Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ok tijd om te tukken..
Succes met de dt straks
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Lekker slipe.quote:Op donderdag 22 april 2021 00:06 schreef greysbones het volgende:
Ok tijd om te tukken..
Succes met de dt straks“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die tutorial deed het hem he?quote:Op donderdag 22 april 2021 00:06 schreef greysbones het volgende:
Ok tijd om te tukken..
Succes met de dt straks
Truste![]()
![]()
💋❤quote:Op donderdag 22 april 2021 00:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Die tutorial deed het hem he?
TrusteEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Tuk lekker!quote:Op donderdag 22 april 2021 00:06 schreef greysbones het volgende:
Ok tijd om te tukken..
Succes met de dt straksOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gelijk iedereen weg?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij drinkt namelijk alleen maar Lowlander lijkt het welUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee mij ook niet .. ik heb tijdens de proeverij ook maar 1 keer iets weggespeold en dat was zo'n blikje schapentietquote:![]()
je werd gemistquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Jaa die was ook wel heel bijzonder.quote:Op donderdag 22 april 2021 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee mij ook niet .. ik heb tijdens de proeverij ook maar 1 keer iets weggespeold en dat was zo'n blikje schapentiet![]()
![]()
Heer Maan.quote:![]()
Ik ben er weer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waatquote:Op donderdag 22 april 2021 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee mij ook niet .. ik heb tijdens de proeverij ook maar 1 keer iets weggespeold en dat was zo'n blikje schapentietUw ADH vitamine Worst
wat zit daar allemaal in?quote:Op donderdag 22 april 2021 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
volgens mij was het deze
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Wel een leuk blikje.quote:Op donderdag 22 april 2021 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
volgens mij was het deze
[ afbeelding ]
En aardbei en banaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
fuck half 1 al, vandaag mag ik niet door de wekker slapen
Uw ADH vitamine Worst
Gewoon wakker blijven.quote:Op donderdag 22 april 2021 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
fuck half 1 al, vandaag mag ik niet door de wekker slapen
Je weet dat je nu naar bed gaatquote:Op donderdag 22 april 2021 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
fuck half 1 al, vandaag mag ik niet door de wekker slapen![]()
![]()
En een zelf geklopt room sausje!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoi er weerquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Tuurlijk.quote:Op donderdag 22 april 2021 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik hiermee mijn werkdag starten
[ afbeelding ]
Ik had die koffie stout wel een keer op, had hem wel wat steviger verwachtUw ADH vitamine Worst
soort ice coffee?quote:Op donderdag 22 april 2021 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had die koffie stout wel een keer op, had hem wel wat steviger verwacht![]()
Nee geen zoete meuk, smaakt nog heel bierig, maar ook flinke koffiesmaakquote:Uw ADH vitamine Worst
Soort Guinness, maar dan met koffie er doorheen en wat zwaarderUw ADH vitamine Worst
Een gedicht over Maanvis
Dat jij post 69 hebt windt mij opquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
@jerney is miergooien nog steeds zo deerniswekkend als deze meneer het stelt?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
goede nachten?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
kun je in het spaans ook een enkele goede nacht toe wensen?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ja hoor ... buena nochequote:Op donderdag 22 april 2021 01:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je in het spaans ook een enkele goede nacht toe wensen?![]()
oke dat is wel fijnquote:
Een gedicht over Maanvis
vak land ? hoe dat dan?quote:Op donderdag 22 april 2021 01:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel een gezellig vak land vond ik altijd![]()
![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Vakantie land. Salou vond ik mooi altijd. Je heb het vast wel eens verteld, maar welk gedeelte zat jij toen?quote:![]()
Hoi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zat meestal bij Salou schuin rechtsaf in het binnenland ... 200 km verderop of zoquote:Op donderdag 22 april 2021 01:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vakantie land. Salou vond ik mooi altijd. Je heb het vast wel eens verteld, maar welk gedeelte zat jij toen?![]()
Volgens mij kunnen we Spanje beter afschrijven en de grens leggen bij de Pyreneeën. Woestijn met hier en daar een goede voetballer. Een echte bijdrage aan historie, economie, cultuur etc. heb ik dat land nog niet zien leveren in honderden jaren. Sorry @chufi .quote:Op donderdag 22 april 2021 01:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel een gezellig vak land vond ik altijd
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Echt SV je bent echt van een andere wereld en hebt geen idee waar je over praat ..quote:Op donderdag 22 april 2021 01:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we Spanje beter afschrijven en de grens leggen bij de Pyreneeën. Woestijn met hier en daar een goede voetballer. Een echte bijdrage aan historie, economie, cultuur etc. heb ik dat land nog niet zien leveren in honderden jaren. Sorry @:Chufi .![]()
Hebben we hem weer met zijn eeuwige negatieve gezeikquote:Op donderdag 22 april 2021 01:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we Spanje beter afschrijven en de grens leggen bij de Pyreneeën. Woestijn met hier en daar een goede voetballer. Een echte bijdrage aan historie, economie, cultuur etc. heb ik dat land nog niet zien leveren in honderden jaren. Sorry @:Chufi .Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
* kijkt links en rechts * ... nee tis echt waar, ben van deze wereld!quote:Op donderdag 22 april 2021 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt SV je bent echt van een andere wereld en hebt geen idee waar je over praat ..
Heb je een voorbeeld qua economie?* Contra principia negantem disputari non potest *
Fantasten vind je overal zelfs hier op FOK!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mooie kust daar.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat meestal bij Salou schuin rechtsaf in het binnenland ... 200 km verderop of zoKustgebieden zijn er wel mooi, en Ibiza en Majorca ook.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we Spanje beter afschrijven en de grens leggen bij de Pyreneeën. Woestijn met hier en daar een goede voetballer. Een echte bijdrage aan historie, economie, cultuur etc. heb ik dat land nog niet zien leveren in honderden jaren. Sorry @:Chufi .![]()
Vergeet jij je pilletjes nou maar niet.. slappe kut. Of ga tekenen of zo.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hebben we hem weer met zijn eeuwige negatieve gezeik* Contra principia negantem disputari non potest *
Spanje heeft wel twee voetbal clubs die behoorlijk opleveren qua geld!quote:Op donderdag 22 april 2021 01:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
* kijkt links en rechts * ... nee tis echt waar, ben van deze wereld!
Heb je een voorbeeld qua economie?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 22 april 2021 01:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vergeet jij je pilletjes nou maar niet.. slappe kut. Of ga tekenen of zo.jullie gaan weer lekker man en vrouw
![]()
![]()
Zeker, en sommige natuur binnenslands ook.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooie kust daar.
[..]
Kustgebieden zijn er wel mooi, en Ibiza en Majorca ook.* Contra principia negantem disputari non potest *
Alleen de kust is het meest verklootte gebied daar , meeste cultuur en natuur vind je in de binnenlanden ...quote:Op donderdag 22 april 2021 01:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooie kust daar.
[..]
Kustgebieden zijn er wel mooi, en Ibiza en Majorca ook.![]()
quote:Op donderdag 22 april 2021 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spanje heeft wel twee voetbal clubs die behoorlijk opleveren qua geld!Ja!
De gebouwen van Gaudi vind ik mooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ook! Hoe lang zijn ze nou al bezig met die ene kerk?quote:Op donderdag 22 april 2021 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
De gebouwen van Gaudi vind ik mooi.* Contra principia negantem disputari non potest *
Die staan in Cataconyaquote:Op donderdag 22 april 2021 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
De gebouwen van Gaudi vind ik mooi.![]()
Aan de andere kant zijn er maar 4 clubs die financieel stabiel genoeg zijn om sociads te zijn, de rest van de economie ligt op zijn gat de laatste 70 jaarquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Salvador Dali is ook spaansquote:Op donderdag 22 april 2021 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
De gebouwen van Gaudi vind ik mooi.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
De drakengrotten.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen de kust is het meest verklootte gebied daar , meeste cultuur en natuur vind je in de binnenlanden ...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, sommige dingen zijn vast wel te importeren.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:22 schreef PlymouthFury het volgende:
Die oude binnenstad en die hippie markt op Ibiza was gaaf* Contra principia negantem disputari non potest *
Steentje voor steentje, siësta moeten ze ook in ere houden... Heeee een traditiequote:Op donderdag 22 april 2021 01:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ook! Hoe lang zijn ze nou al bezig met die ene kerk?![]()
![]()
Yup.. Noord -> Zuid land dus.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er maar 4 clubs die financieel stabiel genoeg zijn om sociads te zijn, de rest van de economie ligt op zijn gat de laatste 70 jaar* Contra principia negantem disputari non potest *
Ze hopen in 2026 klaar te zijn,sinds 1882.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ook! Hoe lang zijn ze nou al bezig met die ene kerk?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vind ik ook mooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 22 april 2021 01:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hopen in 2026 klaar te zijn,sinds 1882.zal best mooi worden.
Vind alleen dat stierenvechten niks, wel als er één op de horens genomen wordquote:Op donderdag 22 april 2021 01:26 schreef chufi het volgende:
Er is zoveel meer cultuur in Spanje .... meeste is wel gerelateerd aan het Geloof ,...![]()
Ik provoceer je.. je weet.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:26 schreef chufi het volgende:
Er is zoveel meer cultuur in Spanje .... meeste is wel gerelateerd aan het Geloof ,...
Maar serieus, wat is nou de bijdrage van Spanje geweest? Economisch? Europees? enz?* Contra principia negantem disputari non potest *
Collosos in Lloret.
Ik ook niet hoor, maar zal hetzelfde zijn dan koeien vlees gok ik?quote:Op donderdag 22 april 2021 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit aan begonnen... Maar het is malser dan welke ander rundvlees ..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2021 01:31:47 ]![]()
Ik heb het een keer geprobeerd... dubbele salto en overleefd met wat blauwe plekken onder mn bil en een gebroken neus vermoed ik .. maar das nooit bevestigd bij de EHBOquote:Op donderdag 22 april 2021 01:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vind alleen dat stierenvechten niks, wel als er één op de horens genomen word![]()
Ooohhh echt? Moet je maar durvenquote:Op donderdag 22 april 2021 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd... dubbele salto en overleefd met wat blauwe plekken onder mn bil en een gebroken neus vermoed ik .. maar das nooit bevestigd bij de EHBO![]()
![]()
Dat is een beste smakker.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd... dubbele salto en overleefd met wat blauwe plekken onder mn bil en een gebroken neus vermoed ik .. maar das nooit bevestigd bij de EHBO“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
En verder hou ik er over op. Met je cultuur. Liever cultuur in Nederland. (bedragen zijn netto.. in 2018)* Contra principia negantem disputari non potest *
Nah vlees van een in de arena bevochten stier is stukken malser.. Maar ok. momenteel ligt dat stil , die stieren die een goddelijk leven leden op de pradas in de vrije natuur zullen ook nog een tijdje langer vol moeten houden in hun habitat ...quote:Op donderdag 22 april 2021 01:31 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar zal hetzelfde zijn dan koeien vlees gok ik?
![]()
Het droogt wel sneller uit met bakken.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah vlees van een in de arena bevochten stier is stukken malser.. Maar ok. momenteel ligt dat stil , die stieren die een goddelijk leven leden op de pradas in de vrije natuur zullen ook nog een tijdje langer vol moeten houden in hun habitat ...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Serieus.. ook nog stierengevechten.
Ik was toen niet helemaal nuchter zal ik maar zeggenquote:Op donderdag 22 april 2021 01:32 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ooohhh echt? Moet je maar durven![]()
Geen idee waar dat plaatje over gaat .. Maar Bijdrage in/aan cultuur lijkt me moeilijk te meten ..quote:Op donderdag 22 april 2021 01:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[ afbeelding ]
En verder hou ik er over op. Met je cultuur. Liever cultuur in Nederland. (bedragen zijn netto.. in 2018)![]()
Dat had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[ afbeelding ]
En verder hou ik er over op. Met je cultuur. Liever cultuur in Nederland. (bedragen zijn netto.. in 2018)Snap ik, geen haar op mijn hoofd.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was toen niet helemaal nuchter zal ik maar zeggen![]()
Hmz, Paella is dan wel weer lekker.![]()
We hadden een mannetje daar ... Die kwam altijd wat brengen ... Het meeste vlees wordt altijd gedoneerd aan tehuizen ...quote:Op donderdag 22 april 2021 01:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het droogt wel sneller uit met bakken.![]()
Of Pata Negra.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan wel zonder die kleine krabjes erop.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:41 schreef Straatverlichting het volgende:
![]()
Huh, krabjes.. op paella, echt?quote:Op donderdag 22 april 2021 01:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dan wel zonder die kleine krabjes erop.* Contra principia negantem disputari non potest *
Zondag nog een kleine paellapan me gemaaktquote:Op donderdag 22 april 2021 01:41 schreef Straatverlichting het volgende:
![]()
Ja, smaak hebben Spanjaarden wel. Dat moet gezegd.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zondag nog een kleine paellapan me gemaakt* Contra principia negantem disputari non potest *
Ja, van die kleintjes. Was meer voor decoratie en moest je eraf scheppen eerstquote:Op donderdag 22 april 2021 01:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Huh, krabjes.. op paella, echt?![]()
Beter!quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
En dan? Weg krabjes? Begrijp m niet..quote:Op donderdag 22 april 2021 01:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, van die kleintjes. Was meer voor decoratie en moest je eraf scheppen eerst* Contra principia negantem disputari non potest *
Welk toeristisch dorp was dat dan ?quote:Op donderdag 22 april 2021 01:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, van die kleintjes. Was meer voor decoratie en moest je eraf scheppen eerst![]()
Ja, gewoon eraf scheppen. Zullen het er 10 geweest zijn missch. Was in een hotel, schaal voor 4 pers. Maar idd lekker paella.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En dan? Weg krabjes? Begrijp m niet..![]()
En dan niet van die nepzooi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ok zo.. snap t wel. Maar zonde. Crab = lekkerquote:Op donderdag 22 april 2021 01:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, gewoon eraf scheppen. Zullen het er 10 geweest zijn missch. Was in een hotel, schaal voor 4 pers. Maar idd lekker paella.
Waren het geen kreeftjes?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En missch kon je ze wel eten? Ik dacht weg die zooi. Zal het eens gaan googelen. Ging uit van decoratiequote:Op donderdag 22 april 2021 01:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja ok zo.. snap t wel. Maar zonde. Crab = lekker![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 april 2021 01:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
En missch kon je ze wel eten? Ik dacht weg die zooi. Zal het eens gaan googelen. Ging uit van decoratie![]()
Hier in de sloot zitten ook van die joekels, echt mega groot. Wolkrabben. Was nooit blij als ze in mijn fuiken zaten vroegerquote:![]()
Toevallig, i ken mensen met verschillende matenquote:Op donderdag 22 april 2021 01:55 schreef chufi het volgende:
Paellapannen hebben verschillende maten
[ afbeelding ]
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
schiet verder niet op .. kijk een serie nu ... "Benidorm" daar deed ik ooit veldwerk in die omgeving![]()
Het komt wel heel dicht bij zo.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toevallig, i ken mensen met verschillende maten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb er ooit 1 met de hengel gevangen toen ik voorntjes vissen was, keek wel even raar op.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hier in de sloot zitten ook van die joekels, echt mega groot. Wolkrabben. Was nooit blij als ze in mijn fuiken zaten vroegerYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Wel opgegeten?quote:Op donderdag 22 april 2021 01:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb er ooit 1 met de hengel gevangen toen ik voorntjes vissen was, keek wel even raar op.
U was een "Benidorm bastard"?quote:Op donderdag 22 april 2021 01:57 schreef chufi het volgende:
schiet verder niet op .. kijk een serie nu ... "Benidorm" daar deed ik ooit veldwerk in die omgevingYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik heb 3 pannen en 2 matenquote:Op donderdag 22 april 2021 01:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toevallig, i ken mensen met verschillende maten![]()
![]()
Duur?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn zwager heeft ooit een keer een schildpad gevangen, dat vond ik nog wel aparter.
Gebeurt niet snel aan een hengel. Mijn neefje was toen zo dronken na het vissen en had een krab door de brievenbus gegooid bij de buurman waar hij mot mee hadquote:Op donderdag 22 april 2021 01:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb er ooit 1 met de hengel gevangen toen ik voorntjes vissen was, keek wel even raar op.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 april 2021 02:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gebeurt niet snel aan een hengel. Mijn neefje was toen zo dronken na het vissen en had een krab door de brievenbus gegooid bij de buurman waar hij mot mee had
Ja en ook gewoon in een vijver hierquote:Op donderdag 22 april 2021 02:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gebeurt niet snel aan een hengel. Mijn neefje was toen zo dronken na het vissen en had een krab door de brievenbus gegooid bij de buurman waar hij mot mee had
De Chinees uit de buurt gaf er 5e voor hierquote:Op donderdag 22 april 2021 02:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja en ook gewoon in een vijver hier![]()
Gok 20-25 jaar geleden. Zaten daar voorns van 30+ CM dus leuk stekje,You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
vast wel ...quote:Op donderdag 22 april 2021 02:04 schreef Rafeiro het volgende:
Gok 20-25 jaar geleden. Zaten daar voorns van 30+ CM dus leuk stekje,![]()
Ik heb em toen gewoon weer terug het water in gesmeten.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
5 euro weggegooid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel zonde.
Snoek kon je ook verkopen aan de Chinees zeiden ze, ook nooit gedaan, ik had rijk kunnen zijn.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Honden en katten ook heb ik weleens gehoord.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:07 schreef Rafeiro het volgende:
Snoek kon je ook verkopen aan de Chinees zeiden ze, ook nooit gedaan, ik had rijk kunnen zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zet in principe altijd terug, behalve bij de forelvijver.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
O ja,dat was het.quote:
Dat zijn beste. De grootste brasem hier bij mijn achter was 56 cm toen. Ik zat vaak te vissen met de buren hier achter het huis toen ik hier net woonde. Dus dure werphengel gekocht van 200e en op paling vissen. De eerste beste avond gooi ik in en lig mijn hengel neer naast mijn stoel. Ff later beweegt het topje en gelijk met een noodgang mijn hengel te water getrokken. Ik was veel te laat, vast een karper geweest. Weg 200quote:Op donderdag 22 april 2021 02:04 schreef Rafeiro het volgende:
Gok 20-25 jaar geleden. Zaten daar voorns van 30+ CM dus leuk stekje,een jaar later zit ik vast in het riet aan de overkant en haal binnen, zat een stuk vis snoer aan? Haal voorzichtig binnen, en tada mijn hengel van een jaar terug er aan
![]()
![]()
En onze in Noorwegen woonachtige Forel laat ik gewoon lopen hoor
Fogel heet iequote:Op donderdag 22 april 2021 02:12 schreef Rafeiro het volgende:
En onze in Noorwegen woonachtige Forel laat ik gewoon lopen hoor![]()
Voor sommige topics zou het wel mogelijk zijn.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:11 schreef chufi het volgende:
Wat als de DTS regel zou gelden voor alle open topics ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Nee voor alle ... dan krijg je lekkere chaos en activiteit ... OK zeg mand oud als limitquote:Op donderdag 22 april 2021 02:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor sommige topics zou het wel mogelijk zijn.![]()
Dat is een geluksmomentje.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat zijn beste. De grootste brasem hier bij mijn achter was 56 cm toen. Ik zat vaak te vissen met de buren hier achter het huis toen ik hier net woonde. Dus dure werphengel gekocht van 200e en op paling vissen. De eerste beste avond gooi ik in en lig mijn hengel neer naast mijn stoel. Ff later beweegt het topje en gelijk met een noodgang mijn hengel te water getrokken. Ik was veel te laat, vast een karper geweest. Weg 200een jaar later zit ik vast in het riet aan de overkant en haal binnen, zat een stuk vis snoer aan? Haal voorzichtig binnen, en tada mijn hengel van een jaar terug er aan
Het is wel bizar hoe goedkoop het tegenwoordig is, alles wordt duurder, maar visspul niet.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Vissen is wel populair sinds Corona en lockdown.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vaak gelachen hier, altijd vissen met een bak op. Of je bent aan het bellen en heb beet, wil je te snel aanslaan ploep tel te waterquote:![]()
![]()
Het is dat ik weinig knaken heb, Maar het kost echt nog maar een fractie van voorheen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik heb de gracht hier onder me .... Maar nee zielig..quote:Op donderdag 22 april 2021 02:17 schreef FreshFruit het volgende:
Vissen is wel populair sinds Corona en lockdown.![]()
Mijn broertjes hadden ooit een palingkistje uitgezet,toen ze dat ding gingen ophalen was het weg.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vaak gelachen hier, altijd vissen met een bak op. Of je bent aan het bellen en heb beet, wil je te snel aanslaan ploep tel te water“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
20 jaar geleden ofzo, was wel tof, mijn zusje werkte bij een bruna, en ik en mijn zwager vissen daar vlak achter, en in haar pauze Smirnoff ice drinken, haha. Stomme pubers
Moest wel lachen om die voorn van 30 cm.. viste vroeger ook wel s. Max 8 a 10 cm. Maat zocht t ff op... tering. Joekels.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:17 schreef Rafeiro het volgende:
Het is dat ik weinig knaken heb, Maar het kost echt nog maar een fractie van voorheen.
Mini karpersquote:Op donderdag 22 april 2021 02:20 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Moest wel lachen om die voorn van 30 cm.. viste vroeger ook wel s. Max 8 a 10 cm. Maat zocht t ff op... tering. Joekels.
Idd, karper vissen ook leuk. Hier zijn het meer knollen karpers, geen hangbuik maar dik. Erg ondiep hier. Ik ving ze hier met bramen. Altijd kijken wat er groeit in de buurt van het water, daarmee op karper gaan. Geheim van de smidquote:Op donderdag 22 april 2021 02:17 schreef FreshFruit het volgende:
Vissen is wel populair sinds Corona en lockdown.![]()
Echt welquote:
Een braamquote:Op donderdag 22 april 2021 02:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Idd, karper vissen ook leuk. Hier zijn het meer knollen karpers, geen hangbuik maar dik. Erg ondiep hier. Ik ving ze hier met bramen. Altijd kijken wat er groeit in de buurt van het water, daarmee op karper gaan. Geheim van de smid
Dat is fruit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Boilies, mais, kaas, kattenvoer, ken ik allemaal, maar bramen niet.
Thx maatje.quote:
Jaaa een braam, stond een bramenstruik daar langs het water. Staan er kruisbessen bijv, doe je die eraanquote:![]()
Ok.. ik snap je denk ik. Wat die vis normaal ook soms eet hang je aan de haak.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:24 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jaaa een braam, stond een bramenstruik daar langs het water. Staan er kruisbessen bijv, doe je die eraan* Contra principia negantem disputari non potest *
Ving je die zelf?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een karper zuigt alles op wat zoet is, en als het hem niet bevalt spuugt hij het uit, en dan zit hij aan je haak![]()
![]()
Hmz.. woonde er maar een paar dts-ers dichterbij t water.
Ja dat is de truukquote:Op donderdag 22 april 2021 02:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok.. ik snap je denk ik. Wat die vis normaal ook soms eet hang je aan de haak.![]()
En dan trillen,dan komen ze naar boven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Behalve wanneer t om Spanje gaat.quote:
Of juist luiquote:Op donderdag 22 april 2021 02:29 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook hoor, met een zaklamp rond middernacht. En je moet verdomde snel zijn
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-04-2021 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 2654 / +146 / +0 / 7020 / 8298
2. FreshFruit / 1433 / +94 / +7 / 3515 / 4289
3. Straatverlichting / 823 / +27 / +3 / 1247 / 1704
4. Maanvis / 629 / +23 / +2 / 1860 / 2268
5. Superbadeendje / 495 / +26 / +0 / 2195 / 2740
6. chufi / 455 / +4 / +17 / 629 / 879
7. PlymouthFury / 409 / +6 / +12 / 657 / 834
8. DerRabbit / 386 / +42 / +7 / 1412 / 1667
9. mario390 / 384 / +43 / +0 / 633 / 884
10. Yurithemaster / 376 / +0 / +0 / 189 / 335
11. Mrsloveable / 366 / +24 / +0 / 1890 / 2204
12. greysbones / 365 / +63 / +2 / 2709 / 2851
13. jerney / 361 / +5 / +2 / 2483 / 2781
14. Rafeiro / 328 / +31 / +3 / 942 / 1110
15. gebrokenglas / 276 / +14 / +0 / 1342 / 1542
16. aloa / 259 / +9 / +0 / 2338 / 2516
17. hemarookworst / 232 / +13 / +3 / 1292 / 1462
18. engine / 215 / +0 / +0 / 482 / 590
19. ToT / 184 / +5 / +0 / 1118 / 1259
20. m1st1g / 183 / +0 / +0 / 1134 / 1259SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Kan met gewone wormen. Maar pieren komen lucht happen net na middernacht die grote. Vangen met de lampquote:Op donderdag 22 april 2021 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan trillen,dan komen ze naar boven.![]()
Dat kende ik niet,bij ons in het dorp stonden er kastjes waar piren en maden werden verkocht.Daar konden vissers dan geld ingooien.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Kan met gewone wormen. Maar pieren komen lucht happen net na middernacht die grote. Vangen met de lamp“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ging mij ook goed af met mijn maat 50quote:Op donderdag 22 april 2021 02:31 schreef Rafeiro het volgende:
Haha, ook gewoon stampen voor het spitten![]()
![]()
Kocht ze meestal bij de dierenwinkel, of de viswinkel.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ooh dat is luxequote:Op donderdag 22 april 2021 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kende ik niet,bij ons in het dorp stonden er kastjes waar piren en maden werden verkocht.Daar konden vissers dan geld ingooien.![]()
Die dingen hebben er jaren gestaan,dus het liep wel goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En bijde binnen 1km van huis, toen en no ook geloof ik.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Met paling vissen ff een plastic handschoentjes aan alvorens je de worm er aan doet anders vang je bijna niks. Ze ruiken de mens en je tabakvingers etcetera en scheelt echt met vangenquote:Op donderdag 22 april 2021 02:33 schreef Rafeiro het volgende:
Kocht ze meestal bij de dierenwinkel, of de viswinkel.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2021 02:36:54 ]![]()
Dit was ook wel handig voor de vroege vissers.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:35 schreef Rafeiro het volgende:
En bijde binnen 1km van huis, toen en no ook geloof ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paling mag niet meer QQ.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Met paling vissen ff een plastic handschoentjes aan alvorens je de worm er aan doet anders vang je bijna niks. Ze ruiken de mens en je tabakvingers etcetera en scheelt echt met vangenYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Teleurstelling?quote:Op donderdag 22 april 2021 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Al weer een paar uurtjens niet gesproken .. Hoop dat ie zn teleurstelleng weer teboven is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou zo weer aan het IJsselmeer zitten, en dan roken.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Nee klopt, en terecht. Ik vang ze al 5j niet meer. Als je hier betrapt word hoge boete en boot word in beslag genomenquote:![]()
IJsselmeer paling of Ierse lijnaal, dat zijn wel de lekkerste.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Is mij ook weleens overkomen.quote:
Drie en een half nu toch?quote:Op donderdag 22 april 2021 02:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee klopt, en terecht. Ik vang ze al 5j niet meer. Als je hier betrapt word hoge boete en boot word in beslag genomenYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Tegenwoordig allemaal kweekaalquote:Op donderdag 22 april 2021 02:39 schreef Rafeiro het volgende:
IJsselmeer paling of Ierse lijnaal, dat zijn wel de lekkerste.![]()
Voor 1 vind ik dat wat zwaar.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wat dacht je van 10.000 en celstrafYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Voorbeeld, er was een stroper betrapt met 400kg paling. Hangt hem 6j boven het hoofd en paar ton boetequote:![]()
Dan mag het van mij wel hoor.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Voorbeeld, er was een stroper betrapt met 400kg paling. Hangt hem 6j boven het hoofd en paar ton boeteYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Gewoon een stuk gracht afzetten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even gelezen,Bleiburg had verloren.
quote:
Idd, beschermd diersoort. Ben ook gelijk gestopt toen. Wij vingen ze, ik maakte ze schoon. En oude baas rookte ze.quote:![]()
Daar wen je wel aan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaaah.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:52 schreef PlymouthFury het volgende:
Zal ik hunten gaan of niet, twijfel
quote:
Makkie dan.quote:
Hoe dat dan, lekker wijf nooit wegquote:Op donderdag 22 april 2021 02:58 schreef Rafeiro het volgende:
Buitengewoon Ongemakkelijk Lichamelijk Kontact![]()
![]()
Ja maar gebrek aan lekker wijf.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hoe dat dan, lekker wijf nooit wegYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Bijna vol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Raf mag de lapo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: