Die ene die net te ver was? Goed dat ze die niet bij Duitsland doenquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die ene die net te ver was? Goed dat ze die niet bij Duitsland doen
Godverquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die ene die net te ver was? Goed dat ze die niet bij Duitsland doen
Ik was al niet echt fan van het nummer en het optreden maakt dat er niet bepaald beter op De outift en moves snap ik ook totaal niet bij dit liedquote:Op zaterdag 15 mei 2021 09:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kijk maar naar het filmpje en zet eventueel het geluid uit.
Ik weet het niet. Mensen als mijn ouders gaan straks ook allemaal stemmen he. Die vinden dit toch echt ietsje té. Maar wie weet!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:46 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat Italie wel eens de televote kan gaan winnen
Ik denk dat Italië ook wat te heftig gaat zijn voor het grote publiek, maar Lordi heeft ook ooit gewonnen dus het kan wel. Al denk ik dat Lordi een veel grotere magneet was voor trollvotesquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Mensen als mijn ouders gaan straks ook allemaal stemmen he. Die vinden dit toch echt ietsje té. Maar wie weet!
Denk dat IJsland een véél grotere kans maakt televote te winnen. Spreekt veel grotere groep aan denk ik.
@Evenstar vond Italië te soft dit jaar.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Mensen als mijn ouders gaan straks ook allemaal stemmen he. Die vinden dit toch echt ietsje té. Maar wie weet!
Denk dat IJsland een véél grotere kans maakt televote te winnen. Spreekt veel grotere groep aan denk ik.
Lordi wordt altijd wel genoemd als voorbeeld van een rockact die het goed doet, maar stiekem is Lordi best wel tam. Het is niet snel en hard ofzo Het is een popliedje in een rockjasje vind ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat Italië ook wat te heftig gaat zijn voor het grote publiek, maar Lordi heeft ook ooit gewonnen dus het kan wel. Al denk ik dat Lordi een veel grotere magneet was voor trollvotes
Klopt qua muziek is het best poppy en commercieel. Prima nummer hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lordi wordt altijd wel genoemd als voorbeeld van een rockact die het goed doet, maar stiekem is Lordi best wel tam. Het is niet snel en hard ofzo
Ouderwets de Duitsers dwingen om Scheveningen uit te sprekenquote:
Genoeg hardere muziek in de wereld, maar voor het ESF is het wel aan de heftigere kant Maar Hard Rock Hallelujah zou bijna ook gewoon van Bon Jovi kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lordi wordt altijd wel genoemd als voorbeeld van een rockact die het goed doet, maar stiekem is Lordi best wel tam. Het is niet snel en hard ofzo Het is een popliedje in een rockjasje vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |