Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Weer die kut TT.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Tsja, wat verwacht je van een modquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je hebt nog de voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:06 schreef Paul het volgende:
TT aangepast hee, anders is SBE sjaggie hee
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
hi fanquote:Op woensdag 21 april 2021 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt nog de voordeel van de twijfel.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Er is leven na de dood...
Snap nooit zo goed waarom mensen die persé dood willen zo graag de aandacht zoeken. Maak er een eind aan en val anderen er niet lastig mee. Niemand zit op je gezeik te wachten.Zonder wrijving geen glans![]()
Ohw kut.
nou iemand die zo ver heen is is misschien niet zo rationeel meer dus kan het opzich wel begrijpenquote:Op woensdag 21 april 2021 22:08 schreef Haags het volgende:
Snap nooit zo goed waarom mensen die persé dood willen zo graag de aandacht zoeken. Maak er een eind aan en val anderen er niet lastig mee. Niemand zit op je gezeik te wachten.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Kunnen sommige vrouwen wel gebruiken als ze buiten komenquote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kunnen sommige vrouwen wel gebruiken als ze buiten komen![]()
![]()
die mensen zijn gevraagd voor het programma hequote:Op woensdag 21 april 2021 22:08 schreef Haags het volgende:
Snap nooit zo goed waarom mensen die persé dood willen zo graag de aandacht zoeken. Maak er een eind aan en val anderen er niet lastig mee. Niemand zit op je gezeik te wachten.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik kon ok zoeen imenad waarvan je nooit zou verwachten da thij zelfmoord zou plegen. Blijft mafWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat zeker ja...quote:Op woensdag 21 april 2021 22:14 schreef Paul het volgende:
Ik kon ok zoeen imenad waarvan je nooit zou verwachten da thij zelfmoord zou plegen. Blijft maf![]()
Wel lullig dat er geen "D"genoemd word in die formule.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Heb je gezopenquote:Op woensdag 21 april 2021 22:14 schreef Paul het volgende:
Ik kon ok zoeen imenad waarvan je nooit zou verwachten da thij zelfmoord zou plegen. Blijft mafTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik sta nog steeds een vriendin bij die een zelfdoding voor haar ogen heeft zien gebeuren. 2 jaar geleden al en ze heeft nog steeds moeite om tussen de vleeswaren in de supermarkt te lopen.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:14 schreef Paul het volgende:
Ik kon ok zoeen imenad waarvan je nooit zou verwachten da thij zelfmoord zou plegen. Blijft maf
quote:Op woensdag 21 april 2021 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds een vriendin bij die een zelfdoding voor haar ogen heeft zien gebeuren. 2 jaar geleden al en ze heeft nog steeds moeite om tussen de vleeswaren in de supermarkt te lopen.
Maar "G = 1/3X + 3 1/9", Hoe bepaal je D dan? D zit heel niet in de formule.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Er was laatst wel ergens in Den Haag iemand van de 15e verdieping afgesprongen. Die deed het ook niet meer nee.
Kennelijk zocht diegene het hogerop of zo.Zonder wrijving geen glans![]()
Dat is wel heavy!quote:Op woensdag 21 april 2021 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds een vriendin bij die een zelfdoding voor haar ogen heeft zien gebeuren. 2 jaar geleden al en ze heeft nog steeds moeite om tussen de vleeswaren in de supermarkt te lopen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zwaarverkracht.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:21 schreef Haags het volgende:
Er was laatst wel ergens in Den Haag iemand van de 15e verdieping afgesprongen. Die deed het ook niet meer nee.
Kennelijk zocht diegene het hogerop of zo.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ze is er nu wel overheen maar het waren best wel wat gesprekken.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
geen leuke grapjesquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Hier in de flat is er pak em beet 2 jaar geleden ook iemand naar beneden gesprongen, wel blij dat ik dat niet meegekregen heb,You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Niet fraai om te zien.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
Hier in de flat is er pak em beet 2 jaar geleden ook iemand naar beneden gesprongen, wel blij dat ik dat niet meegekregen heb,![]()
Lul, heb jij wel eens meegemaakt dat zoiets voor je ogen gebeurde?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het gaat sneller dan de lift.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
Hier in de flat is er pak em beet 2 jaar geleden ook iemand naar beneden gesprongen, wel blij dat ik dat niet meegekregen heb,Zonder wrijving geen glans![]()
tot het iemand is die je kentquote:
hou toch op zo grappig is het nietEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een gedicht over Maanvis
Paul kap nou met die act icm dit onderwerp, dit is respectloosquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Geen idee, geen ervaring mee.quote:
Ik val alleen voor mooie vrouwen maar dat doe ik over het algemeen niet van een gebouw af.Zonder wrijving geen glans![]()
doe maar bericht als Rutte opstaptquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hoog genoeg ben je dood voor je de grond raakt.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Die stapt nooit op. Niet vanzelf dan.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe maar bericht als Rutte opstapt![]()
eje liegt, zeker uit een vliegtuig ofzoquote:Op woensdag 21 april 2021 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoog genoeg ben je dood voor je de grond raakt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
dan zit je vanavond te zeuren dat iemand een pijnlijke opmerking maakt maar hier doe je lekker aan meequote:Op woensdag 21 april 2021 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoog genoeg ben je dood voor je de grond raakt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb wel ooit een keer meegemaakt dat ik een chickie date die in een studenten flat woonde met iets van 20 verdiepingen. Toen we net boodschappen waren gaan doen en terug kwamen was er iemand van die flat af gesprongen. Gelukkig heb ik het niet gezien
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel ooit een keer meegemaakt dat ik een chickie date die in een studenten flat woonde met iets van 20 verdiepingen. Toen we net boodschappen waren gaan doen en terug kwamen was er iemand van die flat af gesprongen. Gelukkig heb ik het niet gezien![]()
vind het enorm respectloos om er zo over te pratenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zit je vanavond te zeuren dat iemand een pijnlijke opmerking maakt maar hier doe je lekker aan mee![]()
![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Ik ook.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:28 schreef greysbones het volgende:
vind het enorm respectloos om er zo over te praten![]()
Wel geneukt die avond?quote:Op woensdag 21 april 2021 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel ooit een keer meegemaakt dat ik een chickie date die in een studenten flat woonde met iets van 20 verdiepingen. Toen we net boodschappen waren gaan doen en terug kwamen was er iemand van die flat af gesprongen. Gelukkig heb ik het niet gezienZonder wrijving geen glans![]()
Zo was het niet bedoeld, maar excuses, niet netjes inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zit je vanavond te zeuren dat iemand een pijnlijke opmerking maakt maar hier doe je lekker aan meeYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Kunnen we het weer over iets vrolijkers hebben?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
getuigd van heel weinig inlevingsvermogenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
fijn dat je het zegtquote:Op woensdag 21 april 2021 22:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld, maar excuses, niet netjes inderdaad.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 22:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat ging dan wel weer de hoogte in ipv andersom. Xd
Paarden zijn heel niet stom, ze produceren best lekker vlees!quote:Op woensdag 21 april 2021 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Dom paard dan maar weer een keer
paarden zijn vaak slimmer dan mensenquote:Op woensdag 21 april 2021 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Dom paard dan maar weer een keerEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Paardenbiefstukquote:Op woensdag 21 april 2021 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Paarden zijn heel niet stom, ze produceren best lekker vlees!![]()
![]()
Ik vind treintjes leuker.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Dom paard dan maar weer een keer
Willy Selten kan daar alles over zeggenquote:Op woensdag 21 april 2021 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Paarden zijn heel niet stom, ze produceren best lekker vlees!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De mijne is weg want die verkocht delen van en hobbelpaard.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mijne is weg want die verkocht delen van en hobbelpaard.![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een gedicht over Maanvis
![]()
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
niet zo kinderachtig smaakt naar kipquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dit sowieso! Mijn groot ouders hadden dat vroeger vakerquote:Op woensdag 21 april 2021 22:36 schreef Rafeiro het volgende:
Paardenrookvlees was altijd ook wel jummie.
Dat was een user aan het begin van dts die veel plaatjes rondom een thema achterelkaar posttequote:![]()
Uw ADH vitamine Worst
thnx voor de toelichtingquote:Op woensdag 21 april 2021 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat was een user aan het begin van dts die veel plaatjes rondom een thema achterelkaar postte![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oh en ik kaan bijna alles wel hoor, zo weet ik dus dat Kopvoorn niet lekker is.
Maar gevangen en op maat, dan maar proberen, maar gerookt was het geen lekkere vis
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
We hebben een winnaarquote:Op woensdag 21 april 2021 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat was een user aan het begin van dts die veel plaatjes rondom een thema achterelkaar postte![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
Oja die...quote:Op woensdag 21 april 2021 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
![]()
ontmaskerd!quote:Op woensdag 21 april 2021 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat was een user aan het begin van dts die veel plaatjes rondom een thema achterelkaar postte
Een gedicht over Maanvis
jij en hij zijn 1 en dezelfdequote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Begin van DTS was veel smilies posten.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
saai dusquote:Op woensdag 21 april 2021 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Begin van DTS was veel smilies posten.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
O jee weer problemen nu slechte hygiëne in fabriek waar Jansen vaccin maakt in Amerika. Was net bij BeauWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
de park checken?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
wappies gonna wapquote:Op woensdag 21 april 2021 22:45 schreef Dotteke het volgende:
O jee weer problemen nu slechte hygiëne in fabriek waar Jansen vaccin maakt in Amerika. Was net bij BeauTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Waarom mogen die mafklappers dan een bestuurfunctie hebben?
Je krijgt tering veel geld, maar verdient het dus niet.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
FF werkende mensen kijken
Een gedicht over Maanvis
over @FreshFruit gesproken waar is ie heneTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat ligt niet zo in mijn aardquote:Uw ADH vitamine Worst
ik dacht dat jij pas net op FOK! kwamquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
waarom is mark Rutte mp?quote:Op woensdag 21 april 2021 22:47 schreef Rafeiro het volgende:
Waarom mogen die mafklappers dan een bestuurfunctie hebben?
Je krijgt tering veel geld, maar verdient het dus niet.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Werkende mensen kijken, dat moet in je zitten.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ligt niet zo in mijn aardTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dit account is pas een paar jaar oud.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik dacht dat jij pas net op FOK! kwam
Vond laatst login van 2002 account
hoe heette je toen danquote:Op woensdag 21 april 2021 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dit account is pas een paar jaar oud.
Vond laatst login van 2002 account
Een gedicht over Maanvis
Die gooi ik niet online, is er een die IRL ook gebruikt is. Oké een leesteken minder, maar te herkenbaar
oke okequote:Op woensdag 21 april 2021 22:56 schreef Rafeiro het volgende:
Die gooi ik niet online, is er een die IRL ook gebruikt is. Oké een leesteken minder, maar te herkenbaarTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Rafeiro is volgens mij albertoTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Racist!quote:
Een gedicht over Maanvis
Fok! was wel de eerste plaats waar mij bijnaam bezet was:PYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
puntjes stelenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
die staat hoog en droogquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Snoeiharde TR's incomming morgenvroeg!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snoeiharde TR's incomming morgenvroeg!?
spijt van?quote:
BTW FF had me al eerst uitgenodigdEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nee liefie je doet wel lief hier heequote:Op woensdag 21 april 2021 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
spijt van?
BTW FF had me al eerst uitgenodigdWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
thnx das lief van jequote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik lees in mijn excel lijst dat FF de schuldige in kwestie is!quote:![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik lees in mijn excel lijst dat FF de schuldige in kwestie is!![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kijk aan! De excel lijst liegt nietquote:
MISSCHIEN NAAR BEDquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Die is lekker slippe tijdens het slippe!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Man man man, paul kent nog altijd de users hier niet
Met FFquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je moet die excel ook met hem delen heequote:Op woensdag 21 april 2021 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man, paul kent nog altijd de users hier nietTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Denken dat ik gevoelige info met mods deelquote:Op woensdag 21 april 2021 23:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je moet die excel ook met hem delen hee![]()
Ben je een n00bie ofzo?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ze laat zich dit weekend al volspuitenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
OEI!quote:Op woensdag 21 april 2021 23:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze laat zich dit weekend al volspuitenYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Man man man wat een vieze praatjes weer zo op de late avond
Mijn alarm ging afquote:Op woensdag 21 april 2021 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
Man man man wat een vieze praatjes weer zo op de late avond![]()
![]()
blackmirror noemde me ook altijd shiiittt-ake. Jammer dat ie hier niet meer is.quote:![]()
![]()
Waar istie heen?quote:Op woensdag 21 april 2021 23:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
blackmirror noemde me ook altijd shiiittt-ake. Jammer dat ie hier niet meer is.![]()
![]()
Wil je heel DTS in slaap hebben?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je heel DTS in slaap hebben?
![]()
Ik stel een nieuwe hype voor: Niet op anoniem gaan en gewoon gezellig posten in DTS!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een gedicht over Maanvis
Nee!! Die zijn viessssquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Maar waarom moet dat volk dan meteen allemaal op anoniem ook meteen?quote:Op woensdag 21 april 2021 23:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Vond het echt jammer dat ie wegging. Kon wel lachen om z'n sarcastische posts.![]()
![]()
Zeau... kindertjes naar bed. Vrouwen en mannen aan t woord.![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Jerneyyyyyyquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Geen idee, maar daar had hij zo z'n redenen voor. Maar goed ander onderwerp maar.quote:Op woensdag 21 april 2021 23:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar waarom moet dat volk dan meteen allemaal op anoniem ook meteen?![]()
![]()
![]()
Ja, in t verleden wel..quote:![]()
Ik doe t wat rustiger aan tegenwoordig.* Contra principia negantem disputari non potest *
Slaap lekker straat!quote:Op woensdag 21 april 2021 23:41 schreef Straatverlichting het volgende:
Zeau... kindertjes naar bed. Vrouwen en mannen aan t woord.![]()
Ik zou voor bol. K gaanquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kon het niet laten om hem in te koppenquote:
Tot zo DerRabbit.. nog ff Op1 kijken.quote:
Ik klik lekker nietquote:Op woensdag 21 april 2021 23:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Lekker luisteren naar June... the moooon
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Okquote:Op woensdag 21 april 2021 23:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar had hij zo z'n redenen voor. Maar goed ander onderwerp maar.![]()
Als je toch al een anonieme nick hebt.. maargoed, ik snap de mensheid in z’n geheel niet
Ander onderwerp!
![]()
Dan ga ik nog even lekker bolken, zie ik je zo in bedquote:Op woensdag 21 april 2021 23:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tot zo DerRabbit.. nog ff Op1 kijken.
Ja.. die was wel te makkelijk..quote:Op woensdag 21 april 2021 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kon het niet laten om hem in te koppen![]()
Bolke bolke bolke de beerEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lol.. dat klinkt slechter dan je bedoelt hoop ik.quote:Op woensdag 21 april 2021 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even lekker bolken, zie ik je zo in bed
Tuttebelquote:
Ik wil je alleen een nachtzoentje geven en jij en Bolke de Beer instoppen zodat je lekker zacht kunt dromen!quote:Op woensdag 21 april 2021 23:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Lol.. dat klinkt slechter dan je bedoelt hoop ik.![]()
Oh dat is een lastige. Hoort iedereen bij de mensheid in z'n geheel? Er zitten rare tussen, maar om nou iedereen daaronder te scharen.quote:Op woensdag 21 april 2021 23:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ok
Als je toch al een anonieme nick hebt.. maargoed, ik snap de mensheid in z’n geheel niet
Ander onderwerp!![]()
Oeeehh ik voel liefde in DTSquote:Op woensdag 21 april 2021 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil je alleen een nachtzoentje geven en jij en Bolke de Beer instoppen zodat je lekker zacht kunt dromen!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hmm.. op zich best goed bedoelt.. maar mag ik ook nog kiezen wie?quote:Op woensdag 21 april 2021 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil je alleen een nachtzoentje geven en jij en Bolke de Beer instoppen zodat je lekker zacht kunt dromen!![]()
Nopequote:Op woensdag 21 april 2021 23:48 schreef jerney het volgende:
[..]
You know you want to
Look into my eyes
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Enkele uitzonderingen daargelatenquote:Op woensdag 21 april 2021 23:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh dat is een lastige. Hoort iedereen bij de mensheid in z'n geheel? Er zitten rare tussen, maar om nou iedereen daaronder te scharen.![]()
![]()
Jij mag kiezen, een nacht zoentje of Bolke en zijn nachtelijke scheetjesquote:Op woensdag 21 april 2021 23:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hmm.. op zich best goed bedoelt.. maar mag ik ook nog kiezen wie?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lief lief rabbitjequote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Uhm, ik ken Bolke niet. Ken je ook vrouweijke konijnen?quote:Op woensdag 21 april 2021 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag kiezen, een nacht zoentje of Bolke en zijn nachtelijke scheetjes* Contra principia negantem disputari non potest *
Ik wist wel wat ik zou kiezenquote:Op woensdag 21 april 2021 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag kiezen, een nacht zoentje of Bolke en zijn nachtelijke scheetjes
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bolke niet kennenquote:Op woensdag 21 april 2021 23:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Uhm, ik ken Bolke niet. Ken je ook vrouweijke konijnen?![]()
Ga je schamen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ken jij Bolke de beer niet????quote:Op woensdag 21 april 2021 23:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Uhm, ik ken Bolke niet. Ken je ook vrouweijke konijnen?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Berenrestaurant? Iets?quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Potver Google bolke de beerquote:
En schaam je diepEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Diep diep diep diep schamen!quote:Op woensdag 21 april 2021 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Potver Google bolke de beer
En schaam je diep
En rechtzaak tegen zijn ouders beginnen wegens een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende jeugd!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bolkeen Bolke
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies!quote:Op woensdag 21 april 2021 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Diep diep diep diep schamen!
En rechtzaak tegen zijn ouders beginnen wegens een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende jeugd!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Deze dan?quote:Op woensdag 21 april 2021 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Potver Google bolke de beer
En schaam je diep
* Fogel laat een nachtelijke scheetquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Het is nog geen nacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ergens in de wereld is het fart o’ clock.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Heer FFquote:
We wilden je al als vermist opgevenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kee.. daar wil ik wel een nachtzoentje van.quote:
Ja die krijg je van Rabbitquote:Op woensdag 21 april 2021 23:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kee.. daar wil ik wel een nachtzoentje van.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lolquote:Wasdah?
Dame greys,lief maar niet nodig.quote:Op woensdag 21 april 2021 23:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heer FF
We wilden je al als vermist opgeven
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik leg me er bij neer.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Nacht zoentje komt eraan, maar dan moet je wel beloven daarna lekker te gaan slapen!quote:Op woensdag 21 april 2021 23:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kee.. daar wil ik wel een nachtzoentje van.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Grrrrrrrr,maakt altijd een gedicht voor de winnaar van de maand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was stil zonder jou ..quote:Op woensdag 21 april 2021 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame greys,lief maar niet nodig.
nou ja viel wel mee.. maar je bent gemistEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Deal.. geef wel een seintje dan.quote:Op woensdag 21 april 2021 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nacht zoentje komt eraan, maar dan moet je wel beloven daarna lekker te gaan slapen!![]()
Laters
Grrrrrrrr is dan ook de grootste huisdichter die de wereld ooit heeft mogen meemakenquote:Op woensdag 21 april 2021 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grrrrrrrr,maakt altijd een gedicht voor de winnaar van de maand.
Ah ok.. die in de OP ook staan. Nicequote:Op woensdag 21 april 2021 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grrrrrrrr,maakt altijd een gedicht voor de winnaar van de maand.
Vergeet alsjeblieft struis nietquote:Op donderdag 22 april 2021 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grrrrrrrr is dan ook de grootste huisdichter die de wereld ooit heeft mogen meemakenEen losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: