Klopt, beetje andere achtergrond een paar seconden.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:11 schreef Momo het volgende:
Even de laatste post: er is schijnbaar een nieuw glitter effect.
Maar krijg je winnaar vibes?quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt, beetje andere achtergrond een paar seconden.
Goed gezongen weer. Zal het wel echt goed gaan doen denk ik.
Aangepastquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:12 schreef Greys het volgende:
Wil iemand ajb de vorige post link onderin OP zetten met tijd?
Oefen anders zelf ff door binnen 40 seconden met de Belgen van plaats te wisselen!quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:14 schreef Greys het volgende:
We worden wel nerveuzig dat dat ombouwen straks allemaal in veertig seconden moet tijdens een postcard.
Ik dacht dat @Cee gisteren meldde dat dat Cyprus is.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:10 schreef molloot200 het volgende:
@:Greys wie had als locatie ook alweer Den Bosch en was dat met die bolwoningen?
Thanks! Die had ik nog niet geüpdatet in de kaartquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht dat @:cee gisteren meldde dat dat Cyprus is.
Ik gok niet dat ze meer dan één postcard van Den Bosch doen maar we gaan het horen van de damesquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:18 schreef Dave het volgende:
Maar of het bolwoningen zijn weet ik niet .
Het zag er heel industrieel uit, bolwoningen vielen me niet op.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:18 schreef Dave het volgende:
Maar of het bolwoningen zijn weet ik niet .
Hebben jullie inmiddels koffie gescoord?quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zag er heel industrieel uit, bolwoningen vielen me niet op.
In deze weken vliegt het alle kanten opquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoe dan, het was toch niet significant heel erg verschillend?
Nee.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hebben jullie inmiddels koffie gescoord?
Lastiggggggg. Het nummer is uptempo, positief en commercieel wel heel sterk en ze spat van het scherm af. Ik geef het zeker een kans.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:25 schreef Momo het volgende:
Vinden jullie Malta een winnaar als je zo het optreden ziet?
Twee hebben we er gezien maar de deuren gingen pas na tienen open dus we weten niet of we de eerste hebben gemist.quote:
Zelf denk ik wel dat het een jury winnaar is, televote lijkt mij iets lastiger.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Lastiggggggg. Het nummer is uptempo, positief en commercieel wel heel sterk en ze spat van het scherm af. Ik geef het zeker een kans.
Ga ik doen!quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:29 schreef molloot200 het volgende:
@:Cee @:Greys check bij San Marino zo ook even of je in de titelaankondinging ook Flo Rida bij de artiest ziet staan!
Koffie en broodjesding was nog niet open toen de zaal open ging. Dus straks tussendoor maar weer even snel haha. Nog niks gegeten ook.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hebben jullie inmiddels koffie gescoord?
Nee, dit kan nietquote:
Hij kent wel z'n prioriteiten hoorquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:40 schreef Greys het volgende:
Hij komt hoor want anders staat z'n naam niet op de LED toch? Eerst nog ff wat bikini's!
Nice! Ze moet alleen een andere kleur laarzen aantrekkenquote:
Is die stand in rappert een beetje oké of mogen jullie hopen dat Flo Rida het live een beetje killt?quote:
Ook niet in het hotel?quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Koffie en broodjesding was nog niet open toen de zaal open ging. Dus straks tussendoor maar weer even snel haha. Nog niks gegeten ook.
enzoquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:40 schreef Greys het volgende:
Hij komt hoor want anders staat z'n naam niet op de LED toch? Eerst nog ff wat bikini's!
Het wordt echt nog vrij wild met snelle montage en inzoomen en shots die langs de bandleden gaan! Dus het manische wordt zeker geaccentueerd!quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:54 schreef Em31 het volgende:
Ik had nog een vraagje over Oekraïne![]()
Zijn de beelden tijdens dit optreden steeds zo 'rustig' zeg maar, of gaat het ook nog meer los?
Oké superquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Het wordt echt nog vrij wild met snelle montage en inzoomen en shots die langs de bandleden gaan! Dus het manische wordt zeker geaccentueerd!
Ja op de camerabeelden is het echt alles behalve kalm, gebeurt genoeg hoor!quote:
Zonder jou toch wel?quote:
Dat zou een aparte wending zijnquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:59 schreef Cee het volgende:
Hij zet ook een clownsneus op.
In het huisje dan niet nu.
Huh? Op het circuit van Zandvoort?quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:57 schreef Cee het volgende:
Hij zet een helm op stapt het huisje uit en gaat er in een raceauto vandoor.
Ik kan me nog zó niets bij die postcards voorstellen als ik dit lees, ben zo benieuwdquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:57 schreef Cee het volgende:
Hij zet een helm op stapt het huisje uit en gaat er in een raceauto vandoor.
Je ziet hem met de helm op naar buiten stappen en dan een shot van boven van het huisje waar een auto wegrijdt dus dat is hem dan niet echt. Maar inderdaad het is op het circuit!quote:
Ah, ik dacht al, hoe hebben ze dat ge-CGI'd, maar dat hebben ze dan wel slim gedaan.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Je ziet hem met de helm op naar buiten stappen en dan een shot van boven van het huisje waar een auto wegrijdt dus dat is hem dan niet echt. Maar inderdaad het is op het circuit!
ESF'ers zijn ook bereid om helemaal naar Rotterdam af te reizen om in een cafetje met jullie over het ESF te leuterenquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:51 schreef Greys het volgende:
Het is echt een belachelijk idee dat jullie dan naar ons oeverloze geleuter zitten te kijken.
Maltese cheques ookquote:
Misschien het Paleiskwartier? Dat is qua architectuur nu wel het meest interessante deel van Den Bosch, of het stuk bij de Verkadefabriekquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zag er heel industrieel uit, bolwoningen vielen me niet op.
Waar heeft 'ie dat aan verdiend?quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:27 schreef Cee het volgende:
Postcard Tsjechië komt nog een keer nu! Het is Almere. Jeetje.
Helaas nietquote:
Check! Ik heb 'm nu gewoon midden op Almere staan, eveneens voor Cyprus (Den Bosch). Als we de preciezere locatie weten pas ik 'm aan!quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:27 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:27 schreef Cee het volgende:
Ik zag een of ander (munt? Sieraden?) museum en verder beetje gekleurde gebouwen? Ik ken Almere verder niet dus geen idee waar het was!quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Check! Ik heb 'm nu gewoon midden op Almere staan, eveneens voor Cyprus (Den Bosch). Als we de preciezere locatie weten pas ik 'm aan!
Ja, wel wat beter en ze wachten nu op de tweede doorloop en ik hoorde hem net heel hard OOOOMAGAAAA OMAGAAAAA zingen en dat klonk top.quote:
Ze hebben daar een kleurenwijk, waar iedere straat zijn eigen kleur huizen heeft, dat zou het kunnen zijn?quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag een of ander (munt? Sieraden?) museum en verder beetje gekleurde gebouwen? Ik ken Almere verder niet dus geen idee waar het was!
Mwah, mwah. Niet zo rottig als de eerste repetitie maar ik vind het alles behalve overtuigend.quote:
Volgens mij leeft hij echt op van de hype van live performen dus hopelijk is dat goed genoeg!quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, mwah. Niet zo rottig als de eerste repetitie maar ik vind het alles behalve overtuigend.
Dat zou best kunnen!quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze hebben daar een kleurenwijk, waar iedere straat zijn eigen kleur huizen heeft, dat zou het kunnen zijn?
Green screen. Wel apart dat die dansers/opbouwers/acteurs (?) niet alles in het groen aan hebben. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:52 schreef Greys het volgende:
Wij zien dit bij Griekenland, jullie zien straks groen.
[ afbeelding ]
Auw, ogenquote:Op donderdag 13 mei 2021 11:52 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Oh mijn god wtfquote:Op donderdag 13 mei 2021 11:52 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Planetarium zie ik niet, sterrenwacht hebben ze daar wel. Eerste keer dat ik over Vinkel hoorquote:
Ik ook, net als Eextquote:Op donderdag 13 mei 2021 11:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Planetarium zie ik niet, sterrenwacht hebben ze daar wel. Eerste keer dat ik over Vinkel hoor
Grieken: "Is het goed als we zelf een kleine green screen meenemen?quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:52 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En toch vind ik Eext en Vinkel allebei meer klinken als typfouten dan als echt bestaande plaatsenquote:
Ja voor zo ver we kunnen zien, wij staren natuurlijk vooral in het plafond naar de plaatsnaam. Maar er zaten plaatsen tussen waar wij nog nooit van gehoord hadden.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:57 schreef molloot200 het volgende:
Vinden jullie de locaties van de postcards genoeg afwisseling bieden?
Ik vind het tofquote:Op donderdag 13 mei 2021 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja voor zo ver we kunnen zien, wij staren natuurlijk vooral in het plafond naar de plaatsnaam. Maar er zaten plaatsen tussen waar wij nog nooit van gehoord hadden.
Je bent zelf een typfout.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
En toch vind ik Eext en Vinkel allebei meer klinken als typfouten dan als echt bestaande plaatsen
Oh mijn god. Onze grote vriendquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:20 schreef Greys het volgende:
... en toen Stefan Raatgever!
[ afbeelding ]
Je kan zelf nog steeds niet!quote:
Zal het top 10 worden denk je op basis van wat je vandaag hebt gezien?quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:22 schreef Cee het volgende:
ascinerend, want je ziet wat voor capriolen er uitgehaald moeten worden om het gewenste effect op tv te krijgen. En dat lukt! En toch… nu we weten wat er komt ga je kritischer kijken naar het geheel en valt op dat de truc met de green screen trap leuk gedaan is, maar eigenlijk verder niet echt in het totaalplaatje past, aangezien het niet aansluit op de stad waarin Stefa
Gierenquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:20 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het er net buiten gaat vallen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:23 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zal het top 10 worden denk je op basis van wat je vandaag hebt gezien?
quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei dat ik even een foto wilde voor z'n fans op het forum. Hij vroeg "zijn ze nog boos op me?"
Hij was toch diegene met die grote kop: " Hoe durft AVRO Tros een onbekend iemand naar het Eurovisie Songfestival te sturen?" Of zo iets?quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:20 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Kom je uit Eext of Vinkel dan?quote:
Ow hihihiquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei dat ik even een foto wilde voor z'n fans op het forum. Hij vroeg "zijn ze nog boos op me?"
Goed shotquote:
Ik had Oostenrijk voor de repetities ook al in de top 10, toen gaf het mij ook al kippenvel, mooi om te zien dat hij het vol overtuiging zingt.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:16 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk weer kippenvel en bijna janken. Kan er niks aan doen.
Wacht maar tot je de shots ziet dat hij precies tussen twee rijen stralen staat als hij AMEN zingt. Ohhh. Niet normaal zo mooi.quote:
Hij kan ook meteen weer terug naar Schiphol donderdagquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:36 schreef Greys het volgende:
@:molloot200 Polen heeft Schiphol als postcard
Wauw met die lichtenquote:
Ik denk dat Griekenland en Ierland wel best uniek zijn voor ESF.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:37 schreef Aadrianus het volgende:
Maar... Wat ik me nou afvraag.... Wat is nou het land dat iets ging doen wat nog nooit eerder op het ESF vertoond was? Tot nu toe heb ik nog niet iets voorbij zien komen in de snippets en de beschrijvingen van @:Cee en @:Greays waarvan ik dacht: dit moet het zijn. Of hebben we dat nog niet gezien, en zit het bij de big 5?
quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij kan ook meteen weer terug naar Schiphol donderdag
quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij kan ook meteen weer terug naar Schiphol donderdag
Oké nu moet hij gewoon de finale halenquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:15 schreef Greys het volgende:
@:molloot200 Oostenrijk heeft Nannewiid als postcard met schaatsen op natuurijs.
Ik heb moeite met de tweede lamp onderin, linker deel van de centrale kolom tussen de deuren.quote:
Ik zal het even doorgeven.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:44 schreef Theebag het volgende:
[..]
Ik heb moeite met de tweede lamp onderin, linker deel van de centrale kolom tussen de deuren.
Dank je welquote:
Die trap is een variatie op wat Rusland jaren geleden al een keer heeft laten zien met die muur die beklommen werd. En dat vond ik eigenlijk nog ingewikkelder en baanbrekender.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Griekenland en Ierland wel best uniek zijn voor ESF.
Ja! HUP VINCENTquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:54 schreef Cee het volgende:
Oostenrijk 🇦🇹
De staging voor ‘Amen’ is donker maar oh zo effectief. De lichtstralen die vanuit de deuren op het publiek worden gericht, de stem die recht je hart binnenkomt. Dit nummer gaat het mogelijk eens veel beter doen dan er momenteel van wordt verwacht.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:16 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk weer kippenvel en bijna janken. Kan er niks aan doen.
jaaa ! Zou het er graag bij hebben in de finalequote:Op donderdag 13 mei 2021 13:18 schreef Greys het volgende:
Oostenrijk zingt echt vanuit zijn tenen en dat is zó heerlijk en komt knetterhard binnen. Wauw. Zo goed gezongen. Echt. En het is maar een repetitie.
Ik kreeg al zo'n indruk ja! Super blij meequote:Op donderdag 13 mei 2021 14:00 schreef grazz het volgende:
[..]
jaaa ! Zou het er graag bij hebben in de finale
@:koffieleuk
sodeju krijg nu al kippenvelquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:44 schreef Greys het volgende:
Even nieuwe tweet van Oostenrijk want de vorige was 1 sec te lang en we willen het risico niet lopen.
[ twitter ]
quote:
Ik mis het gebruik van de term “tegenpolen”quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:04 schreef Cee het volgende:
Polen
Het contrast met de stem van Vincent Bueno en de karaoke-vocals van Rafal kan haast niet groter. Lef heeft hij wel, want hij gaat zelfs de uithalen niet uit de weg, al haalt hij ze bij lange na niet. Met een betere zang had het nummer misschien nog wel een kansje gehad om door te gaan naar de finale, maar hiermee zullen ze het waarschijnlijk niet redden. Er moet wel gezegd worden dat de staging iets is waar ze bij De Toppers jaloers op zouden zijn geweest.
*levert gefrustreerd accreditatiepas in*quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik mis het gebruik van de term “tegenpolen”
Oh die van de activiteitjesquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:12 schreef Greys het volgende:
Gezellig! De gezusters Eurovision in Concert organisatie zitten achter ons, waar we dat dagje Urk mee deden destijds.
[ afbeelding ]
Het blijft een schijtnummerquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:45 schreef Greys het volgende:
Hij gaat hiermee gewoon winnen. Dat denken Cee en ik allebei.
Zou van mij zo mogenquote:
Ik wilde net posten of jij en Cee al een favoriet hadden en nu lees ik het al!quote:
En dat is gebeurd. En ik geloof er ook in sinds hun eerste repetitie afgelopen maandag. Het ziet er echt goed uit op podium.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:18 schreef molloot200 het volgende:
Leuk. Moet wel nog duidelijk iets veranderen aan de staging voor Rotterdam.
Ow jammer zeg, ik kijk net even Feyenoord. Ook niet om aan te gluren, maar nog wel beter denk ik.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:49 schreef Momo het volgende:
Nou we hebben de cyste live gezien hoor....
Moeten jullie weer een stok in de snavel?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:00 schreef Cee het volgende:
Postcard Servië: Lisse - Molen - Bloesembomen.
Dankzij onze lieve collega Marco van Ding-a-Dong podcast want Greys en ik zitten in de Stoksnaveltent te wachten op uitslag.
Lisse zonder iconisch WIDM kasteelquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:00 schreef Cee het volgende:
Dankzij onze lieve collega Marco van Ding-a-Dong podcast want Greys en ik zitten in de Stoksnaveltent te wachten op uitslag.
Maar dit is niet Keukenhof dus?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:00 schreef Cee het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 13 mei 2021 15:04 schreef Greys het volgende:
We hadden verd*mme WEER de stok in de snavel allebei. Die blaastesten kunnen ze net zo goed afschaffen inmiddels want bijna niemand komt er daarmee door. Die moeten nog even terug naar de tekentafel die dingen want zodra het ietsss warmer is doen ze het amper meer.
Maar vooruit. Weer de stok. Weer wachten.![]()
En misschien nog tig op de LED?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:07 schreef molloot200 het volgende:
Nederland heeft één danser en twee backings op het podium
En je was ooit zo positief over die blaastests...quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:04 schreef Greys het volgende:
We hadden verd*mme WEER de stok in de snavel allebei. Die blaastesten kunnen ze net zo goed afschaffen inmiddels want bijna niemand komt er daarmee door. Die moeten nog even terug naar de tekentafel die dingen want zodra het ietsss warmer is doen ze het amper meer.
Was zeker niet hokje 28 waar je moest blazen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:04 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was zeker niet hokje 28 waar je moest blazen.
Daar zit Waylon inquote:
Één danserquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:07 schreef molloot200 het volgende:
Was het weer te warm voor de ademtest?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:04 schreef Greys het volgende:
Nee, dat is niet goedquote:
Matt heeft de kroket gevonden ondertussenquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:41 schreef Greys het volgende:
Met Nederland gaan we live. We moeten nu écht even eten etc want ik heb mijn lunch nog niet eens op.
Even zitten. Even wat drinken. En dan zijn we op tijd online voor Nederland, beloofd.
Leuk! Eet even en zorg ook goed voor jullie zelfquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:41 schreef Greys het volgende:
Met Nederland gaan we live. We moeten nu écht even eten etc want ik heb mijn lunch nog niet eens op.
Even zitten. Even wat drinken. En dan zijn we op tijd online voor Nederland, beloofd.
Vindt ie ook lekker?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Matt heeft de kroket gevonden ondertussen
Ik word ook knetter gestoord hier. Weet niet wat ik met mezelf aan moet. Ben zo bang dat het tegenvaltquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:46 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Vader Abraham?
Sorry, het duurt te lang allemaal.
Matt & Co zien ook nog niks...quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:58 schreef Cee het volgende:
Het loopt nu al uit denk ik hoor, of Italië laat amper iets zien.
Drie staan dus meer naar achteren en twee voor?quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:08 schreef Cee het volgende:
CREATIEVE INTERPRETATIE ALARMA ALARMA
[ afbeelding ]
Het past goed bij de act, het is echt met de focus op de band in z'n geheel.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:05 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe vinden jullie de staging? Daar zijn Italianen niet altijd even goed in, maar is dit wel wat?
Dingesquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:08 schreef Cee het volgende:
CREATIEVE INTERPRETATIE ALARMA ALARMA
[ afbeelding ]
Nee, sorry, had ik er even bij moeten vermelden. Je ziet niet de hele band op deze tekening, maar even een soort situatieschets. Op de achtergrond in verticale stroken de silhouetten van de band (zwart-wit) op het LED. Daar voor staat het podiumshowtrapdrummertdingetje met de drummert. En dan heb je dus Damiano en de andere bandleden die op de voorgrond rocken.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Drie staan dus meer naar achteren en twee voor?
quote:
Ah thanksquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, sorry, had ik er even bij moeten vermelden. Je ziet niet de hele band op deze tekening, maar even een soort situatieschets. Op de achtergrond in verticale stroken de silhouetten van de band (zwart-wit) op het LED. Daar voor staat het podiumshowtrapdrummertdingetje met de drummert. En dan heb je dus Damiano en de andere bandleden die op de voorgrond rocken.
Oh, een beetje underwhelming. Misschien inderdaad 834 dansers op de LEDscreens.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:07 schreef molloot200 het volgende:
Een buigingquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:17 schreef Cee het volgende:
Italië
We beginnen van achter de LED deuren en leadzanger Damiano neemt ons mee naar en groet ons met een nette buiging (hoe is dat mogelijk in die strakke leren broek?). De drummer staat op een piramidevormige showtrap met lichten. Op de achtergrond zien we de silhouetten van de bandleden die aan het spelen zijn. De interactie tussen Damiano en de bandleden en ook de camera is enorm. Dit is een rockshow van een band die helemaal op gaat in hun muziek. Aan eind is er van links, van rechts, van boven en van achter vuurwerk.
Dit klinkt oprecht heel goedquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:17 schreef Cee het volgende:
Italië
We beginnen van achter de LED deuren en leadzanger Damiano neemt ons mee naar en groet ons met een nette buiging (hoe is dat mogelijk in die strakke leren broek?). De drummer staat op een piramidevormige showtrap met lichten. Op de achtergrond zien we de silhouetten van de bandleden die aan het spelen zijn. De interactie tussen Damiano en de bandleden en ook de camera is enorm. Dit is een rockshow van een band die helemaal op gaat in hun muziek. Aan eind is er van links, van rechts, van boven en van achter vuurwerk.
Ohh dat is leukquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Wanneer hij buenasera senori (hoe spel je dat) zingt.
Oh dit stemt mij wel hoopvolquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:17 schreef Cee het volgende:
Italië
Maar zou dit kunnen winnen denken jullie? Of top 3'en?quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Wanneer hij buenasera senori (hoe spel je dat) zingt.
Dat denk ik niet, daarvoor is het allemaal net iets te heftig denk ik. En dat zeg ik als Italië-stan.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar zou dit kunnen winnen denken jullie? Of top 3'en?
Maar wel top 10 toch?quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, daarvoor is het allemaal net iets te heftig denk ik. En dat zeg ik als Italië-stan.
Top 10 moet lukken! Daar is het authentiek genoeg voor, er is níets dat hierop lijkt (ik tel Finland even niet mee).quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar wel top 10 toch?
Op Twitter lopen wel mensen te roepen over winner vibes en zo
Kunnen de Italianen nog een jaar verbolgen zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:31 schreef Greys het volgende:
Hoe leuk ik Rome 2022 ook zou vinden, ik hoop niet dat het wint (en denk dat ook niet.)
De finale zou 12 uur durenquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:31 schreef Greys het volgende:
Hoe leuk ik Rome 2022 ook zou vinden, ik hoop niet dat het wint (en denk dat ook niet.)
We wachten geduldig en ondergaan het graagquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:33 schreef Greys het volgende:
We krijgen zo Duitland.
Daarna Nederland.
Jullie krijgen Cee tijdens Nederland als live stream host en mij tijdens Frankrijk want persco's enzo en het kan dus zijn dat het geschreven beschrijvende tekstje van de één of ander iets later komt want live en tweeten en schrijven enzo tegelijk is gedoe.
deze opening klink gaafquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:17 schreef Cee het volgende:
We beginnen van achter de LED deuren en leadzanger Damiano neemt ons mee naar en groet ons met een nette buiging (hoe is dat mogelijk in die strakke leren broek?).
Ja, behalve dat ik nu zie dat ik 'neemt ons mee naar voren' bedoel, ik was nog een woordje vergeten.quote:
Een halfuur uitloop.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:43 schreef Greys het volgende:
Het programma dat al dagen nogal goed en strak liep loopt vandaag nogal uit.
Duitsland hebben wij in elk geval nog niet op het scherm gezien.
Maar het expressieve all over the place gevoel past volgens mij wel beter bij Jendrik als persoon dan bij Miki.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Een klein beetje La Venda gevoel. Maar ook weer niet.
Ja. En volgens mij nog paar woorden Nederlands, iets met bedankt voor alles ofzo.quote:
Het gaat om de kleurexplosies, die daar enigszins aan zouden doen denken.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:52 schreef Greys het volgende:
Ik zie of hoor zelf totaaaaaal geen La Venda vergelijking.
Behalve dat het wat druk is. Maar dat zijn wel meer acts geweest sinds La Venda.
Het verschil is dat hier al ONZE bevindingen staan en dat die anders veel te veel verzuipen in alle bevindingen van Matt, Andy etc. Een apart jaar met eigen verslaggevers ter plaatse verdiende een eigen topic. Sorry voor de verwarring.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:52 schreef Dave het volgende:
Vind het verschil tussen het Live in Ahoy topic en het Rehearsal topic best lastig.
Maar is het wel coherent? Want ik had bij La Venda vooral het idee dat er heel veel in een performance was gestopt wat echt totaal niet bij het nummer paste, met die pop, de Gopro, het huisquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:52 schreef Greys het volgende:
Ik zie of hoor zelf totaaaaaal geen La Venda vergelijking.
Behalve dat het wat druk is. Maar dat zijn wel meer acts geweest sinds La Venda.
Ben ik het helemaal mee eens, dit is veel handigerquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Het verschil is dat hier al ONZE bevindingen staan en dat die anders veel te veel verzuipen in alle bevindingen van Matt, Andy etc. Een apart jaar met eigen verslaggevers ter plaatse verdiende een eigen topic. Sorry voor de verwarring.
Roy van ESCUnited zei 'Tot snel'quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:51 schreef Greys het volgende:
Oh tot snel was het? Oke dan was dat het. Ik kon alleen onthouden dat het Nederlands was terwijl ik de tweet typte.
Ja hoor. Het moet je ding zijn, maar het is allemaal cartoon-vibe-achtig en het is niet alle over the place. Nou ja dat is het wel, maar op zijn Jendriks zeg maar, dus past het toch allemaal bij elkaar.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar is het wel coherent? Want ik had bij La Venda vooral het idee dat er heel veel in een performance was gestopt wat echt totaal niet bij het nummer paste, met die pop, de Gopro, het huis
Dit klinkt heerlijk Jendrikeriaansquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:54 schreef Cee het volgende:
Duitsland
Jendrik draagt een knalroze jasje en start spelend op zijn glitter-ukelele, die hij nog een keer opgooit en opvangt. Op de achtergrond zien we negatieve woorden en bij het woord HATE maken ze plaats voor de kleurige verfbommen die we ook uit de clip kennen. Er verschijnen cartoon-achtige grafische prints op de achtergrond. “Did he not just say that” wordt geplaybackt door de grote dansende middelvinger, die de ‘haat’ voorstelt. Ze/het staat voor het deel waar het LED-scherm voor de helft voorzien is van de zwart-witte haatteksten en op de andere helft van het podium staan Jendrik en zijn vrienden, met op het LED-scherm achter hen een blauwe achtergrond. Wanneer de middelvinger ze nadert, drukt de helft met de haatteksten het blauwe deel op het LED weg, maar vervolgens lopen Jendrik & Co. de richting van de middelvinger op en dan schuift het blauwe deel weer het deel met de haatteksten weg. Aan het eind loopt het hele gezelschap naar het kleine podium en dansen ze verder. Jendrik roept nog wat in het Duitsnederlandsengels naar de camera en dan…. *adem uit* Is het voorbij.
Ja dat was helemaal de bedoeling! En dat we op tijd gillen als wij even live gaan, zodat men zelf lekker kan kiezen. Vrijheid blijheid.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens, dit is veel handigerAnders verzuipen al jullie reviews onder dat van de andere streams. En aangezien jullie niet altijd streamen, gaan we in de tussentijd naar de andere streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |