tot het iemand is die je kentquote:
Paul kap nou met die act icm dit onderwerp, dit is respectloosquote:
Geen idee, geen ervaring mee.quote:
doe maar bericht als Rutte opstaptquote:
Hoog genoeg ben je dood voor je de grond raakt.quote:
Die stapt nooit op. Niet vanzelf dan.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe maar bericht als Rutte opstapt
je liegt, zeker uit een vliegtuig ofzoquote:Op woensdag 21 april 2021 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoog genoeg ben je dood voor je de grond raakt.
dan zit je vanavond te zeuren dat iemand een pijnlijke opmerking maakt maar hier doe je lekker aan meequote:Op woensdag 21 april 2021 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoog genoeg ben je dood voor je de grond raakt.
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel ooit een keer meegemaakt dat ik een chickie date die in een studenten flat woonde met iets van 20 verdiepingen. Toen we net boodschappen waren gaan doen en terug kwamen was er iemand van die flat af gesprongen. Gelukkig heb ik het niet gezien
quote:Op woensdag 21 april 2021 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zit je vanavond te zeuren dat iemand een pijnlijke opmerking maakt maar hier doe je lekker aan mee
Ik ook.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:28 schreef greysbones het volgende:
vind het enorm respectloos om er zo over te praten
Wel geneukt die avond?quote:Op woensdag 21 april 2021 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel ooit een keer meegemaakt dat ik een chickie date die in een studenten flat woonde met iets van 20 verdiepingen. Toen we net boodschappen waren gaan doen en terug kwamen was er iemand van die flat af gesprongen. Gelukkig heb ik het niet gezien
Zo was het niet bedoeld, maar excuses, niet netjes inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zit je vanavond te zeuren dat iemand een pijnlijke opmerking maakt maar hier doe je lekker aan mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |