Al weer uitgetekendquote:
Zo blijft er van het toetsenbord niets over.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:59 schreef Dotteke het volgende:
O jawel hoor altijd beter dan op je toetsenbord rammen
Patroon was zo uitgetekend. Heb nu de kanshebbende stofjes uit de kast gepakt.quote:
De mijn is toch al kapot dus:quote:Op woensdag 21 april 2021 12:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo blijft er van het toetsenbord niets over.
O je hebt patroon getekend Wat ga je nu maken?quote:Op woensdag 21 april 2021 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Patroon was zo uitgetekend. Heb nu de kanshebbende stofjes uit de kast gepakt.
Simpel topje gewoon.quote:Op woensdag 21 april 2021 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt patroon getekend Wat ga je nu maken?
Leuk toch, door jou krijg ik ook weer zin in kleren maken. Maar helaas is mijn machine kapotquote:
Dat is wel minder, ik mis de naaimachine van mijn moeder ook wel eens.quote:Op woensdag 21 april 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch, door jou krijg ik ook weer zin in kleren maken. Maar helaas is mijn machine kapot
ik kan niet naaien(op de naaimachine)quote:Op woensdag 21 april 2021 12:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel minder, ik mis de naaimachine van mijn moeder ook wel eens.
Wat is er kapot?quote:Op woensdag 21 april 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch, door jou krijg ik ook weer zin in kleren maken. Maar helaas is mijn machine kapot
ik kan net een zoompje maken.. daar houdt het echt op..quote:Op woensdag 21 april 2021 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb er 4 staan en zijn alle 4 kapot ook die van mijn moeder staat hier een singer
Geen idee hij doet het niet goed. Laatst al een keer laten maken maar nog niet goedquote:
nou nou laten we de spanning even opbouwenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:47 schreef Dotteke het volgende:
ALs er dan ook gelijk iemand op haar gaat zitten
zo zijn er meer op wie even gezeten mag wordenquote:Op woensdag 21 april 2021 12:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou nou laten we de spanning even opbouwen
O nee, ik kan het wel, heb kolberts en trouwjurken en al gemaaktquote:Op woensdag 21 april 2021 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan net een zoompje maken.. daar houdt het echt op..
ik vind dat knap heb er geen geduld voorquote:Op woensdag 21 april 2021 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, ik kan het wel, heb kolberts en trouwjurken en al gemaakt
O ik wel heb zelfs een keer een hele collectie voor iemand gemaakt die het verkocht op een markt in Spanje. Maar dat ging vervelen veel van een soort in diverse matenquote:Op woensdag 21 april 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat knap heb er geen geduld voor
Klinkt als een spanning probleem. Bovenspanning heb je natuurlijk al aangepast he?quote:Op woensdag 21 april 2021 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hij doet het niet goed. Laatst al een keer laten maken maar nog niet goed
lusen, de draad knapt steeds
in zutphen zit toch nog een zaak waar je ej naaimachine kunt laten reparerenquote:Op woensdag 21 april 2021 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wel heb zelfs een keer een hele collectie voor iemand gemaakt die het verkocht op een markt in Spanje. Maar dat ging vervelen veel van een soort in diverse maten
Ja allemaal al gedaan, is er ook voor weggeweest maar hij geeft geen mooie steek meer.quote:Op woensdag 21 april 2021 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klinkt als een spanning probleem. Bovenspanning heb je natuurlijk al aangepast he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |