En een zelf geklopt room sausje!quote:
Hoi er weerquote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 22 april 2021 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik hiermee mijn werkdag starten
[ afbeelding ]
soort ice coffee?quote:Op donderdag 22 april 2021 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had die koffie stout wel een keer op, had hem wel wat steviger verwacht
Nee geen zoete meuk, smaakt nog heel bierig, maar ook flinke koffiesmaakquote:
Dat jij post 69 hebt windt mij opquote:
goede nachten?quote:
kun je in het spaans ook een enkele goede nacht toe wensen?quote:
ja hoor ... buena nochequote:Op donderdag 22 april 2021 01:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je in het spaans ook een enkele goede nacht toe wensen?
oke dat is wel fijnquote:
vak land ? hoe dat dan?quote:Op donderdag 22 april 2021 01:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel een gezellig vak land vond ik altijd
Vakantie land. Salou vond ik mooi altijd. Je heb het vast wel eens verteld, maar welk gedeelte zat jij toen?quote:
Hoi.quote:
Ik zat meestal bij Salou schuin rechtsaf in het binnenland ... 200 km verderop of zoquote:Op donderdag 22 april 2021 01:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vakantie land. Salou vond ik mooi altijd. Je heb het vast wel eens verteld, maar welk gedeelte zat jij toen?
Volgens mij kunnen we Spanje beter afschrijven en de grens leggen bij de Pyreneeën. Woestijn met hier en daar een goede voetballer. Een echte bijdrage aan historie, economie, cultuur etc. heb ik dat land nog niet zien leveren in honderden jaren. Sorry @chufi .quote:Op donderdag 22 april 2021 01:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel een gezellig vak land vond ik altijd
Echt SV je bent echt van een andere wereld en hebt geen idee waar je over praat ..quote:Op donderdag 22 april 2021 01:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we Spanje beter afschrijven en de grens leggen bij de Pyreneeën. Woestijn met hier en daar een goede voetballer. Een echte bijdrage aan historie, economie, cultuur etc. heb ik dat land nog niet zien leveren in honderden jaren. Sorry @:Chufi .
Hebben we hem weer met zijn eeuwige negatieve gezeikquote:Op donderdag 22 april 2021 01:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we Spanje beter afschrijven en de grens leggen bij de Pyreneeën. Woestijn met hier en daar een goede voetballer. Een echte bijdrage aan historie, economie, cultuur etc. heb ik dat land nog niet zien leveren in honderden jaren. Sorry @:Chufi .
* kijkt links en rechts * ... nee tis echt waar, ben van deze wereld!quote:Op donderdag 22 april 2021 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt SV je bent echt van een andere wereld en hebt geen idee waar je over praat ..
Mooie kust daar.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat meestal bij Salou schuin rechtsaf in het binnenland ... 200 km verderop of zo
Kustgebieden zijn er wel mooi, en Ibiza en Majorca ook.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vergeet jij je pilletjes nou maar niet.. slappe kut. Of ga tekenen of zo.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hebben we hem weer met zijn eeuwige negatieve gezeik
Spanje heeft wel twee voetbal clubs die behoorlijk opleveren qua geld!quote:Op donderdag 22 april 2021 01:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
* kijkt links en rechts * ... nee tis echt waar, ben van deze wereld!
Heb je een voorbeeld qua economie?
quote:Op donderdag 22 april 2021 01:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vergeet jij je pilletjes nou maar niet.. slappe kut. Of ga tekenen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |