SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 00:06 schreef molloot200 het volgende:
@:GREYS @:CEE IK HEB GEVONDEN WELKE DELEGATIE WAARSCHIJNLIJK IN JULLIE HOTEL ZITOf all people.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je zult toch maar 's avonds laat in een donker gangetje ineens die Alex treffen huuuuquote:
Zeker met z’n nieuwe coupe.quote:Op donderdag 13 mei 2021 08:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zult toch maar 's avonds laat in een donker gangetje ineens die Alex treffen huuuu
You're in the wrong placequote:Op donderdag 13 mei 2021 08:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zult toch maar 's avonds laat in een donker gangetje ineens die Alex treffen huuuu
Griebelsquote:Op donderdag 13 mei 2021 08:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed verhaal hoorquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
Goeie typo wel. Poes en pies verhalen.
Poep en pies.
Godsamme.![]()
Het waren vooral goede verhalen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:51 schreef Greys het volgende:
Het is echt een belachelijk idee dat jullie dan naar ons oeverloze geleuter zitten te kijken.
Ik heb zojuist jullie hele stream terug gekeken op 1,25 speed. Lekker om wakker mee te worden.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:33 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Ik heb zojuist jullie hele stream terug gekeken op 1,25 speed. Lekker om wakker me te worden.
Ik ook! Maar het is nu al zo vaak tegengevallen, dat ik probeer m’n verwachtingen te temperen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop toch echt dat Jeangu gaat verrassen met de staging
Hoe laat gaan jullie lajf?quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nou sterkte dan nog vandaag met deze start!
We vergeven het jullie meteen als de meligheid bij de laatste twee van de dag toeslaat.quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:38 schreef Greys het volgende:
HET PROGRAMMA DU JOURRRRRRRRRRRRRRR
[ afbeelding ]
Beter dan het vorige jurkje?quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:04 schreef Greys het volgende:
Zilveren jurkje aan.
Ze staan op podium voor eerste run.
Eerst postcard proberen te spotten zo.
Ik las dit iets te snel als 'We staan op het podium'.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:04 schreef Greys het volgende:
Zilveren jurkje aan.
Ze staan op podium voor eerste run.
Eerst postcard proberen te spotten zo.
Ze hebben natuurlijk ook nog wel wat andere dingen om te repeteren. Misschien doen ze morgen en overmorgen Davina en Duncan en de hosts en zo?quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:09 schreef molloot200 het volgende:
Wat raar eigenlijk dat het repetitieschema van vandaag zo super lang is en die van morgen en overmorgen zo ongelofelijk kort. Hadden ze beter kunnen verdelen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |