Het wordt echt nog vrij wild met snelle montage en inzoomen en shots die langs de bandleden gaan! Dus het manische wordt zeker geaccentueerd!quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:54 schreef Em31 het volgende:
Ik had nog een vraagje over Oekraïne![]()
Zijn de beelden tijdens dit optreden steeds zo 'rustig' zeg maar, of gaat het ook nog meer los?
Oké superquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Het wordt echt nog vrij wild met snelle montage en inzoomen en shots die langs de bandleden gaan! Dus het manische wordt zeker geaccentueerd!
Ja op de camerabeelden is het echt alles behalve kalm, gebeurt genoeg hoor!quote:
Zonder jou toch wel?quote:
Dat zou een aparte wending zijnquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:59 schreef Cee het volgende:
Hij zet ook een clownsneus op.
In het huisje dan niet nu.
Huh? Op het circuit van Zandvoort?quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:57 schreef Cee het volgende:
Hij zet een helm op stapt het huisje uit en gaat er in een raceauto vandoor.
Ik kan me nog zó niets bij die postcards voorstellen als ik dit lees, ben zo benieuwdquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:57 schreef Cee het volgende:
Hij zet een helm op stapt het huisje uit en gaat er in een raceauto vandoor.
Je ziet hem met de helm op naar buiten stappen en dan een shot van boven van het huisje waar een auto wegrijdt dus dat is hem dan niet echt. Maar inderdaad het is op het circuit!quote:
Ah, ik dacht al, hoe hebben ze dat ge-CGI'd, maar dat hebben ze dan wel slim gedaan.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Je ziet hem met de helm op naar buiten stappen en dan een shot van boven van het huisje waar een auto wegrijdt dus dat is hem dan niet echt. Maar inderdaad het is op het circuit!
ESF'ers zijn ook bereid om helemaal naar Rotterdam af te reizen om in een cafetje met jullie over het ESF te leuterenquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:51 schreef Greys het volgende:
Het is echt een belachelijk idee dat jullie dan naar ons oeverloze geleuter zitten te kijken.
Maltese cheques ookquote:
Misschien het Paleiskwartier? Dat is qua architectuur nu wel het meest interessante deel van Den Bosch, of het stuk bij de Verkadefabriekquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zag er heel industrieel uit, bolwoningen vielen me niet op.
Waar heeft 'ie dat aan verdiend?quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:27 schreef Cee het volgende:
Postcard Tsjechië komt nog een keer nu! Het is Almere. Jeetje.
Helaas nietquote:
Check! Ik heb 'm nu gewoon midden op Almere staan, eveneens voor Cyprus (Den Bosch). Als we de preciezere locatie weten pas ik 'm aan!quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:27 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:27 schreef Cee het volgende:
Ik zag een of ander (munt? Sieraden?) museum en verder beetje gekleurde gebouwen? Ik ken Almere verder niet dus geen idee waar het was!quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Check! Ik heb 'm nu gewoon midden op Almere staan, eveneens voor Cyprus (Den Bosch). Als we de preciezere locatie weten pas ik 'm aan!
Ja, wel wat beter en ze wachten nu op de tweede doorloop en ik hoorde hem net heel hard OOOOMAGAAAA OMAGAAAAA zingen en dat klonk top.quote:
Ze hebben daar een kleurenwijk, waar iedere straat zijn eigen kleur huizen heeft, dat zou het kunnen zijn?quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag een of ander (munt? Sieraden?) museum en verder beetje gekleurde gebouwen? Ik ken Almere verder niet dus geen idee waar het was!
Mwah, mwah. Niet zo rottig als de eerste repetitie maar ik vind het alles behalve overtuigend.quote:
Volgens mij leeft hij echt op van de hype van live performen dus hopelijk is dat goed genoeg!quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, mwah. Niet zo rottig als de eerste repetitie maar ik vind het alles behalve overtuigend.
Dat zou best kunnen!quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze hebben daar een kleurenwijk, waar iedere straat zijn eigen kleur huizen heeft, dat zou het kunnen zijn?
Green screen. Wel apart dat die dansers/opbouwers/acteurs (?) niet alles in het groen aan hebben. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:52 schreef Greys het volgende:
Wij zien dit bij Griekenland, jullie zien straks groen.
[ afbeelding ]
Auw, ogenquote:Op donderdag 13 mei 2021 11:52 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Oh mijn god wtfquote:Op donderdag 13 mei 2021 11:52 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |