Nee voor alle ... dan krijg je lekkere chaos en activiteit ... OK zeg mand oud als limitquote:Op donderdag 22 april 2021 02:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor sommige topics zou het wel mogelijk zijn.
Dat is een geluksmomentje.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat zijn beste. De grootste brasem hier bij mijn achter was 56 cm toen. Ik zat vaak te vissen met de buren hier achter het huis toen ik hier net woonde. Dus dure werphengel gekocht van 200e en op paling vissen. De eerste beste avond gooi ik in en lig mijn hengel neer naast mijn stoel. Ff later beweegt het topje en gelijk met een noodgang mijn hengel te water getrokken. Ik was veel te laat, vast een karper geweest. Weg 200een jaar later zit ik vast in het riet aan de overkant en haal binnen, zat een stuk vis snoer aan? Haal voorzichtig binnen, en tada mijn hengel van een jaar terug er aan
Vaak gelachen hier, altijd vissen met een bak op. Of je bent aan het bellen en heb beet, wil je te snel aanslaan ploep tel te waterquote:
Ik heb de gracht hier onder me .... Maar nee zielig..quote:Op donderdag 22 april 2021 02:17 schreef FreshFruit het volgende:
Vissen is wel populair sinds Corona en lockdown.
Mijn broertjes hadden ooit een palingkistje uitgezet,toen ze dat ding gingen ophalen was het weg.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vaak gelachen hier, altijd vissen met een bak op. Of je bent aan het bellen en heb beet, wil je te snel aanslaan ploep tel te water
Moest wel lachen om die voorn van 30 cm.. viste vroeger ook wel s. Max 8 a 10 cm. Maat zocht t ff op... tering. Joekels.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:17 schreef Rafeiro het volgende:
Het is dat ik weinig knaken heb, Maar het kost echt nog maar een fractie van voorheen.
Mini karpersquote:Op donderdag 22 april 2021 02:20 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Moest wel lachen om die voorn van 30 cm.. viste vroeger ook wel s. Max 8 a 10 cm. Maat zocht t ff op... tering. Joekels.
Idd, karper vissen ook leuk. Hier zijn het meer knollen karpers, geen hangbuik maar dik. Erg ondiep hier. Ik ving ze hier met bramen. Altijd kijken wat er groeit in de buurt van het water, daarmee op karper gaan. Geheim van de smidquote:Op donderdag 22 april 2021 02:17 schreef FreshFruit het volgende:
Vissen is wel populair sinds Corona en lockdown.
Echt welquote:
Een braamquote:Op donderdag 22 april 2021 02:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Idd, karper vissen ook leuk. Hier zijn het meer knollen karpers, geen hangbuik maar dik. Erg ondiep hier. Ik ving ze hier met bramen. Altijd kijken wat er groeit in de buurt van het water, daarmee op karper gaan. Geheim van de smid
Dat is fruit.quote:
Thx maatje.quote:
Jaaa een braam, stond een bramenstruik daar langs het water. Staan er kruisbessen bijv, doe je die eraanquote:
Ok.. ik snap je denk ik. Wat die vis normaal ook soms eet hang je aan de haak.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:24 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jaaa een braam, stond een bramenstruik daar langs het water. Staan er kruisbessen bijv, doe je die eraan
Ving je die zelf?quote:
Ja dat is de truukquote:Op donderdag 22 april 2021 02:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok.. ik snap je denk ik. Wat die vis normaal ook soms eet hang je aan de haak.
En dan trillen,dan komen ze naar boven.quote:
Behalve wanneer t om Spanje gaat.quote:
Of juist luiquote:Op donderdag 22 april 2021 02:29 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook hoor, met een zaklamp rond middernacht. En je moet verdomde snel zijn
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-04-2021 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Kan met gewone wormen. Maar pieren komen lucht happen net na middernacht die grote. Vangen met de lampquote:Op donderdag 22 april 2021 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan trillen,dan komen ze naar boven.
Dat kende ik niet,bij ons in het dorp stonden er kastjes waar piren en maden werden verkocht.Daar konden vissers dan geld ingooien.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Kan met gewone wormen. Maar pieren komen lucht happen net na middernacht die grote. Vangen met de lamp
Ging mij ook goed af met mijn maat 50quote:Op donderdag 22 april 2021 02:31 schreef Rafeiro het volgende:
Haha, ook gewoon stampen voor het spitten
Ooh dat is luxequote:Op donderdag 22 april 2021 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kende ik niet,bij ons in het dorp stonden er kastjes waar piren en maden werden verkocht.Daar konden vissers dan geld ingooien.
Die dingen hebben er jaren gestaan,dus het liep wel goed.quote:
Met paling vissen ff een plastic handschoentjes aan alvorens je de worm er aan doet anders vang je bijna niks. Ze ruiken de mens en je tabakvingers etcetera en scheelt echt met vangenquote:Op donderdag 22 april 2021 02:33 schreef Rafeiro het volgende:
Kocht ze meestal bij de dierenwinkel, of de viswinkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |