En dan? Weg krabjes? Begrijp m niet..quote:Op donderdag 22 april 2021 01:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, van die kleintjes. Was meer voor decoratie en moest je eraf scheppen eerst
Welk toeristisch dorp was dat dan ?quote:Op donderdag 22 april 2021 01:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, van die kleintjes. Was meer voor decoratie en moest je eraf scheppen eerst
Ja, gewoon eraf scheppen. Zullen het er 10 geweest zijn missch. Was in een hotel, schaal voor 4 pers. Maar idd lekker paella.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En dan? Weg krabjes? Begrijp m niet..
En dan niet van die nepzooi.quote:
Ja ok zo.. snap t wel. Maar zonde. Crab = lekkerquote:Op donderdag 22 april 2021 01:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, gewoon eraf scheppen. Zullen het er 10 geweest zijn missch. Was in een hotel, schaal voor 4 pers. Maar idd lekker paella.
En missch kon je ze wel eten? Ik dacht weg die zooi. Zal het eens gaan googelen. Ging uit van decoratiequote:Op donderdag 22 april 2021 01:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja ok zo.. snap t wel. Maar zonde. Crab = lekker
quote:Op donderdag 22 april 2021 01:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
En missch kon je ze wel eten? Ik dacht weg die zooi. Zal het eens gaan googelen. Ging uit van decoratie
Hier in de sloot zitten ook van die joekels, echt mega groot. Wolkrabben. Was nooit blij als ze in mijn fuiken zaten vroegerquote:
Toevallig, i ken mensen met verschillende matenquote:Op donderdag 22 april 2021 01:55 schreef chufi het volgende:
Paellapannen hebben verschillende maten
[ afbeelding ]
Het komt wel heel dicht bij zo.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toevallig, i ken mensen met verschillende maten
Heb er ooit 1 met de hengel gevangen toen ik voorntjes vissen was, keek wel even raar op.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hier in de sloot zitten ook van die joekels, echt mega groot. Wolkrabben. Was nooit blij als ze in mijn fuiken zaten vroeger
Wel opgegeten?quote:Op donderdag 22 april 2021 01:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb er ooit 1 met de hengel gevangen toen ik voorntjes vissen was, keek wel even raar op.
U was een "Benidorm bastard"?quote:Op donderdag 22 april 2021 01:57 schreef chufi het volgende:
schiet verder niet op .. kijk een serie nu ... "Benidorm" daar deed ik ooit veldwerk in die omgeving
Ik heb 3 pannen en 2 matenquote:Op donderdag 22 april 2021 01:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toevallig, i ken mensen met verschillende maten
Duur?quote:
Gebeurt niet snel aan een hengel. Mijn neefje was toen zo dronken na het vissen en had een krab door de brievenbus gegooid bij de buurman waar hij mot mee hadquote:Op donderdag 22 april 2021 01:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb er ooit 1 met de hengel gevangen toen ik voorntjes vissen was, keek wel even raar op.
quote:Op donderdag 22 april 2021 02:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gebeurt niet snel aan een hengel. Mijn neefje was toen zo dronken na het vissen en had een krab door de brievenbus gegooid bij de buurman waar hij mot mee had
Ja en ook gewoon in een vijver hierquote:Op donderdag 22 april 2021 02:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gebeurt niet snel aan een hengel. Mijn neefje was toen zo dronken na het vissen en had een krab door de brievenbus gegooid bij de buurman waar hij mot mee had
De Chinees uit de buurt gaf er 5e voor hierquote:Op donderdag 22 april 2021 02:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja en ook gewoon in een vijver hier
vast wel ...quote:Op donderdag 22 april 2021 02:04 schreef Rafeiro het volgende:
Gok 20-25 jaar geleden. Zaten daar voorns van 30+ CM dus leuk stekje,
Honden en katten ook heb ik weleens gehoord.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:07 schreef Rafeiro het volgende:
Snoek kon je ook verkopen aan de Chinees zeiden ze, ook nooit gedaan, ik had rijk kunnen zijn.
O ja,dat was het.quote:
Dat zijn beste. De grootste brasem hier bij mijn achter was 56 cm toen. Ik zat vaak te vissen met de buren hier achter het huis toen ik hier net woonde. Dus dure werphengel gekocht van 200e en op paling vissen. De eerste beste avond gooi ik in en lig mijn hengel neer naast mijn stoel. Ff later beweegt het topje en gelijk met een noodgang mijn hengel te water getrokken. Ik was veel te laat, vast een karper geweest. Weg 200quote:Op donderdag 22 april 2021 02:04 schreef Rafeiro het volgende:
Gok 20-25 jaar geleden. Zaten daar voorns van 30+ CM dus leuk stekje,
Fogel heet iequote:Op donderdag 22 april 2021 02:12 schreef Rafeiro het volgende:
En onze in Noorwegen woonachtige Forel laat ik gewoon lopen hoor
Voor sommige topics zou het wel mogelijk zijn.quote:Op donderdag 22 april 2021 02:11 schreef chufi het volgende:
Wat als de DTS regel zou gelden voor alle open topics ?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |