Zeker, en sommige natuur binnenslands ook.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooie kust daar.
[..]
Kustgebieden zijn er wel mooi, en Ibiza en Majorca ook.
Alleen de kust is het meest verklootte gebied daar , meeste cultuur en natuur vind je in de binnenlanden ...quote:Op donderdag 22 april 2021 01:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooie kust daar.
[..]
Kustgebieden zijn er wel mooi, en Ibiza en Majorca ook.
quote:Op donderdag 22 april 2021 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spanje heeft wel twee voetbal clubs die behoorlijk opleveren qua geld!
Ook! Hoe lang zijn ze nou al bezig met die ene kerk?quote:Op donderdag 22 april 2021 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
De gebouwen van Gaudi vind ik mooi.
Die staan in Cataconyaquote:Op donderdag 22 april 2021 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
Aan de andere kant zijn er maar 4 clubs die financieel stabiel genoeg zijn om sociads te zijn, de rest van de economie ligt op zijn gat de laatste 70 jaarquote:
Salvador Dali is ook spaansquote:Op donderdag 22 april 2021 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
De drakengrotten.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen de kust is het meest verklootte gebied daar , meeste cultuur en natuur vind je in de binnenlanden ...
Ja, sommige dingen zijn vast wel te importeren.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:22 schreef PlymouthFury het volgende:
Die oude binnenstad en die hippie markt op Ibiza was gaaf
Steentje voor steentje, siësta moeten ze ook in ere houden... Heeee een traditiequote:Op donderdag 22 april 2021 01:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ook! Hoe lang zijn ze nou al bezig met die ene kerk?
Yup.. Noord -> Zuid land dus.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er maar 4 clubs die financieel stabiel genoeg zijn om sociads te zijn, de rest van de economie ligt op zijn gat de laatste 70 jaar
Ze hopen in 2026 klaar te zijn,sinds 1882.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ook! Hoe lang zijn ze nou al bezig met die ene kerk?
Vind ik ook mooi.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 01:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hopen in 2026 klaar te zijn,sinds 1882.
Vind alleen dat stierenvechten niks, wel als er één op de horens genomen wordquote:Op donderdag 22 april 2021 01:26 schreef chufi het volgende:
Er is zoveel meer cultuur in Spanje .... meeste is wel gerelateerd aan het Geloof ,...
Ik provoceer je.. je weet.quote:Op donderdag 22 april 2021 01:26 schreef chufi het volgende:
Er is zoveel meer cultuur in Spanje .... meeste is wel gerelateerd aan het Geloof ,...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |