Twee hebben we er gezien maar de deuren gingen pas na tienen open dus we weten niet of we de eerste hebben gemist.quote:
Zelf denk ik wel dat het een jury winnaar is, televote lijkt mij iets lastiger.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Lastiggggggg. Het nummer is uptempo, positief en commercieel wel heel sterk en ze spat van het scherm af. Ik geef het zeker een kans.
Ga ik doen!quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:29 schreef molloot200 het volgende:
@:Cee @:Greys check bij San Marino zo ook even of je in de titelaankondinging ook Flo Rida bij de artiest ziet staan!
Koffie en broodjesding was nog niet open toen de zaal open ging. Dus straks tussendoor maar weer even snel haha. Nog niks gegeten ook.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hebben jullie inmiddels koffie gescoord?
Nee, dit kan nietquote:
Hij kent wel z'n prioriteiten hoorquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:40 schreef Greys het volgende:
Hij komt hoor want anders staat z'n naam niet op de LED toch? Eerst nog ff wat bikini's!
Nice! Ze moet alleen een andere kleur laarzen aantrekkenquote:
Is die stand in rappert een beetje oké of mogen jullie hopen dat Flo Rida het live een beetje killt?quote:
Ook niet in het hotel?quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Koffie en broodjesding was nog niet open toen de zaal open ging. Dus straks tussendoor maar weer even snel haha. Nog niks gegeten ook.
enzoquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:40 schreef Greys het volgende:
Hij komt hoor want anders staat z'n naam niet op de LED toch? Eerst nog ff wat bikini's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |