Dat zeker ja...quote:Op woensdag 21 april 2021 22:14 schreef Paul het volgende:
Ik kon ok zoeen imenad waarvan je nooit zou verwachten da thij zelfmoord zou plegen. Blijft maf
Wel lullig dat er geen "D"genoemd word in die formule.quote:
Heb je gezopenquote:Op woensdag 21 april 2021 22:14 schreef Paul het volgende:
Ik kon ok zoeen imenad waarvan je nooit zou verwachten da thij zelfmoord zou plegen. Blijft maf
Ik sta nog steeds een vriendin bij die een zelfdoding voor haar ogen heeft zien gebeuren. 2 jaar geleden al en ze heeft nog steeds moeite om tussen de vleeswaren in de supermarkt te lopen.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:14 schreef Paul het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2021 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds een vriendin bij die een zelfdoding voor haar ogen heeft zien gebeuren. 2 jaar geleden al en ze heeft nog steeds moeite om tussen de vleeswaren in de supermarkt te lopen.
Dat is wel heavy!quote:Op woensdag 21 april 2021 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds een vriendin bij die een zelfdoding voor haar ogen heeft zien gebeuren. 2 jaar geleden al en ze heeft nog steeds moeite om tussen de vleeswaren in de supermarkt te lopen.
Zwaarverkracht.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:21 schreef Haags het volgende:
Er was laatst wel ergens in Den Haag iemand van de 15e verdieping afgesprongen. Die deed het ook niet meer nee.
Kennelijk zocht diegene het hogerop of zo.
Ze is er nu wel overheen maar het waren best wel wat gesprekken.quote:
geen leuke grapjesquote:
Niet fraai om te zien.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
Hier in de flat is er pak em beet 2 jaar geleden ook iemand naar beneden gesprongen, wel blij dat ik dat niet meegekregen heb,
Lul, heb jij wel eens meegemaakt dat zoiets voor je ogen gebeurde?quote:
Het gaat sneller dan de lift.quote:Op woensdag 21 april 2021 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
Hier in de flat is er pak em beet 2 jaar geleden ook iemand naar beneden gesprongen, wel blij dat ik dat niet meegekregen heb,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |