Wacht maar tot je de shots ziet dat hij precies tussen twee rijen stralen staat als hij AMEN zingt. Ohhh. Niet normaal zo mooi.quote:
Hij kan ook meteen weer terug naar Schiphol donderdagquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:36 schreef Greys het volgende:
@:molloot200 Polen heeft Schiphol als postcard
Wauw met die lichtenquote:
Ik denk dat Griekenland en Ierland wel best uniek zijn voor ESF.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:37 schreef Aadrianus het volgende:
Maar... Wat ik me nou afvraag.... Wat is nou het land dat iets ging doen wat nog nooit eerder op het ESF vertoond was? Tot nu toe heb ik nog niet iets voorbij zien komen in de snippets en de beschrijvingen van @:Cee en @:Greays waarvan ik dacht: dit moet het zijn. Of hebben we dat nog niet gezien, en zit het bij de big 5?
quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij kan ook meteen weer terug naar Schiphol donderdag
quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij kan ook meteen weer terug naar Schiphol donderdag
Oké nu moet hij gewoon de finale halenquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:15 schreef Greys het volgende:
@:molloot200 Oostenrijk heeft Nannewiid als postcard met schaatsen op natuurijs.
Ik heb moeite met de tweede lamp onderin, linker deel van de centrale kolom tussen de deuren.quote:
Ik zal het even doorgeven.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:44 schreef Theebag het volgende:
[..]
Ik heb moeite met de tweede lamp onderin, linker deel van de centrale kolom tussen de deuren.
Dank je welquote:
Die trap is een variatie op wat Rusland jaren geleden al een keer heeft laten zien met die muur die beklommen werd. En dat vond ik eigenlijk nog ingewikkelder en baanbrekender.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Griekenland en Ierland wel best uniek zijn voor ESF.
Ja! HUP VINCENTquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:54 schreef Cee het volgende:
Oostenrijk 🇦🇹
De staging voor ‘Amen’ is donker maar oh zo effectief. De lichtstralen die vanuit de deuren op het publiek worden gericht, de stem die recht je hart binnenkomt. Dit nummer gaat het mogelijk eens veel beter doen dan er momenteel van wordt verwacht.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:16 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk weer kippenvel en bijna janken. Kan er niks aan doen.
jaaa ! Zou het er graag bij hebben in de finalequote:Op donderdag 13 mei 2021 13:18 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk zingt echt vanuit zijn tenen en dat is zó heerlijk en komt knetterhard binnen. Wauw. Zo goed gezongen. Echt. En het is maar een repetitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |