Dit was ook wel handig voor de vroege vissers.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:35 schreef Rafeiro het volgende:
En bijde binnen 1km van huis, toen en no ook geloof ik.
Paling mag niet meer QQ.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Met paling vissen ff een plastic handschoentjes aan alvorens je de worm er aan doet anders vang je bijna niks. Ze ruiken de mens en je tabakvingers etcetera en scheelt echt met vangen
Teleurstelling?quote:Op donderdag 22 april 2021 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Al weer een paar uurtjens niet gesproken .. Hoop dat ie zn teleurstelleng weer teboven is
Nee klopt, en terecht. Ik vang ze al 5j niet meer. Als je hier betrapt word hoge boete en boot word in beslag genomenquote:
Is mij ook weleens overkomen.quote:
Drie en een half nu toch?quote:Op donderdag 22 april 2021 02:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee klopt, en terecht. Ik vang ze al 5j niet meer. Als je hier betrapt word hoge boete en boot word in beslag genomen
Tegenwoordig allemaal kweekaalquote:Op donderdag 22 april 2021 02:39 schreef Rafeiro het volgende:
IJsselmeer paling of Ierse lijnaal, dat zijn wel de lekkerste.
Voor 1 vind ik dat wat zwaar.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wat dacht je van 10.000 en celstraf
Voorbeeld, er was een stroper betrapt met 400kg paling. Hangt hem 6j boven het hoofd en paar ton boetequote:
Dan mag het van mij wel hoor.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Voorbeeld, er was een stroper betrapt met 400kg paling. Hangt hem 6j boven het hoofd en paar ton boete
Gewoon een stuk gracht afzetten.quote:
quote:
Idd, beschermd diersoort. Ben ook gelijk gestopt toen. Wij vingen ze, ik maakte ze schoon. En oude baas rookte ze.quote:
Daar wen je wel aan.quote:
Jaaah.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:52 schreef PlymouthFury het volgende:
Zal ik hunten gaan of niet, twijfel
quote:
Makkie dan.quote:
Hoe dat dan, lekker wijf nooit wegquote:Op donderdag 22 april 2021 02:58 schreef Rafeiro het volgende:
Buitengewoon Ongemakkelijk Lichamelijk Kontact
Ja maar gebrek aan lekker wijf.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hoe dat dan, lekker wijf nooit weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |