precies..quote:Op woensdag 21 april 2021 12:31 schreef Maanvis het volgende:
katten houden de ratten en muizenpopulatie onder controle...
geloof dat alleen Barca er nog in zitquote:Op woensdag 21 april 2021 12:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoorde idd vanmorgen op het nieuws dat de Engelse clubs zich hadden teruggetrokken.
En ze schijten in mijn tuin en liggen op mijn tuinkussens. Komen binnen en liggen zelfs op mij bedquote:Op woensdag 21 april 2021 12:31 schreef Maanvis het volgende:
Ze voelen gewoon aan dat jij liefde nodig hebtquote:Op woensdag 21 april 2021 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze schijten in mijn tuin en liggen op mijn tuinkussens. Komen binnen en liggen zelfs op mij bed
katten zoeken altijd mensen die een hekel aan katten hebbenquote:Op woensdag 21 april 2021 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze schijten in mijn tuin en liggen op mijn tuinkussens. Komen binnen en liggen zelfs op mij bed
Een kat die een rat wegjaagt / aanvalt. Weet je dat wel zeker?quote:Op woensdag 21 april 2021 12:31 schreef Maanvis het volgende:
ik mis mijn oude gekke katquote:Op woensdag 21 april 2021 12:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze voelen gewoon aan dat jij liefde nodig hebt
het houdt niet op niet vanzelfquote:Op woensdag 21 april 2021 12:40 schreef Maanvis het volgende:
Alweer een foutje
[ twitter ]
Twitter heeft eensmiley nodig
?quote:
hamertijdquote:
Neuhh lekker koffie pauze 🤣quote:
Ik ga zo ook weer koffiedrinken bij het 3e en laatste reintegratiebedijfquote:
En mag je uit die drie dan kiezen?quote:Op woensdag 21 april 2021 12:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ga zo ook weer koffiedrinken bij het 3e en laatste reintegratiebedijf
das wel een eindje rijden!quote:Op woensdag 21 april 2021 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En mag je uit die drie dan kiezen?
Ik ben op weg naar het ziekenhuis in Enschede naar mijn vader
Nee een bolk voor maan. Maar jij kwam er tussen 🤩quote:
quote:Op woensdag 21 april 2021 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee een bolk voor maan. Maar jij kwam er tussen 🤩
55 min.quote:
ben wat dingen tegelijk aan het doen dus let ook niet heel erg opquote:Op woensdag 21 april 2021 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee een bolk voor maan. Maar jij kwam er tussen 🤩
Als ik naar je bolk aantallen kijk doe je aardig je best 😉quote:Op woensdag 21 april 2021 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben wat dingen tegelijk aan het doen dus let ook niet heel erg op![]()
![]()
ik switch veel tussen schermen... zou eigenlijk dubbele schermen moeten hebbenquote:Op woensdag 21 april 2021 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik naar je bolk aantallen kijk doe je aardig je best 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |