grotere landen ook een veel luider applaus hebben omdat iedereen sowieso voor eigen land dan klapt.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:47 schreef Dave het volgende:
Hoop in ieder geval niet dat het te overduidelijk wordt. Dan weet je straks bijkans de winnaar al op het moment dat de lijnen dicht gaan.
Ik heb de app niet, maar neem aan dat ze met dat soort dingen rekening hebben gehouden.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:49 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Nja, kans is dat de grotere landen ook een veel luider applaus hebben omdat iedereen sowieso voor eigen land dan klapt.
Ik hoop het inderdaad. We gaan het zien. Ik ben benieuwd hoe het allemaal uitpakt.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb de app niet, maar neem aan dat ze met dat soort dingen rekening hebben gehouden.
Arghquote:Op maandag 17 mei 2021 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Blaasapparaten doen het echt amper. Ben nu anderhalf uur bezig en net getest. Nu nog 20 min wachten op uitslag, dan nog door de beveiliging. Dus twee uur van te voren aanwezig was vandaag niet genoeg. Allemaal pers die interviews missen nu etc. Kan de organisatie Sietse enzo niks aan doen, maar in die testtent waren nu ook maar vier check in hokjes open van de acht. Met een wachtrij van twee uur. Koekoek. "Ja we hebben te weinig mensen". Het is de drukste week, dat weet je toch?
Meh. Nu missen we het begin van de show. De Belgische overburen zijn nog niet eens toe aan testen. WE WAREN ER OM 13.00 UUR.
100% waterdicht hoeft het ook niet te zijn, als het maar moeilijk genoeg of te veel moeite is voor het algemene publiek. Dat er dan een paar honderd/duizend stiekem mee klappen voor hun eigen land moet op het grote geheel niet veel uitmaken danquote:Op maandag 17 mei 2021 14:57 schreef Lamballert het volgende:
Ik als softwareprogrammeur zijnde is het opzich relatief easy af te vangen zodat je niet voor eigenland kan klappen, maargoed er bestaan ook nog dingen zoals een vpn.. dus helemaal afvangbaar is het niet
Op zich is het niet zo raar om voor je eigen land te klappen, maar dat kan voor kleine landen nadelig zijn als het niet goed is geimplementeerd.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:57 schreef Lamballert het volgende:
Ik als softwareprogrammeur zijnde is het opzich relatief easy af te vangen zodat je niet voor eigenland kan klappen, maargoed er bestaan ook nog dingen zoals een vpn.. dus helemaal afvangbaar is het niet
Op de grote van het event zoals Eurovision gaat het inderdaad niet veel uitmaken. Als ik heel even gewoon de meest easy manier pak dat je op IP even kijkt uit welk land ze komen filter je al een heel aantal weg. Veel mensen willen de moeite niet nemen om een VPN of iets dergelijks in te stellen. Vind ik persoonlijk al te veel moeite om alleen maar te klappen voor je eigen landquote:Op maandag 17 mei 2021 14:59 schreef H_T het volgende:
[..]
100% waterdicht hoeft het ook niet te zijn, als het maar moeilijk genoeg of te veel moeite is voor het algemene publiek. Dat er dan een paar honderd/duizend stiekem mee klappen voor hun eigen land moet op het grote geheel niet veel uitmaken dan
Dit idd.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:09 schreef Meke het volgende:
Maarja zou iedereen niet gewoon voor iedereen klappen? Zou ik als bezoeker ook doen, voelt echt superlullig om niet te klappen na een optreden
Bezoekers klappen denk ik altijd wel ja, maar zo vanaf de bank denk ik dat het toch wat anders werktquote:Op maandag 17 mei 2021 15:09 schreef Meke het volgende:
Maarja zou iedereen niet gewoon voor iedereen klappen? Zou ik als bezoeker ook doen, voelt echt superlullig om niet te klappen na een optreden
En: Good evening Europe!quote:Op maandag 17 mei 2021 15:14 schreef Greys het volgende:
Eindelijk binnen. Twee uur en een kwartier van begin rij teststraat tot binnen in perscentrum.
Dus we hebben de postcard van Litouwen gemist helaas.
De hosting stad als eerste. Is dat gebruikelijk?quote:Op maandag 17 mei 2021 15:28 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Volgens Twitter was de postcard van Litouwen in Rotterdam gefilmd.
[ twitter ]
Maar de geluidstechnici bepalen uiteindelijk hoe hard dat applaus uit de zaal op tv te horen is. Persoonlijk vind ik het echt niet oké om deze microfoons (daar zijn speciale microfoons voor) bij de ene act harder te zetten dan bij de andere act.quote:Op maandag 17 mei 2021 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh. Het publiek in de zaal bepaalt zelf wel hoe hard ze klappen hoor neem ik aan.Of komt er een fake applaus?? Misschien was dat voor als er geen publiek bij mocht?
Is er een 'gebruikelijk' bij postcards? Er waren ook jaren dat de postcards in de landen van de deelnemers werden opgenomen.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:30 schreef Rebel- het volgende:
[..]
De hosting stad als eerste. Is dat gebruikelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |