Ik kreeg al zo'n indruk ja! Super blij meequote:Op donderdag 13 mei 2021 14:00 schreef grazz het volgende:
[..]
jaaa ! Zou het er graag bij hebben in de finale
@:koffieleuk
sodeju krijg nu al kippenvelquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:44 schreef Greys het volgende:
Even nieuwe tweet van Oostenrijk want de vorige was 1 sec te lang en we willen het risico niet lopen.
[ twitter ]
quote:
Ik mis het gebruik van de term “tegenpolen”quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:04 schreef Cee het volgende:
Polen
Het contrast met de stem van Vincent Bueno en de karaoke-vocals van Rafal kan haast niet groter. Lef heeft hij wel, want hij gaat zelfs de uithalen niet uit de weg, al haalt hij ze bij lange na niet. Met een betere zang had het nummer misschien nog wel een kansje gehad om door te gaan naar de finale, maar hiermee zullen ze het waarschijnlijk niet redden. Er moet wel gezegd worden dat de staging iets is waar ze bij De Toppers jaloers op zouden zijn geweest.
*levert gefrustreerd accreditatiepas in*quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik mis het gebruik van de term “tegenpolen”
Oh die van de activiteitjesquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:12 schreef Greys het volgende:
Gezellig! De gezusters Eurovision in Concert organisatie zitten achter ons, waar we dat dagje Urk mee deden destijds.
[ afbeelding ]
Het blijft een schijtnummerquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:45 schreef Greys het volgende:
Hij gaat hiermee gewoon winnen. Dat denken Cee en ik allebei.
Zou van mij zo mogenquote:
Ik wilde net posten of jij en Cee al een favoriet hadden en nu lees ik het al!quote:
En dat is gebeurd. En ik geloof er ook in sinds hun eerste repetitie afgelopen maandag. Het ziet er echt goed uit op podium.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:18 schreef molloot200 het volgende:
Leuk. Moet wel nog duidelijk iets veranderen aan de staging voor Rotterdam.
Ow jammer zeg, ik kijk net even Feyenoord. Ook niet om aan te gluren, maar nog wel beter denk ik.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:49 schreef Momo het volgende:
Nou we hebben de cyste live gezien hoor....
Moeten jullie weer een stok in de snavel?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:00 schreef Cee het volgende:
Postcard Servië: Lisse - Molen - Bloesembomen.
Dankzij onze lieve collega Marco van Ding-a-Dong podcast want Greys en ik zitten in de Stoksnaveltent te wachten op uitslag.
Lisse zonder iconisch WIDM kasteelquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:00 schreef Cee het volgende:
Dankzij onze lieve collega Marco van Ding-a-Dong podcast want Greys en ik zitten in de Stoksnaveltent te wachten op uitslag.
Maar dit is niet Keukenhof dus?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:00 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |