Zeker, en sommige natuur binnenslands ook.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooie kust daar.
[..]
Kustgebieden zijn er wel mooi, en Ibiza en Majorca ook.
Alleen de kust is het meest verklootte gebied daar , meeste cultuur en natuur vind je in de binnenlanden ...quote:Op donderdag 22 april 2021 01:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooie kust daar.
[..]
Kustgebieden zijn er wel mooi, en Ibiza en Majorca ook.
quote:Op donderdag 22 april 2021 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spanje heeft wel twee voetbal clubs die behoorlijk opleveren qua geld!
Ook! Hoe lang zijn ze nou al bezig met die ene kerk?quote:Op donderdag 22 april 2021 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
De gebouwen van Gaudi vind ik mooi.
Die staan in Cataconyaquote:Op donderdag 22 april 2021 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
Aan de andere kant zijn er maar 4 clubs die financieel stabiel genoeg zijn om sociads te zijn, de rest van de economie ligt op zijn gat de laatste 70 jaarquote:
Salvador Dali is ook spaansquote:Op donderdag 22 april 2021 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
De drakengrotten.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen de kust is het meest verklootte gebied daar , meeste cultuur en natuur vind je in de binnenlanden ...
Ja, sommige dingen zijn vast wel te importeren.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:22 schreef PlymouthFury het volgende:
Die oude binnenstad en die hippie markt op Ibiza was gaaf
Steentje voor steentje, siësta moeten ze ook in ere houden... Heeee een traditiequote:Op donderdag 22 april 2021 01:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ook! Hoe lang zijn ze nou al bezig met die ene kerk?
Yup.. Noord -> Zuid land dus.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er maar 4 clubs die financieel stabiel genoeg zijn om sociads te zijn, de rest van de economie ligt op zijn gat de laatste 70 jaar
Ze hopen in 2026 klaar te zijn,sinds 1882.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ook! Hoe lang zijn ze nou al bezig met die ene kerk?
Vind ik ook mooi.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 01:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hopen in 2026 klaar te zijn,sinds 1882.
Vind alleen dat stierenvechten niks, wel als er één op de horens genomen wordquote:Op donderdag 22 april 2021 01:26 schreef chufi het volgende:
Er is zoveel meer cultuur in Spanje .... meeste is wel gerelateerd aan het Geloof ,...
Ik provoceer je.. je weet.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:26 schreef chufi het volgende:
Er is zoveel meer cultuur in Spanje .... meeste is wel gerelateerd aan het Geloof ,...
Ik ook niet hoor, maar zal hetzelfde zijn dan koeien vlees gok ik?quote:Op donderdag 22 april 2021 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit aan begonnen... Maar het is malser dan welke ander rundvlees ..
Ik heb het een keer geprobeerd... dubbele salto en overleefd met wat blauwe plekken onder mn bil en een gebroken neus vermoed ik .. maar das nooit bevestigd bij de EHBOquote:Op donderdag 22 april 2021 01:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vind alleen dat stierenvechten niks, wel als er één op de horens genomen word
Ooohhh echt? Moet je maar durvenquote:Op donderdag 22 april 2021 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd... dubbele salto en overleefd met wat blauwe plekken onder mn bil en een gebroken neus vermoed ik .. maar das nooit bevestigd bij de EHBO
Dat is een beste smakker.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd... dubbele salto en overleefd met wat blauwe plekken onder mn bil en een gebroken neus vermoed ik .. maar das nooit bevestigd bij de EHBO
Nah vlees van een in de arena bevochten stier is stukken malser.. Maar ok. momenteel ligt dat stil , die stieren die een goddelijk leven leden op de pradas in de vrije natuur zullen ook nog een tijdje langer vol moeten houden in hun habitat ...quote:Op donderdag 22 april 2021 01:31 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar zal hetzelfde zijn dan koeien vlees gok ik?
Het droogt wel sneller uit met bakken.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah vlees van een in de arena bevochten stier is stukken malser.. Maar ok. momenteel ligt dat stil , die stieren die een goddelijk leven leden op de pradas in de vrije natuur zullen ook nog een tijdje langer vol moeten houden in hun habitat ...
Ik was toen niet helemaal nuchter zal ik maar zeggenquote:Op donderdag 22 april 2021 01:32 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ooohhh echt? Moet je maar durven
Geen idee waar dat plaatje over gaat .. Maar Bijdrage in/aan cultuur lijkt me moeilijk te meten ..quote:Op donderdag 22 april 2021 01:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[ afbeelding ]
En verder hou ik er over op. Met je cultuur. Liever cultuur in Nederland. (bedragen zijn netto.. in 2018)
Dat had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[ afbeelding ]
En verder hou ik er over op. Met je cultuur. Liever cultuur in Nederland. (bedragen zijn netto.. in 2018)
Snap ik, geen haar op mijn hoofd.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was toen niet helemaal nuchter zal ik maar zeggen
We hadden een mannetje daar ... Die kwam altijd wat brengen ... Het meeste vlees wordt altijd gedoneerd aan tehuizen ...quote:Op donderdag 22 april 2021 01:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het droogt wel sneller uit met bakken.
Dan wel zonder die kleine krabjes erop.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:41 schreef Straatverlichting het volgende:
Hmz, Paella is dan wel weer lekker.![]()
Huh, krabjes.. op paella, echt?quote:Op donderdag 22 april 2021 01:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dan wel zonder die kleine krabjes erop.
Zondag nog een kleine paellapan me gemaaktquote:Op donderdag 22 april 2021 01:41 schreef Straatverlichting het volgende:
Hmz, Paella is dan wel weer lekker.![]()
Ja, smaak hebben Spanjaarden wel. Dat moet gezegd.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zondag nog een kleine paellapan me gemaakt
Ja, van die kleintjes. Was meer voor decoratie en moest je eraf scheppen eerstquote:Op donderdag 22 april 2021 01:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Huh, krabjes.. op paella, echt?
Beter!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |