Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Oh zekers. Weet niet wat mart visser gemaakt heeft.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja je kunt niet altijd geluk hebben he
[..]
we hadden al besloten dat jij vast een veel mooier en gebruiksvriendelijker uniform kon maken voor de douane als mart visser
Ik wil stiekem op werk ook een vrouwvriendelijke versie van wat iedereen moet dragen.
De labjassen bijvoorbeeld zijn voor mannenlichaam dus heel breed van boven en niet genoeg ruimte op de heupen enzo.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
mart heeft er in ieder geval 5 jaar overgedaan...quote:Op woensdag 21 april 2021 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh zekers. Weet niet wat mart visser gemaakt heeft.
Ik wil stiekem op werk ook een vrouwvriendelijke versie van wat iedereen moet dragen.
De labjassen bijvoorbeeld zijn voor mannenlichaam dus heel breed van boven en niet genoeg ruimte op de heupen enzo.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ah okquote:Op woensdag 21 april 2021 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Topje waarop iets met bladeren/bloemen komt mbv mijn nieuwe potloden en borduren ofzo. Nog even bekijken.Tja, wie niet.. ik heb ze ook nodigquote:Op woensdag 21 april 2021 10:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had nog wel de punten nodig zei hij.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
ben niet geode met afbeeldingen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Felix je ui is wel altijd heel boosquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Er zijn toch wel labjassen voor vrouwen?quote:Op woensdag 21 april 2021 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh zekers. Weet niet wat mart visser gemaakt heeft.
De labjassen bijvoorbeeld zijn voor mannenlichaam dus heel breed van boven en niet genoeg ruimte op de heupen enzo.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
ik denk dat heel veel bedrijven de unisex gevallen gebruikenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn toch wel labjassen voor vrouwen?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mario was de hele DT vergeten vannachtquote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dank u.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja die zijn er maar dan moet je werkgever ze wel bestellen. Ze hebben nu een unisex model, maar zo unisex is hij niet.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn toch wel labjassen voor vrouwen?
Maar ook de broeken en polo's die je kunt dragen zijn oerlelijk.
Over het algemeen is werkkleding gewoon lelijk.Trotste mama van Ambar
Dit wilde Greys laten zien
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Felix je ui is wel altijd heel boos![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef Dotteke het volgende:
Mario was de hele DT vergeten vannacht
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
te druk met de dames van BB brasil??Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ziet er toch niet heel erg uit?quote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Al had ik zelf die lichtblauwe streep op de zijkant niet gedaan.Trotste mama van Ambar
dat dusquote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die zijn er maar dan moet je werkgever ze wel bestellen. Ze hebben nu een unisex model, maar zo unisex is hij niet.
Over het algemeen is werkkleding gewoon lelijk.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gewoon zo een bestellenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die zijn er maar dan moet je werkgever ze wel bestellen. Ze hebben nu een unisex model, maar zo unisex is hij niet.
Over het algemeen is werkkleding gewoon lelijk.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En ik besteed per jaar liever 30 euro aan nieuwe fatsoenlijke broeken dan dat ik een debiele werkbroek aan doe.Trotste mama van Ambar
Geen ideequote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
te druk met de dames van BB brasil??
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als je er 5 jaar over doet verwacht ik toch iets heeeeeel bijzondersquote:Op woensdag 21 april 2021 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ziet er toch niet heel erg uit?
Al had ik zelf die lichtblauwe streep op de zijkant niet gedaan.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vind het ook wel mee vallen, en inderdaad die blauwe streep is wel lelijkquote:Op woensdag 21 april 2021 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ziet er toch niet heel erg uit?
Al had ik zelf die lichtblauwe streep op de zijkant niet gedaan.
en de mannen dan?quote:Op woensdag 21 april 2021 10:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon zo een bestellen
[ afbeelding ]Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Sommige bedrijven hebben soms ook werkkleding waarvan ik denk, hoe kom je erop.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik besteed per jaar liever 30 euro aan nieuwe fatsoenlijke broeken dan dat ik een debiele werkbroek aan doe.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Denk dat er veel tijd is gegaan in het doorpassen op verschillende type lichamen en goedkeuring van hoge piefenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je er 5 jaar over doet verwacht ik toch iets heeeeeel bijzondersTrotste mama van Ambar
vind je de nieuwe stoerder dan de oude?quote:Op woensdag 21 april 2021 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind het ook wel mee vallen, en inderdaad die blauwe streep is wel lelijkEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Te veel aandacht voor werk kledingquote:Op woensdag 21 april 2021 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind het ook wel mee vallen, en inderdaad die blauwe streep is wel lelijk
nou dan ben ik benieuwd naar die fotoquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Polo's van 50% katoen, 50% polyester is bijna standaard bij elk bedrijf. Ze zijn lelijk, ze zitten nergens naar, je zweet je er de tering in, vormloos. Het is vreselijk. Zou een wet voor moeten komen dat ze afgeschaft worden.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige bedrijven hebben soms ook werkkleding waarvan ik denk, hoe kom je erop.Trotste mama van Ambar
en dan nog maar te zwijgen over de supermarkt outfitsquote:Op woensdag 21 april 2021 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Polo's van 50% katoen, 50% polyester is bijna standaard bij elk bedrijf. Ze zijn lelijk, ze zitten nergens naar, je zweet je er de tering in, vormloos. Het is vreselijk. Zou een wet voor moeten komen dat ze afgeschaft worden.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
In heelveel gevallen is een normaal t-shirt veel beter.
Nog niet eens gehad over het feit dat de kleuren die veel bedrijven uitkiezen de meeste mensen niet staat en het model polo bij de meeste mensen ook niet staat.
Afschaffen die hap.Trotste mama van Ambar
voor alle bierdrinkers hier...
https://www.ad.nl/gezond/(...)6%26%20branded--2%5D
dat jullie het even weten![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar let ik eigenlijk niet op.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan nog maar te zwijgen over de supermarkt outfitsTrotste mama van Ambar
moet je voor de grap een s doenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar let ik eigenlijk niet op.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kom eigenlijk alleen bij de ah en volgens mij is dat wel oke.quote:Trotste mama van Ambar
Lachuhquote:Op woensdag 21 april 2021 10:50 schreef greysbones het volgende:
voor alle bierdrinkers hier...
https://www.ad.nl/gezond/(...)6%26%20branded--2%5D
dat jullie het even weten![]()
ik kom bijna niet bij de AHquote:Op woensdag 21 april 2021 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom eigenlijk alleen bij de ah en volgens mij is dat wel oke.
hebben we hier niet in het dorpEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wij hebben hier een ah en een lidlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ging gisteren wel pakketje ophalen bij de Hoogvliet en daar hebben ze alles blauw-wit verticaal gestreept. Niet heel charmant, maar ach.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kom bijna niet bij de AH
hebben we hier niet in het dorpTrotste mama van Ambar
Toen ik bij de jeugdherberg werkte kregen we ook nieuwe kleding. Dikke spijkerstof bloese, je zweette als een otter in die blouse. Ipv korte schorten moesten we lange dragen. Deze kwamen tot op de grond en kon je met gemak rond je lichaam dragen. Dat bij elkaar werkte niet echt lekker.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Polo's van 50% katoen, 50% polyester is bijna standaard bij elk bedrijf. Ze zijn lelijk, ze zitten nergens naar, je zweet je er de tering in, vormloos. Het is vreselijk. Zou een wet voor moeten komen dat ze afgeschaft worden.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
vaak is de pasvorm belachelijkquote:Op woensdag 21 april 2021 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging gisteren wel pakketje ophalen bij de Hoogvliet en daar hebben ze alles blauw-wit verticaal gestreept. Niet heel charmant, maar ach.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Maar een goede pasvorm de unisex is en van maat puber naar dikke gerda loopt is ook moeilijk.quote:Trotste mama van Ambar
Ziet er ook niet uit, die bruinoranje kleding van de lidl ook nietquote:Op woensdag 21 april 2021 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging gisteren wel pakketje ophalen bij de Hoogvliet en daar hebben ze alles blauw-wit verticaal gestreept. Niet heel charmant, maar ach.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bedrijfskleding is dan ook belachelijk. Wordt denk ik in grote ketens en winkels ook niet beter.
AH deed een poging.Trotste mama van Ambar
is het ook,.. maar vind het soms wel een aanfluiting hoe mensen er dan bijlopenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar een goede pasvorm de unisex is en van maat puber naar dikke gerda loopt is ook moeilijk.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Omdat ze 1 geen reet geven, 2 de hoop al opgegeven hebben dat ze er leuk mogen uitzien opwerk, 3 concessies moeten doen tussen goedzittend en beweegruimte, 4 afgedankte bedrijfskleding moeten aandoenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het ook,.. maar vind het soms wel een aanfluiting hoe mensen er dan bijlopen
Tevens geeft het bedrijf ook geen ene ruk zolang je maar de bedrijfskleding aan doet.Trotste mama van Ambar
Toen ik in de supermarkt werkt had ik lekker eigenkleding aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was het bij een grootgrutter of een kleine ondernemerquote:Op woensdag 21 april 2021 10:58 schreef Dotteke het volgende:
Toen ik in de supermarkt werkt had ik lekker eigenkleding aanUw ADH vitamine Worst
Daar héb je op alle punten helemaal gelijkquote:Op woensdag 21 april 2021 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze 1 geen reet geven, 2 de hoop al opgegeven hebben dat ze er leuk mogen uitzien opwerk, 3 concessies moeten doen tussen goedzittend en beweegruimte, 4 afgedankte bedrijfskleding moeten aandoen
Tevens geeft het bedrijf ook geen ene ruk zolang je maar de bedrijfskleding aan doet.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bij de centra, die bestaat al eeuwen niet meerquote:Op woensdag 21 april 2021 11:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was het bij een grootgrutter of een kleine ondernemerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zegt mij niks idd, was ik zeker nog niet geborenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de centra, die bestaat al eeuwen niet meerUw ADH vitamine Worst
Dat vermoed ik ookquote:Op woensdag 21 april 2021 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zegt mij niks idd, was ik zeker nog niet geboren
Jezus, dat ken ik zelfs niet eens meerquote:Op woensdag 21 april 2021 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de centra, die bestaat al eeuwen niet meer
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hey jarig job gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 april 2021 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, dat ken ik zelfs niet eens meer
Vanaf 1981 werden de Centra winkels langzaamaan vervangen door C1000. De laatste Centra supermarkt sloot op 1 december 2001 haar deuren.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, dat ken ik zelfs niet eens meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Greys je naam wordt gekaaptquote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
C1000 ging naar een aantal jaar ook wegA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Hé niet stoken jijquote:
ik vind die van de NS en de Poltie enorm mooi. Maar in belgie en frankrijk nog mooierquote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over het algemeen is werkkleding gewoon lelijk.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Overgenomen door Jumbo!quote:Op woensdag 21 april 2021 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
C1000 ging naar een aantal jaar ook weg![]()
![]()
Die zijn nog maar een jaartje of 2 uit het straat beeld verdwenenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
C1000 ging naar een aantal jaar ook wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik stook niet ik raak alleen telkens in de war door jouquote:
Een gedicht over Maanvis
polo's zijn niet mooi. Einde discussie.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind die van de NS en de Poltie enorm mooi. Maar in belgie en frankrijk nog mooierTrotste mama van Ambar
5 jaar toch al
In juni en juli 2015 sloten de laatste C1000-winkels hun deurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank jequote:Ook voor de mooie reactie van de Bolkes
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Welke van de NS? De conducteur of V&S?quote:Op woensdag 21 april 2021 11:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind die van de NS en de Poltie enorm mooi. Maar in belgie en frankrijk nog mooierUw ADH vitamine Worst
Die gekken die er dan zo'n krokodilletje of polospelende meneer op moeten hebben ;')quote:Op woensdag 21 april 2021 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
polo's zijn niet mooi. Einde discussie.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nope veel langerquote:Op woensdag 21 april 2021 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn nog maar een jaartje of 2 uit het straat beeld verdwenen
https://nos.nl/artikel/20(...)orgen-licht-uit.htmlA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
polo's zijn niet mooi. Einde discussie.Mevrouw ToT heeft een aantal voor mij gekocht, omdat ze die veel mooier vindt staan dan gewone shirts.
![]()
Gaag gedaan vond het wel toepasselijkquote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dank jeOok voor de mooie reactie van de Bolkes
![]()
Hoe is het met je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorry, zal greysbones wel anders noemenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik stook niet ik raak alleen telkens in de war door jou
quote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke van de NS? De conducteur of V&S?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nope veel langer
https://nos.nl/artikel/20(...)orgen-licht-uit.htmlquote:Op woensdag 21 april 2021 11:12 schreef Dotteke het volgende:
5 jaar toch al
In juni en juli 2015 sloten de laatste C1000-winkels hun deurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klachten zitten al even op hetzelfde niveau, beetje verhoging, moe, wat pijntjes, beetje hoesten, neusverkoudheid.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaag gedaan vond het wel toepasselijk![]()
Hoe is het met je?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mini-ToT heeft wat polo's met dat Schnappi-familielid er op, maar dat waren overjarige modellen die voor een prikkie weg gingen.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die gekken die er dan zo'n krokodilletje of polospelende meneer op moeten hebben ;')
Mij boeien merken echt niet.![]()
![]()
Las het net, dat je het ook had gepostquote:
Ik heb net 2 gaatjes in mijn band geplakt.. denk dat de binnenband aan het verslijten is.
Al mijn solution er doorheen gejast dus hoop dat het goed is
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Ik zelf hou er niet zo vanquote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]Mevrouw ToT heeft een aantal voor mij gekocht, omdat ze die veel mooier vindt staan dan gewone shirts.
Gelukkig maar. Schoonzoon is echt heel ziek. Hoop dat je het hierbij houdt Grrrrrrrrquote:Op woensdag 21 april 2021 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klachten zitten al even op hetzelfde niveau, beetje verhoging, moe, wat pijntjes, beetje hoesten, neusverkoudheid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OP hoop van zegen dan maarquote:Op woensdag 21 april 2021 11:15 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb net 2 gaatjes in mijn band geplakt.. denk dat de binnenband aan het verslijten is.
Ik heb alleen op de vleeswarenkaasafdeling gewerkt in de supermarkt, dus ik had een trui met daarover een schort. was ik wel blij mee.
En als kwaliteitscontoleur in een fabriek gewoon een witte jas. Had je wel aanzien mee omdat de rest in fabriekskleding liep en je kon er gewoon je spullen netjes in kwijt in de zakjes van je jas.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Anders nieuwe binnenband kopenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:15 schreef Maanvis het volgende:
nee hoor Greys is primaquote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sorry, zal greysbones wel anders noemen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het is de achterband dus dat laat ik door de fietsenmaker doen. Binnenbanden heb ik al thuis liggenquote:
Een gedicht over Maanvis
Ok Greysquote:
Verstandig inderdaadquote:Op woensdag 21 april 2021 11:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is de achterband dus dat laat ik door de fietsenmaker doen. Binnenbanden heb ik al thuis liggen
Hey ik zie de zon
Greys ie een andere user die ook nog heel actief op FOK! is en die ik meerdere keren heb gemeet op Eurovisie songfestival meets.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kleindochter (moet nog 3 worden in november) beeldbelde net, ze heeft oorbelletje laten schieten ( vind dat zelf niet zo mooi bij kleintjes)
Trots dat ze wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aaah kijk... ik heb mijn naam al een hele poos.. nog nooit opgevallen dat er ook een greys isquote:Op woensdag 21 april 2021 11:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Greys ie een andere user die ook nog heel actief op FOK! is en die ik meerdere keren heb gemeet op Eurovisie songfestival meets.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Fijn het is weer van dat weer dat ik de terugweg een winterjas nodig heb, maar de heenweg dood ga in een winterjas.Trotste mama van Ambar
Ja het zit er net zo tussen nog he wel of nietquote:Op woensdag 21 april 2021 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijn het is weer van dat weer dat ik de terugweg een winterjas nodig heb, maar de heenweg dood ga in een winterjas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh dat maakt ook niet uit zolang mensen het niet afkortenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah kijk... ik heb mijn naam al een hele poos.. nog nooit opgevallen dat er ook een greys is
Een gedicht over Maanvis
in de zon heerlijk... in de wind... brrrquote:Op woensdag 21 april 2021 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zit er net zo tussen nog he wel of nietEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Greys is hier sinds 2006
Een gedicht over Maanvis
aah kijk.. zolang heb ik mijn huidige naam dan nog nietquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een gedicht over Maanvis
@BONES kan wel denk ik
Een gedicht over Maanvis
ik houd mijn naam wel.. ben er blij meequote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ja je kunt haar gewoon bones noemen als afkorting, die heeft hier nog nooit gepost
of gb als je het echt kort wilt doen!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Raar mens vind ik datquote:Op woensdag 21 april 2021 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Caroline
Donder toch op met dat mens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind haar echt goed, ze laat veel van zich horen en heeft al haar agenda's openbaar staan.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Caroline
Donder toch op met dat mens.
En dat voor een partijtje met maar 1 persoonTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik kort mezelf nooit afquote:Op woensdag 21 april 2021 11:23 schreef Maanvis het volgende:
ja je kunt haar gewoon bones noemen als afkorting, die heeft hier nog nooit gepost
of gb als je het echt kort wilt doen!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ze heeft zelf niets met boeren te makenquote:Aandachtshoer.
Trotste mama van Ambar
En ik zeg gewoon Greyquote:Op woensdag 21 april 2021 11:23 schreef Maanvis het volgende:
of gb als je het echt kort wilt doen!De echt Grey komt hier toch nooit
quote:Op woensdag 21 april 2021 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik zeg gewoon GreyDe echt Grey komt hier toch nooit
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik horde van de week iemand een oproep doen om it te laten zoeken dat de politie aan de drugs zit. e riep partijen als baudet, wilders en caroline op voor hulpquote:Op woensdag 21 april 2021 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze heeft zelf niets met boeren te makenAandachtshoer.
Ja dat kan ook dan heb je geen verwarringquote:Op woensdag 21 april 2021 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik zeg gewoon GreyDe echt Grey komt hier toch nooit
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 21 april 2021 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zegt mij niks idd, was ik zeker nog niet geborenquote:De laatste Centra supermarkt sloot op 1 december 2001 haar deuren.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Iederen hhier weer wie we bedoelen met Grey en de s ontbreekt dus geen verwarringquote:Op woensdag 21 april 2021 11:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja dat kan ook dan heb je geen verwarring
ik ben de Grey(s) uit DTSquote:Op woensdag 21 april 2021 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iederen hhier weer wie we bedoelen met Grey en de s ontbreekt dus geen verwarring![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daarom en als je jou mentiont moet je toch de volle naam gebruikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
preciesquote:Op woensdag 21 april 2021 11:32 schreef Dotteke het volgende:
Daarom en als je jou mentiont moet je toch de volle naam gebruikenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ze blijven door druppelen, dit keer een vrouwelijke politieagente die klaagt over seksuele intimidatie bij de politieTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Luister je al die verhoren?quote:Op woensdag 21 april 2021 11:32 schreef Maanvis het volgende:
ze blijven door druppelen, dit keer een vrouwelijke politieagente die klaagt over seksuele intimidatie bij de politieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ben van plan om ze allemaal te luisteren, ben nu 3kwart denk ikquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik vind alleen die organisatie nogal dubieus.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:32 schreef Maanvis het volgende:
ze blijven door druppelen, dit keer een vrouwelijke politieagente die klaagt over seksuele intimidatie bij de politie![]()
poeh das toch best heftig al die verhalenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben van plan om ze allemaal te luisteren, ben nu 3kwart denk ikEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Ik blijf zeggen, die Caroline is geweldig
Een gedicht over Maanvis
Dan heb je nog heel wat te luisteren.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben van plan om ze allemaal te luisteren, ben nu 3kwart denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind haar arrogantquote:Op woensdag 21 april 2021 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[ twitter ]
Ik blijf zeggen, die Caroline is geweldigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wauw wat is dit voor een droeftoeterquote:Op woensdag 21 april 2021 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[ twitter ]
Ik blijf zeggen, die Caroline is geweldigEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ze is gewoon boers. Een flapdrol.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik denk een actquote:Op woensdag 21 april 2021 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wauw wat is dit voor een droeftoeterTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Echt hequote:Op woensdag 21 april 2021 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wauw wat is dit voor een droeftoeterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Te hoog in haar bol heeft ze hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
die is echt vergeten in welk jaar we leven??quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hey Fogelquote:
Het is tijd loos zegt hijquote:Op woensdag 21 april 2021 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is echt vergeten in welk jaar we leven??
jezelf als lulletje rozenwater daar opstellen en zeggen dat je het sterkere geslacht bentquote:![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lekker laten lullen wij weten beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind het gewoon belachelijk dat mensen dit in deze tijd nog roepenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik vind caroline's oplossing beterquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ze mag van mij best even op hem gaan zittenquote:![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Die verplettert als hij er op gaat zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geeft niks... zijn we er ook van afquote:Op woensdag 21 april 2021 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Die verplettert als hij er op gaat zittenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ALs er dan ook gelijk iemand op haar gaat zitten
Ja dat vind ik ook.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind alleen die organisatie nogal dubieus.![]()
NIeuwe UI uitgefiets
Je kan niet blijven fietsen.
O jawel hoor altijd beter dan op je toetsenbord rammenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al weer uitgetekendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo blijft er van het toetsenbord niets over.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:59 schreef Dotteke het volgende:
O jawel hoor altijd beter dan op je toetsenbord rammen
Patroon was zo uitgetekend. Heb nu de kanshebbende stofjes uit de kast gepakt.quote:Trotste mama van Ambar
Fietsen is gezonder dan de hele dag achter die computer zitten
Als ik gezond zou zijn dan wist ik het welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De mijn is toch al kapot dus:quote:Op woensdag 21 april 2021 12:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo blijft er van het toetsenbord niets over.
glEFhp'deahogar9-
uCERY84thuo;ķļ4uy83etTrotste mama van Ambar
O je hebt patroon getekend Wat ga je nu maken?quote:Op woensdag 21 april 2021 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Patroon was zo uitgetekend. Heb nu de kanshebbende stofjes uit de kast gepakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Simpel topje gewoon.quote:Op woensdag 21 april 2021 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt patroon getekend Wat ga je nu maken?Trotste mama van Ambar
Leuk toch, door jou krijg ik ook weer zin in kleren maken. Maar helaas is mijn machine kapotquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel minder, ik mis de naaimachine van mijn moeder ook wel eens.quote:Op woensdag 21 april 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch, door jou krijg ik ook weer zin in kleren maken. Maar helaas is mijn machine kapotActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
ik kan niet naaien(op de naaimachine)quote:Op woensdag 21 april 2021 12:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel minder, ik mis de naaimachine van mijn moeder ook wel eens.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb er 4 staan en zijn alle 4 kapot ook die van mijn moeder staat hier een singerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is er kapot?quote:Op woensdag 21 april 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch, door jou krijg ik ook weer zin in kleren maken. Maar helaas is mijn machine kapotTrotste mama van Ambar
ik kan net een zoompje maken.. daar houdt het echt op..quote:Op woensdag 21 april 2021 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb er 4 staan en zijn alle 4 kapot ook die van mijn moeder staat hier een singerEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Geen idee hij doet het niet goed. Laatst al een keer laten maken maar nog niet goedquote:
lusen, de draad knapt steedsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou nou laten we de spanning even opbouwenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:47 schreef Dotteke het volgende:
ALs er dan ook gelijk iemand op haar gaat zitten
Een gedicht over Maanvis
zo zijn er meer op wie even gezeten mag wordenquote:Op woensdag 21 april 2021 12:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou nou laten we de spanning even opbouwenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
O nee, ik kan het wel, heb kolberts en trouwjurken en al gemaaktquote:Op woensdag 21 april 2021 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan net een zoompje maken.. daar houdt het echt op..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind dat knap heb er geen geduld voorquote:Op woensdag 21 april 2021 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, ik kan het wel, heb kolberts en trouwjurken en al gemaaktEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
O ik wel heb zelfs een keer een hele collectie voor iemand gemaakt die het verkocht op een markt in Spanje. Maar dat ging vervelen veel van een soort in diverse matenquote:Op woensdag 21 april 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat knap heb er geen geduld voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt als een spanning probleem. Bovenspanning heb je natuurlijk al aangepast he?quote:Op woensdag 21 april 2021 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hij doet het niet goed. Laatst al een keer laten maken maar nog niet goed
lusen, de draad knapt steedsTrotste mama van Ambar
Mechanische machine of computergestuurd/digitaal?Trotste mama van Ambar
in zutphen zit toch nog een zaak waar je ej naaimachine kunt laten reparerenquote:Op woensdag 21 april 2021 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wel heb zelfs een keer een hele collectie voor iemand gemaakt die het verkocht op een markt in Spanje. Maar dat ging vervelen veel van een soort in diverse matenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja allemaal al gedaan, is er ook voor weggeweest maar hij geeft geen mooie steek meer.quote:Op woensdag 21 april 2021 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klinkt als een spanning probleem. Bovenspanning heb je natuurlijk al aangepast he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, niet digitaalquote:Op woensdag 21 april 2021 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Mechanische machine of computergestuurd/digitaal?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naaien met de juiste spanning.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Dan is je monteur gewoon een sukkel. Elke mechanische machine is heel goed af te stellen.quote:Op woensdag 21 april 2021 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja allemaal al gedaan, is er ook voor weggeweest maar hij geeft geen mooie steek meer.Trotste mama van Ambar
Zowel onder als bovenquote:
Band was nog hard net. Mission accomplishedTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Lucky youquote:Op woensdag 21 april 2021 12:18 schreef Maanvis het volgende:
Band was nog hard net. Mission accomplishedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Teveel spanning en het knapt!
Auw.I'm surrounded by morons!
Waar heb je hem heen gebracht voor reperatie?Trotste mama van Ambar
![]()
Een gedicht over Maanvis
Geluk maar ook skillsquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Naar iemand die ze maakt, niet naar de winkel of zo. Maar ik ga hem verder ook niet meer laten maken hoor. Met dat krakke mikkig lijf van mij is het toch niet te doenquote:Op woensdag 21 april 2021 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar heb je hem heen gebracht voor reperatie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel jammer dat je het niet meer kan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
https://www.telegraaf.nl/(...)=seeding-televoetbal
en toen waren er nog maar 4Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Lekker rustig, geen voetbalquote:Op woensdag 21 april 2021 12:27 schreef Maanvis het volgende:
en toen waren er nog maar 4
Dat plan was toch al van tafel.quote:Op woensdag 21 april 2021 12:27 schreef Maanvis het volgende:
en toen waren er nog maar 4Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
stort in als een kaartenhuisquote:Op woensdag 21 april 2021 12:27 schreef Maanvis het volgende:
en toen waren er nog maar 4
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het nieuws in het kortquote:Op woensdag 21 april 2021 12:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat plan was toch al van tafel.
Twaalf clubs kondigden zondag de Super League aan.
Het ging om een gesloten competitie met alleen de clubs met de hoogste marktwaarde.
Het doel was om een nog grotere (financiële) markt met 10 miljard euro omzet te creëren.
De rest van de voetbalwereld reageerde woedend en de fans ook.
Daarop trokken de zes Engelse deelnemers zich dinsdagavond terug.
Nu zegt ook initiator Andrea Agnelli van Juventus dat het in principe einde verhaal is.
pas netTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Van mij mag het een verbod zijn van 00.00 uur toot 00.00 uur zijn
Stadsecoloog lanceert opmerkelijk plan: avondklok voor katten
https://www.telegraaf.nl/(...)vondklok-voor-kattenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben benieuwd of de EUFA zijn plan nog doorzet nu.. de clubs uit de champions l te gooienquote:Op woensdag 21 april 2021 12:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het nieuws in het kort
Het ging om een gesloten competitie met alleen de clubs met de hoogste marktwaarde.
Het doel was om een nog grotere (financiële) markt met 10 miljard euro omzet te creëren.
Nu zegt ook initiator Andrea Agnelli van Juventus dat het in principe einde verhaal is.
pas netEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
katten houden de ratten en muizenpopulatie onder controle...Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
kan die meneer dan ook een klok instellen voor de ooievaars ... die eten denk ik het dubbele aan kuikens opquote:Op woensdag 21 april 2021 12:30 schreef Dotteke het volgende:
Van mij mag het een verbod zijn van 00.00 uur toot 00.00 uur zijn
Stadsecoloog lanceert opmerkelijk plan: avondklok voor katten
https://www.telegraaf.nl/(...)vondklok-voor-kattenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik hoorde idd vanmorgen op het nieuws dat de Engelse clubs zich hadden teruggetrokken.quote:Op woensdag 21 april 2021 12:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het nieuws in het kort
pas netActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
precies..quote:Op woensdag 21 april 2021 12:31 schreef Maanvis het volgende:
katten houden de ratten en muizenpopulatie onder controle...
maar daar wordt verder niet over nagedachtEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een gedicht over Maanvis
geloof dat alleen Barca er nog in zitquote:Op woensdag 21 april 2021 12:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoorde idd vanmorgen op het nieuws dat de Engelse clubs zich hadden teruggetrokken.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En ze schijten in mijn tuin en liggen op mijn tuinkussens. Komen binnen en liggen zelfs op mij bedquote:Op woensdag 21 april 2021 12:31 schreef Maanvis het volgende:
katten houden de ratten en muizenpopulatie onder controle...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze voelen gewoon aan dat jij liefde nodig hebtquote:Op woensdag 21 april 2021 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze schijten in mijn tuin en liggen op mijn tuinkussens. Komen binnen en liggen zelfs op mij bedTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
katten zoeken altijd mensen die een hekel aan katten hebbenquote:Op woensdag 21 april 2021 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze schijten in mijn tuin en liggen op mijn tuinkussens. Komen binnen en liggen zelfs op mij bed
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een kat die een rat wegjaagt / aanvalt. Weet je dat wel zeker?quote:Op woensdag 21 april 2021 12:31 schreef Maanvis het volgende:
katten houden de ratten en muizenpopulatie onder controle...* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
ik mis mijn oude gekke katquote:Op woensdag 21 april 2021 12:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze voelen gewoon aan dat jij liefde nodig hebt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Alweer een foutje
Twitter heeft eensmiley nodig
Een gedicht over Maanvis
het houdt niet op niet vanzelfquote:Op woensdag 21 april 2021 12:40 schreef Maanvis het volgende:
Alweer een foutje
[ twitter ]
Twitter heeft eensmiley nodig
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Stop 😣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
?quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
hamertijdquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Neuhh lekker koffie pauze 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga zo ook weer koffiedrinken bij het 3e en laatste reintegratiebedijfquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Lol..![]()
Kee, pauze voorbij.* Contra principia negantem disputari non potest *
En mag je uit die drie dan kiezen?quote:Op woensdag 21 april 2021 12:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ga zo ook weer koffiedrinken bij het 3e en laatste reintegratiebedijf
Ik ben op weg naar het ziekenhuis in Enschede naar mijn vaderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
das wel een eindje rijden!quote:Op woensdag 21 april 2021 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En mag je uit die drie dan kiezen?
Ik ben op weg naar het ziekenhuis in Enschede naar mijn vaderEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee een bolk voor maan. Maar jij kwam er tussen 🤩quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 21 april 2021 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee een bolk voor maan. Maar jij kwam er tussen 🤩
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
55 min.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben wat dingen tegelijk aan het doen dus let ook niet heel erg opquote:Op woensdag 21 april 2021 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee een bolk voor maan. Maar jij kwam er tussen 🤩![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Als ik naar je bolk aantallen kijk doe je aardig je best 😉quote:Op woensdag 21 april 2021 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben wat dingen tegelijk aan het doen dus let ook niet heel erg op![]()
ik switch veel tussen schermen... zou eigenlijk dubbele schermen moeten hebbenquote:Op woensdag 21 april 2021 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik naar je bolk aantallen kijk doe je aardig je best 😉Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ja en dan mag ik kiezen.quote:Op woensdag 21 april 2021 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En mag je uit die drie dan kiezen?
Ik ben op weg naar het ziekenhuis in Enschede naar mijn vader
succes bij je vader!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Fijn. Dan ka je echt iets uitzoeken wat bij je past. Dank je zoals het er nu uit zoet mag hij maandag naar huis. Alleen speelt nu zijn hernia op zeker door die kutbedden daarquote:Op woensdag 21 april 2021 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja en dan mag ik kiezen.
succes bij je vader!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
krijgt ie geen ander bed als ie er om vraagtquote:Op woensdag 21 april 2021 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn. Dan ka je echt iets uitzoeken wat bij je past. Dank je zoals het er nu uit zoet mag hij maandag naar huis. Alleen speelt nu zijn hernia op zeker door die kutbedden daarTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
fijn dat hij in ieder geval naar huis magquote:Op woensdag 21 april 2021 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn. Dan ka je echt iets uitzoeken wat bij je past. Dank je zoals het er nu uit zoet mag hij maandag naar huis. Alleen speelt nu zijn hernia op zeker door die kutbedden daar
en hopelijk daardoor ook minder last van zijn herniaEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ze gaven hem die troep oxcololon of zo. Die man heeft alles onder gekotstquote:Op woensdag 21 april 2021 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
krijgt ie geen ander bed als ie er om vraagtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oxycodon?quote:Op woensdag 21 april 2021 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaven hem die troep oxcololon of zo. Die man heeft alles onder gekotst
Dat is heroine/morfine. kan je idd misselijk van worden
Een gedicht over Maanvis
dit tikte hij.quote:Op woensdag 21 april 2021 13:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oxycodon?
Dat is heroine/morfine. kan je idd misselijk van worden
Gisteren kwam rugpijn weer terug. Heb daarvoor toen een oxycodon tablet gekregen en dat hielp. Een tijd daarna gekotst. En wat denk je, alle pijn weg.... ik blij.....tot vanmorgen toen was de pijn weer terug. Zijn nu met een nieuw pijnstilprogramma gestart.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
in ziekenhuizen goed opletten welke medicatie er allemaal wordt gegeven.. hij zal niet de eerste zijn die een delier krijgt van teveel medicatiequote:Op woensdag 21 april 2021 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dit tikte hij.
Gisteren kwam rugpijn weer terug. Heb daarvoor toen een oxycodon tablet gekregen en dat hielp. Een tijd daarna gekotst. En wat denk je, alle pijn weg.... ik blij.....tot vanmorgen toen was de pijn weer terug. Zijn nu met een nieuw pijnstilprogramma gestart.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heeft de zus van mijn schoonzus laatst gehadquote:Op woensdag 21 april 2021 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
in ziekenhuizen goed opletten welke medicatie er allemaal wordt gegeven.. hij zal niet de eerste zijn die een delier krijgt van teveel medicatieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowieso is dat spul kei verslavend. Zo raken de meeste mensen aan de heroine verslaafd in amerika, omdat ze pijnstllers krijgen en dan ziek worden als ze het niet meer krijgenquote:Op woensdag 21 april 2021 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
in ziekenhuizen goed opletten welke medicatie er allemaal wordt gegeven.. hij zal niet de eerste zijn die een delier krijgt van teveel medicatieTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
weet uit ervaring dat veel ziekenhuizen maar voorschrijven omdat ze belang hebben bij rustige patienten.. en dus ook snel teveel of teveel door elkaarquote:Op woensdag 21 april 2021 13:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso is dat spul kei verslavend. Zo raken de meeste mensen aan de heroine verslaafd in amerika, omdat ze pijnstllers krijgen en dan ziek worden als ze het niet meer krijgenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hij had thuis tramadol. Maar naam dat alleen in bij erge pijn. Gelukkig weet mijn vader veel en zoekt ook alles op. Hij is bij de les in het ziekenhuis geloven ze niet dat hij al 91 is. Zo ziet er niet uit.quote:Op woensdag 21 april 2021 13:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso is dat spul kei verslavend. Zo raken de meeste mensen aan de heroine verslaafd in amerika, omdat ze pijnstllers krijgen en dan ziek worden als ze het niet meer krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mijn opa heeft tot 3 maal toe een delier gehad in het ziekenhuis..quote:Op woensdag 21 april 2021 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft de zus van mijn schoonzus laatst gehad
puur om hem rustig te houden,..
omdat er gewoon niet genoeg mensen aan het werk zijn in de avond en nacht om met onrustige mensen om te gaanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een gedicht over Maanvis
gelukkig dat je vader zelf zo bij isquote:Op woensdag 21 april 2021 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had thuis tramadol. Maar naam dat alleen in bij erge pijn. Gelukkig weet mijn vader veel en zoekt ook alles op. Hij is bij de les in het ziekenhuis geloven ze niet dat hij al 91 is. Zo ziet er niet uit.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Das wel fijnquote:Op woensdag 21 april 2021 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had thuis tramadol. Maar naam dat alleen in bij erge pijn. Gelukkig weet mijn vader veel en zoekt ook alles op. Hij is bij de les in het ziekenhuis geloven ze niet dat hij al 91 is. Zo ziet er niet uit.Maar met opzoeken kun je ook de andere wegen wat makkelijker vinden
Een gedicht over Maanvis
het is altijd verstandig om zelf ook dingen uit te zoekenquote:Op woensdag 21 april 2021 13:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Das wel fijnMaar met opzoeken kun je ook de andere wegen wat makkelijker vinden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat is echt erg.quote:Op woensdag 21 april 2021 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn opa heeft tot 3 maal toe een delier gehad in het ziekenhuis..
puur om hem rustig te houden,..
omdat er gewoon niet genoeg mensen aan het werk zijn in de avond en nacht om met onrustige mensen om te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja en in eerste instantie geen flauw benul hebben wat er aan de hand was.. tot we nagingen kijken welke medicatie hij allemaal kreegquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een gedicht over Maanvis
Ja had het wel drukker verwacht na het stoppen van bb het is alleen maar rustiger gewordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
meer punten voro jouquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En voor jou.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou valt nog wel mee hoor... dan moet ik beter opletten denk ikquote:![]()
en heb nu toevallig tijd om dit erbij te doenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je gaat best hard je doet niet eens mee vanaf de eerste van de maandquote:Op woensdag 21 april 2021 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou valt nog wel mee hoor... dan moet ik beter opletten denk ik![]()
en heb nu toevallig tijd om dit erbij te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
ik kan gelukkig veel op mijn laptop werken,.. waardoor ik ook kan DTS-enquote:Op woensdag 21 april 2021 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat best hard je doet niet eens mee vanaf de eerste van de maandEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nou gelukkig ?quote:Op woensdag 21 april 2021 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan gelukkig veel op mijn laptop werken,.. waardoor ik ook kan DTS-enWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jullie balen!quote:
hadden jullie nog meer punten kunnen pakkenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een gedicht over Maanvis
hoeveel filmpjes heb je wel niet???quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
twee keer de helftquote:Op woensdag 21 april 2021 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel filmpjes heb je wel niet???Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:![]()
daar heb je wel wat mee he
2 x de helftEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Martien en woest. Kan het niet an klikken op
Mobiel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
BB had nog wel een maandje langer mogen duren 😛quote:Op woensdag 21 april 2021 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
jullie balen!
hadden jullie nog meer punten kunnen pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whahahaha moet je FF de schuld geven die heeft me uitgenodigdquote:Op woensdag 21 april 2021 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB had nog wel een maandje langer mogen duren 😛Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
😢quote:Op woensdag 21 april 2021 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahahaha moet je FF de schuld geven die heeft me uitgenodigdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja die ff nodigt eerst jou uit en verdwijnt daarnaquote:Op woensdag 21 april 2021 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahahaha moet je FF de schuld geven die heeft me uitgenodigdTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik heb er niks mee te maken ... de verdwijning van FFquote:Op woensdag 21 april 2021 13:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja die ff nodigt eerst jou uit en verdwijnt daarnaEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 10:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon zo een bestellen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja echt hč.quote:Op woensdag 21 april 2021 13:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja die ff nodigt eerst jou uit en verdwijnt daarnaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das geen Liese Marioquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 21 april 2021 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee te maken ... de verdwijning van FFTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee .. daar kan ik niks bij bedenkenquote:Op woensdag 21 april 2021 13:36 schreef mario390 het volgende:
swimming in a fishball,year after year...
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ben geheel en al onschuldig .. woon er niet in de buurtquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hey Mario.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
So, so you think you can tellquote:
Heaven from Hell,
Blue skys from pain.
Can you tell a green field
From a cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?
And did they get you to trade
Your heros for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
And did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls
Swimming in a fish bowl,
Year after year,
Running over the same old ground.
What have we found?
The same old fears.
Wish you were here.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ow Marioquote:Op woensdag 21 april 2021 13:42 schreef mario390 het volgende:
samantha doppel f ( . ) ( . )
nu touch me![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dit is ook een geweldig nrquote:Op woensdag 21 april 2021 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
So, so you think you can tell
Heaven from Hell,
Blue skys from pain.
Can you tell a green field
From a cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?
And did they get you to trade
Your heros for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
And did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls
Swimming in a fish bowl,
Year after year,
Running over the same old ground.
What have we found?
The same old fears.
Wish you were here.
Een gedicht over Maanvis
Zal ff kijkenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Als je nu er eens bijzet welk liedje en wie hem zingtquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
To be stuck with you...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
die hueyquote:Op woensdag 21 april 2021 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je nu er eens bijzet welk liedje en wie hem zingt![]()
ja had hem al even opgezocht..quote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb het liedje meteen in de excel lijst gezetquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het liedje meteen in de excel lijst gezet![]()
![]()
bij wie heb je hem neergezet?quote:Op woensdag 21 april 2021 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het liedje meteen in de excel lijst gezetEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:![]()
![]()
![]()
das toch niet mijn muziekEen losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: