Lol.. dat klinkt slechter dan je bedoelt hoop ik.quote:Op woensdag 21 april 2021 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even lekker bolken, zie ik je zo in bed
Tuttebelquote:
Ik wil je alleen een nachtzoentje geven en jij en Bolke de Beer instoppen zodat je lekker zacht kunt dromen!quote:Op woensdag 21 april 2021 23:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Lol.. dat klinkt slechter dan je bedoelt hoop ik.
Oh dat is een lastige. Hoort iedereen bij de mensheid in z'n geheel? Er zitten rare tussen, maar om nou iedereen daaronder te scharen.quote:Op woensdag 21 april 2021 23:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ok
Als je toch al een anonieme nick hebt.. maargoed, ik snap de mensheid in z’n geheel niet
Ander onderwerp!
Oeeehh ik voel liefde in DTSquote:Op woensdag 21 april 2021 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil je alleen een nachtzoentje geven en jij en Bolke de Beer instoppen zodat je lekker zacht kunt dromen!![]()
Hmm.. op zich best goed bedoelt.. maar mag ik ook nog kiezen wie?quote:Op woensdag 21 april 2021 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil je alleen een nachtzoentje geven en jij en Bolke de Beer instoppen zodat je lekker zacht kunt dromen!![]()
Nopequote:Op woensdag 21 april 2021 23:48 schreef jerney het volgende:
[..]
You know you want to
Look into my eyes
Enkele uitzonderingen daargelatenquote:Op woensdag 21 april 2021 23:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh dat is een lastige. Hoort iedereen bij de mensheid in z'n geheel? Er zitten rare tussen, maar om nou iedereen daaronder te scharen.
Jij mag kiezen, een nacht zoentje of Bolke en zijn nachtelijke scheetjesquote:Op woensdag 21 april 2021 23:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hmm.. op zich best goed bedoelt.. maar mag ik ook nog kiezen wie?
Lief lief rabbitjequote:
Uhm, ik ken Bolke niet. Ken je ook vrouweijke konijnen?quote:Op woensdag 21 april 2021 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag kiezen, een nacht zoentje of Bolke en zijn nachtelijke scheetjes
Ik wist wel wat ik zou kiezenquote:Op woensdag 21 april 2021 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag kiezen, een nacht zoentje of Bolke en zijn nachtelijke scheetjes
Bolke niet kennenquote:Op woensdag 21 april 2021 23:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Uhm, ik ken Bolke niet. Ken je ook vrouweijke konijnen?
Ken jij Bolke de beer niet????quote:Op woensdag 21 april 2021 23:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Uhm, ik ken Bolke niet. Ken je ook vrouweijke konijnen?
Berenrestaurant? Iets?quote:
Potver Google bolke de beerquote:
Diep diep diep diep schamen!quote:Op woensdag 21 april 2021 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Potver Google bolke de beer
En schaam je diep
Precies!quote:Op woensdag 21 april 2021 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Diep diep diep diep schamen!
En rechtzaak tegen zijn ouders beginnen wegens een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende jeugd!
Deze dan?quote:Op woensdag 21 april 2021 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Potver Google bolke de beer
En schaam je diep
* Fogel laat een nachtelijke scheetquote:
Het is nog geen nacht.quote:
Ergens in de wereld is het fart o’ clock.quote:
Heer FFquote:
Kee.. daar wil ik wel een nachtzoentje van.quote:
Ja die krijg je van Rabbitquote:Op woensdag 21 april 2021 23:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kee.. daar wil ik wel een nachtzoentje van.
Lolquote:
Dame greys,lief maar niet nodig.quote:Op woensdag 21 april 2021 23:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heer FF
We wilden je al als vermist opgeven
Ik leg me er bij neer.quote:
Nacht zoentje komt eraan, maar dan moet je wel beloven daarna lekker te gaan slapen!quote:Op woensdag 21 april 2021 23:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kee.. daar wil ik wel een nachtzoentje van.
Grrrrrrrr,maakt altijd een gedicht voor de winnaar van de maand.quote:
Het was stil zonder jou ..quote:Op woensdag 21 april 2021 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame greys,lief maar niet nodig.
Deal.. geef wel een seintje dan.quote:Op woensdag 21 april 2021 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nacht zoentje komt eraan, maar dan moet je wel beloven daarna lekker te gaan slapen!
Grrrrrrrr is dan ook de grootste huisdichter die de wereld ooit heeft mogen meemakenquote:Op woensdag 21 april 2021 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grrrrrrrr,maakt altijd een gedicht voor de winnaar van de maand.
Ah ok.. die in de OP ook staan. Nicequote:Op woensdag 21 april 2021 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grrrrrrrr,maakt altijd een gedicht voor de winnaar van de maand.
Vergeet alsjeblieft struis nietquote:Op donderdag 22 april 2021 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grrrrrrrr is dan ook de grootste huisdichter die de wereld ooit heeft mogen meemaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |