ja en dan mag ik kiezen.quote:Op woensdag 21 april 2021 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En mag je uit die drie dan kiezen?
Ik ben op weg naar het ziekenhuis in Enschede naar mijn vader
Fijn. Dan ka je echt iets uitzoeken wat bij je past. Dank je zoals het er nu uit zoet mag hij maandag naar huis. Alleen speelt nu zijn hernia op zeker door die kutbedden daarquote:Op woensdag 21 april 2021 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja en dan mag ik kiezen.
succes bij je vader!
krijgt ie geen ander bed als ie er om vraagtquote:Op woensdag 21 april 2021 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn. Dan ka je echt iets uitzoeken wat bij je past. Dank je zoals het er nu uit zoet mag hij maandag naar huis. Alleen speelt nu zijn hernia op zeker door die kutbedden daar
fijn dat hij in ieder geval naar huis magquote:Op woensdag 21 april 2021 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn. Dan ka je echt iets uitzoeken wat bij je past. Dank je zoals het er nu uit zoet mag hij maandag naar huis. Alleen speelt nu zijn hernia op zeker door die kutbedden daar
Ze gaven hem die troep oxcololon of zo. Die man heeft alles onder gekotstquote:Op woensdag 21 april 2021 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
krijgt ie geen ander bed als ie er om vraagt
oxycodon?quote:Op woensdag 21 april 2021 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaven hem die troep oxcololon of zo. Die man heeft alles onder gekotst
dit tikte hij.quote:Op woensdag 21 april 2021 13:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oxycodon?
Dat is heroine/morfine. kan je idd misselijk van worden
in ziekenhuizen goed opletten welke medicatie er allemaal wordt gegeven.. hij zal niet de eerste zijn die een delier krijgt van teveel medicatiequote:Op woensdag 21 april 2021 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dit tikte hij.
Gisteren kwam rugpijn weer terug. Heb daarvoor toen een oxycodon tablet gekregen en dat hielp. Een tijd daarna gekotst. En wat denk je, alle pijn weg.... ik blij.....tot vanmorgen toen was de pijn weer terug. Zijn nu met een nieuw pijnstilprogramma gestart.
Heeft de zus van mijn schoonzus laatst gehadquote:Op woensdag 21 april 2021 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
in ziekenhuizen goed opletten welke medicatie er allemaal wordt gegeven.. hij zal niet de eerste zijn die een delier krijgt van teveel medicatie
Sowieso is dat spul kei verslavend. Zo raken de meeste mensen aan de heroine verslaafd in amerika, omdat ze pijnstllers krijgen en dan ziek worden als ze het niet meer krijgenquote:Op woensdag 21 april 2021 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
in ziekenhuizen goed opletten welke medicatie er allemaal wordt gegeven.. hij zal niet de eerste zijn die een delier krijgt van teveel medicatie
weet uit ervaring dat veel ziekenhuizen maar voorschrijven omdat ze belang hebben bij rustige patienten.. en dus ook snel teveel of teveel door elkaarquote:Op woensdag 21 april 2021 13:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso is dat spul kei verslavend. Zo raken de meeste mensen aan de heroine verslaafd in amerika, omdat ze pijnstllers krijgen en dan ziek worden als ze het niet meer krijgen
Hij had thuis tramadol. Maar naam dat alleen in bij erge pijn. Gelukkig weet mijn vader veel en zoekt ook alles op. Hij is bij de les in het ziekenhuis geloven ze niet dat hij al 91 is. Zo ziet er niet uit.quote:Op woensdag 21 april 2021 13:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso is dat spul kei verslavend. Zo raken de meeste mensen aan de heroine verslaafd in amerika, omdat ze pijnstllers krijgen en dan ziek worden als ze het niet meer krijgen
mijn opa heeft tot 3 maal toe een delier gehad in het ziekenhuis..quote:Op woensdag 21 april 2021 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft de zus van mijn schoonzus laatst gehad
gelukkig dat je vader zelf zo bij isquote:Op woensdag 21 april 2021 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had thuis tramadol. Maar naam dat alleen in bij erge pijn. Gelukkig weet mijn vader veel en zoekt ook alles op. Hij is bij de les in het ziekenhuis geloven ze niet dat hij al 91 is. Zo ziet er niet uit.
Das wel fijnquote:Op woensdag 21 april 2021 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had thuis tramadol. Maar naam dat alleen in bij erge pijn. Gelukkig weet mijn vader veel en zoekt ook alles op. Hij is bij de les in het ziekenhuis geloven ze niet dat hij al 91 is. Zo ziet er niet uit.
het is altijd verstandig om zelf ook dingen uit te zoekenquote:Op woensdag 21 april 2021 13:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Das wel fijnMaar met opzoeken kun je ook de andere wegen wat makkelijker vinden
Dat is echt erg.quote:Op woensdag 21 april 2021 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn opa heeft tot 3 maal toe een delier gehad in het ziekenhuis..
puur om hem rustig te houden,..
omdat er gewoon niet genoeg mensen aan het werk zijn in de avond en nacht om met onrustige mensen om te gaan
ja en in eerste instantie geen flauw benul hebben wat er aan de hand was.. tot we nagingen kijken welke medicatie hij allemaal kreegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |