Die ene die net te ver was? Goed dat ze die niet bij Duitsland doenquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die ene die net te ver was? Goed dat ze die niet bij Duitsland doen
Godverquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die ene die net te ver was? Goed dat ze die niet bij Duitsland doen
Ik was al niet echt fan van het nummer en het optreden maakt dat er niet bepaald beter opquote:Op zaterdag 15 mei 2021 09:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kijk maar naar het filmpje en zet eventueel het geluid uit.
Ik weet het niet. Mensen als mijn ouders gaan straks ook allemaal stemmen he. Die vinden dit toch echt ietsje t.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:46 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat Italie wel eens de televote kan gaan winnen
Ik denk dat Itali ook wat te heftig gaat zijn voor het grote publiek, maar Lordi heeft ook ooit gewonnen dus het kan wel. Al denk ik dat Lordi een veel grotere magneet was voor trollvotesquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Mensen als mijn ouders gaan straks ook allemaal stemmen he. Die vinden dit toch echt ietsje t.Maar wie weet!
Denk dat IJsland een vl grotere kans maakt televote te winnen. Spreekt veel grotere groep aan denk ik.
@Evenstar vond Itali te soft dit jaar.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Mensen als mijn ouders gaan straks ook allemaal stemmen he. Die vinden dit toch echt ietsje t.Maar wie weet!
Denk dat IJsland een vl grotere kans maakt televote te winnen. Spreekt veel grotere groep aan denk ik.
Lordi wordt altijd wel genoemd als voorbeeld van een rockact die het goed doet, maar stiekem is Lordi best wel tam. Het is niet snel en hard ofzoquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat Itali ook wat te heftig gaat zijn voor het grote publiek, maar Lordi heeft ook ooit gewonnen dus het kan wel. Al denk ik dat Lordi een veel grotere magneet was voor trollvotes
Klopt qua muziek is het best poppy en commercieel. Prima nummer hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lordi wordt altijd wel genoemd als voorbeeld van een rockact die het goed doet, maar stiekem is Lordi best wel tam. Het is niet snel en hard ofzo
Ouderwets de Duitsers dwingen om Scheveningen uit te sprekenquote:
Genoeg hardere muziek in de wereld, maar voor het ESF is het wel aan de heftigere kantquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lordi wordt altijd wel genoemd als voorbeeld van een rockact die het goed doet, maar stiekem is Lordi best wel tam. Het is niet snel en hard ofzoHet is een popliedje in een rockjasje vind ik.
Ik kom bijna elke dag over die brug heen en nu schaam ik me dat het postcard huisje me nooit is opgevallenquote:
Ja, eigenlijk moet je in Eurovisie doen alsof je edgy bent, maar chte edgy muziek haalt het natuurlijk nooit. Al vind ik Mneskin nog wel meevallen hoor. Volgens mij kan dit juist ouderen ook wel aanspreken (geen bejaarden, maar wel iedereen die houdt van een beetje stevige rock ipv al die dance en poppy acts).quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Klopt qua muziek is het best poppy en commercieel. Prima nummer hoor
Ben het wel eensquote:
Matt probeerde een paar dagen geleden al "de kat krabt de krullen van de trap", dus bij 1 Duitser hebben we het al voor elkaar gekregenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ouderwets de Duitsers dwingen om Scheveningen uit te spreken
Dan neem ik aan dat het bij de pier is want die is vrij karakteristiek voor Scheveningenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Oei, niet zo goed gekeken. Gewoon het strand in ieder geval.
Zeker! Scheelt jullie toch veel werk, jullie hebben genoeg te doenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:57 schreef Greys het volgende:
Willen jullie onze tweets weer in betreffende landentopics zetten ajb?
Itali zo weer op 1, dan na Frankrijk repetitie Frankrijk weer op 1quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:03 schreef Momo het volgende:
Bij sommige bookies Itali over Frankrijk heen nu
Ze staan sowieso vlak bij elkaar. Straks komt er weer een massale overreactie op de starthelft.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:03 schreef Momo het volgende:
Als ze Jendrik een kuil laten graven op het strand begin ik een inzamelingsactie voor een standbeeld voor Sietse.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat het bij de pier is want die is vrij karakteristiek voor Scheveningen
Dat vind ik toch wel opvallendquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:03 schreef Momo het volgende:
Hij moet dus covidloos door naar volgende week zaterdagquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:17 schreef Greys het volgende:
De derde run wordt opgenomen. Daar schrok Jendrik kenne8van want van schrik zong hij zijn eerste vijf woorden niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |