Precies!quote:Op woensdag 21 april 2021 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Diep diep diep diep schamen!
En rechtzaak tegen zijn ouders beginnen wegens een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende jeugd!
Deze dan?quote:Op woensdag 21 april 2021 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Potver Google bolke de beer
En schaam je diep
* Fogel laat een nachtelijke scheetquote:
Het is nog geen nacht.quote:
Ergens in de wereld is het fart o’ clock.quote:
Heer FFquote:
Kee.. daar wil ik wel een nachtzoentje van.quote:
Ja die krijg je van Rabbitquote:Op woensdag 21 april 2021 23:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kee.. daar wil ik wel een nachtzoentje van.
Lolquote:
Dame greys,lief maar niet nodig.quote:Op woensdag 21 april 2021 23:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heer FF
We wilden je al als vermist opgeven
Ik leg me er bij neer.quote:
Nacht zoentje komt eraan, maar dan moet je wel beloven daarna lekker te gaan slapen!quote:Op woensdag 21 april 2021 23:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kee.. daar wil ik wel een nachtzoentje van.
Grrrrrrrr,maakt altijd een gedicht voor de winnaar van de maand.quote:
Het was stil zonder jou ..quote:Op woensdag 21 april 2021 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame greys,lief maar niet nodig.
Deal.. geef wel een seintje dan.quote:Op woensdag 21 april 2021 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nacht zoentje komt eraan, maar dan moet je wel beloven daarna lekker te gaan slapen!
Grrrrrrrr is dan ook de grootste huisdichter die de wereld ooit heeft mogen meemakenquote:Op woensdag 21 april 2021 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grrrrrrrr,maakt altijd een gedicht voor de winnaar van de maand.
Ah ok.. die in de OP ook staan. Nicequote:Op woensdag 21 april 2021 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grrrrrrrr,maakt altijd een gedicht voor de winnaar van de maand.
Vergeet alsjeblieft struis nietquote:Op donderdag 22 april 2021 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grrrrrrrr is dan ook de grootste huisdichter die de wereld ooit heeft mogen meemaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |