Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Oh zekers. Weet niet wat mart visser gemaakt heeft.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja je kunt niet altijd geluk hebben he
[..]
we hadden al besloten dat jij vast een veel mooier en gebruiksvriendelijker uniform kon maken voor de douane als mart visser
Ik wil stiekem op werk ook een vrouwvriendelijke versie van wat iedereen moet dragen.
De labjassen bijvoorbeeld zijn voor mannenlichaam dus heel breed van boven en niet genoeg ruimte op de heupen enzo.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
mart heeft er in ieder geval 5 jaar overgedaan...quote:Op woensdag 21 april 2021 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh zekers. Weet niet wat mart visser gemaakt heeft.
Ik wil stiekem op werk ook een vrouwvriendelijke versie van wat iedereen moet dragen.
De labjassen bijvoorbeeld zijn voor mannenlichaam dus heel breed van boven en niet genoeg ruimte op de heupen enzo.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ah okquote:Op woensdag 21 april 2021 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Topje waarop iets met bladeren/bloemen komt mbv mijn nieuwe potloden en borduren ofzo. Nog even bekijken.Tja, wie niet.. ik heb ze ook nodigquote:Op woensdag 21 april 2021 10:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had nog wel de punten nodig zei hij.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
ben niet geode met afbeeldingen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Felix je ui is wel altijd heel boosquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Er zijn toch wel labjassen voor vrouwen?quote:Op woensdag 21 april 2021 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh zekers. Weet niet wat mart visser gemaakt heeft.
De labjassen bijvoorbeeld zijn voor mannenlichaam dus heel breed van boven en niet genoeg ruimte op de heupen enzo.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
ik denk dat heel veel bedrijven de unisex gevallen gebruikenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn toch wel labjassen voor vrouwen?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mario was de hele DT vergeten vannachtquote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dank u.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja die zijn er maar dan moet je werkgever ze wel bestellen. Ze hebben nu een unisex model, maar zo unisex is hij niet.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn toch wel labjassen voor vrouwen?
Maar ook de broeken en polo's die je kunt dragen zijn oerlelijk.
Over het algemeen is werkkleding gewoon lelijk.Trotste mama van Ambar
Dit wilde Greys laten zien
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Felix je ui is wel altijd heel boos![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef Dotteke het volgende:
Mario was de hele DT vergeten vannacht
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
te druk met de dames van BB brasil??Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ziet er toch niet heel erg uit?quote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Al had ik zelf die lichtblauwe streep op de zijkant niet gedaan.Trotste mama van Ambar
dat dusquote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die zijn er maar dan moet je werkgever ze wel bestellen. Ze hebben nu een unisex model, maar zo unisex is hij niet.
Over het algemeen is werkkleding gewoon lelijk.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gewoon zo een bestellenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die zijn er maar dan moet je werkgever ze wel bestellen. Ze hebben nu een unisex model, maar zo unisex is hij niet.
Over het algemeen is werkkleding gewoon lelijk.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En ik besteed per jaar liever 30 euro aan nieuwe fatsoenlijke broeken dan dat ik een debiele werkbroek aan doe.Trotste mama van Ambar
Geen ideequote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
te druk met de dames van BB brasil??
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als je er 5 jaar over doet verwacht ik toch iets heeeeeel bijzondersquote:Op woensdag 21 april 2021 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ziet er toch niet heel erg uit?
Al had ik zelf die lichtblauwe streep op de zijkant niet gedaan.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vind het ook wel mee vallen, en inderdaad die blauwe streep is wel lelijkquote:Op woensdag 21 april 2021 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ziet er toch niet heel erg uit?
Al had ik zelf die lichtblauwe streep op de zijkant niet gedaan.
en de mannen dan?quote:Op woensdag 21 april 2021 10:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon zo een bestellen
[ afbeelding ]Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Sommige bedrijven hebben soms ook werkkleding waarvan ik denk, hoe kom je erop.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik besteed per jaar liever 30 euro aan nieuwe fatsoenlijke broeken dan dat ik een debiele werkbroek aan doe.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Denk dat er veel tijd is gegaan in het doorpassen op verschillende type lichamen en goedkeuring van hoge piefenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je er 5 jaar over doet verwacht ik toch iets heeeeeel bijzondersTrotste mama van Ambar
vind je de nieuwe stoerder dan de oude?quote:Op woensdag 21 april 2021 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind het ook wel mee vallen, en inderdaad die blauwe streep is wel lelijkEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Te veel aandacht voor werk kledingquote:Op woensdag 21 april 2021 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind het ook wel mee vallen, en inderdaad die blauwe streep is wel lelijk
nou dan ben ik benieuwd naar die fotoquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Polo's van 50% katoen, 50% polyester is bijna standaard bij elk bedrijf. Ze zijn lelijk, ze zitten nergens naar, je zweet je er de tering in, vormloos. Het is vreselijk. Zou een wet voor moeten komen dat ze afgeschaft worden.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige bedrijven hebben soms ook werkkleding waarvan ik denk, hoe kom je erop.Trotste mama van Ambar
en dan nog maar te zwijgen over de supermarkt outfitsquote:Op woensdag 21 april 2021 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Polo's van 50% katoen, 50% polyester is bijna standaard bij elk bedrijf. Ze zijn lelijk, ze zitten nergens naar, je zweet je er de tering in, vormloos. Het is vreselijk. Zou een wet voor moeten komen dat ze afgeschaft worden.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
In heelveel gevallen is een normaal t-shirt veel beter.
Nog niet eens gehad over het feit dat de kleuren die veel bedrijven uitkiezen de meeste mensen niet staat en het model polo bij de meeste mensen ook niet staat.
Afschaffen die hap.Trotste mama van Ambar
voor alle bierdrinkers hier...
https://www.ad.nl/gezond/(...)6%26%20branded--2%5D
dat jullie het even weten![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar let ik eigenlijk niet op.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan nog maar te zwijgen over de supermarkt outfitsTrotste mama van Ambar
moet je voor de grap een s doenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar let ik eigenlijk niet op.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kom eigenlijk alleen bij de ah en volgens mij is dat wel oke.quote:Trotste mama van Ambar
Lachuhquote:Op woensdag 21 april 2021 10:50 schreef greysbones het volgende:
voor alle bierdrinkers hier...
https://www.ad.nl/gezond/(...)6%26%20branded--2%5D
dat jullie het even weten![]()
ik kom bijna niet bij de AHquote:Op woensdag 21 april 2021 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom eigenlijk alleen bij de ah en volgens mij is dat wel oke.
hebben we hier niet in het dorpEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wij hebben hier een ah en een lidlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ging gisteren wel pakketje ophalen bij de Hoogvliet en daar hebben ze alles blauw-wit verticaal gestreept. Niet heel charmant, maar ach.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kom bijna niet bij de AH
hebben we hier niet in het dorpTrotste mama van Ambar
Toen ik bij de jeugdherberg werkte kregen we ook nieuwe kleding. Dikke spijkerstof bloese, je zweette als een otter in die blouse. Ipv korte schorten moesten we lange dragen. Deze kwamen tot op de grond en kon je met gemak rond je lichaam dragen. Dat bij elkaar werkte niet echt lekker.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Polo's van 50% katoen, 50% polyester is bijna standaard bij elk bedrijf. Ze zijn lelijk, ze zitten nergens naar, je zweet je er de tering in, vormloos. Het is vreselijk. Zou een wet voor moeten komen dat ze afgeschaft worden.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
vaak is de pasvorm belachelijkquote:Op woensdag 21 april 2021 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging gisteren wel pakketje ophalen bij de Hoogvliet en daar hebben ze alles blauw-wit verticaal gestreept. Niet heel charmant, maar ach.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Maar een goede pasvorm de unisex is en van maat puber naar dikke gerda loopt is ook moeilijk.quote:Trotste mama van Ambar
Ziet er ook niet uit, die bruinoranje kleding van de lidl ook nietquote:Op woensdag 21 april 2021 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging gisteren wel pakketje ophalen bij de Hoogvliet en daar hebben ze alles blauw-wit verticaal gestreept. Niet heel charmant, maar ach.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bedrijfskleding is dan ook belachelijk. Wordt denk ik in grote ketens en winkels ook niet beter.
AH deed een poging.Trotste mama van Ambar
is het ook,.. maar vind het soms wel een aanfluiting hoe mensen er dan bijlopenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar een goede pasvorm de unisex is en van maat puber naar dikke gerda loopt is ook moeilijk.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Omdat ze 1 geen reet geven, 2 de hoop al opgegeven hebben dat ze er leuk mogen uitzien opwerk, 3 concessies moeten doen tussen goedzittend en beweegruimte, 4 afgedankte bedrijfskleding moeten aandoenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het ook,.. maar vind het soms wel een aanfluiting hoe mensen er dan bijlopen
Tevens geeft het bedrijf ook geen ene ruk zolang je maar de bedrijfskleding aan doet.Trotste mama van Ambar
Toen ik in de supermarkt werkt had ik lekker eigenkleding aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was het bij een grootgrutter of een kleine ondernemerquote:Op woensdag 21 april 2021 10:58 schreef Dotteke het volgende:
Toen ik in de supermarkt werkt had ik lekker eigenkleding aanUw ADH vitamine Worst
Daar héb je op alle punten helemaal gelijkquote:Op woensdag 21 april 2021 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze 1 geen reet geven, 2 de hoop al opgegeven hebben dat ze er leuk mogen uitzien opwerk, 3 concessies moeten doen tussen goedzittend en beweegruimte, 4 afgedankte bedrijfskleding moeten aandoen
Tevens geeft het bedrijf ook geen ene ruk zolang je maar de bedrijfskleding aan doet.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bij de centra, die bestaat al eeuwen niet meerquote:Op woensdag 21 april 2021 11:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was het bij een grootgrutter of een kleine ondernemerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zegt mij niks idd, was ik zeker nog niet geborenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de centra, die bestaat al eeuwen niet meerUw ADH vitamine Worst
Dat vermoed ik ookquote:Op woensdag 21 april 2021 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zegt mij niks idd, was ik zeker nog niet geboren
Jezus, dat ken ik zelfs niet eens meerquote:Op woensdag 21 april 2021 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de centra, die bestaat al eeuwen niet meer
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hey jarig job gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 april 2021 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, dat ken ik zelfs niet eens meer
Vanaf 1981 werden de Centra winkels langzaamaan vervangen door C1000. De laatste Centra supermarkt sloot op 1 december 2001 haar deuren.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, dat ken ik zelfs niet eens meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Greys je naam wordt gekaaptquote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
C1000 ging naar een aantal jaar ook wegA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Hé niet stoken jijquote:
ik vind die van de NS en de Poltie enorm mooi. Maar in belgie en frankrijk nog mooierquote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over het algemeen is werkkleding gewoon lelijk.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Overgenomen door Jumbo!quote:Op woensdag 21 april 2021 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
C1000 ging naar een aantal jaar ook weg![]()
![]()
Die zijn nog maar een jaartje of 2 uit het straat beeld verdwenenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
C1000 ging naar een aantal jaar ook wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik stook niet ik raak alleen telkens in de war door jouquote:
Een gedicht over Maanvis
polo's zijn niet mooi. Einde discussie.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind die van de NS en de Poltie enorm mooi. Maar in belgie en frankrijk nog mooierTrotste mama van Ambar
5 jaar toch al
In juni en juli 2015 sloten de laatste C1000-winkels hun deurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank jequote:Ook voor de mooie reactie van de Bolkes
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Welke van de NS? De conducteur of V&S?quote:Op woensdag 21 april 2021 11:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind die van de NS en de Poltie enorm mooi. Maar in belgie en frankrijk nog mooierUw ADH vitamine Worst
Die gekken die er dan zo'n krokodilletje of polospelende meneer op moeten hebben ;')quote:Op woensdag 21 april 2021 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
polo's zijn niet mooi. Einde discussie.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nope veel langerquote:Op woensdag 21 april 2021 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn nog maar een jaartje of 2 uit het straat beeld verdwenen
https://nos.nl/artikel/20(...)orgen-licht-uit.htmlA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
polo's zijn niet mooi. Einde discussie.Mevrouw ToT heeft een aantal voor mij gekocht, omdat ze die veel mooier vindt staan dan gewone shirts.
![]()
Gaag gedaan vond het wel toepasselijkquote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dank jeOok voor de mooie reactie van de Bolkes
![]()
Hoe is het met je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorry, zal greysbones wel anders noemenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik stook niet ik raak alleen telkens in de war door jou
quote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke van de NS? De conducteur of V&S?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nope veel langer
https://nos.nl/artikel/20(...)orgen-licht-uit.htmlquote:Op woensdag 21 april 2021 11:12 schreef Dotteke het volgende:
5 jaar toch al
In juni en juli 2015 sloten de laatste C1000-winkels hun deurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klachten zitten al even op hetzelfde niveau, beetje verhoging, moe, wat pijntjes, beetje hoesten, neusverkoudheid.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaag gedaan vond het wel toepasselijk![]()
Hoe is het met je?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mini-ToT heeft wat polo's met dat Schnappi-familielid er op, maar dat waren overjarige modellen die voor een prikkie weg gingen.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die gekken die er dan zo'n krokodilletje of polospelende meneer op moeten hebben ;')
Mij boeien merken echt niet.![]()
![]()
Las het net, dat je het ook had gepostquote:
Ik heb net 2 gaatjes in mijn band geplakt.. denk dat de binnenband aan het verslijten is.
Al mijn solution er doorheen gejast dus hoop dat het goed is
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Ik zelf hou er niet zo vanquote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]Mevrouw ToT heeft een aantal voor mij gekocht, omdat ze die veel mooier vindt staan dan gewone shirts.
Gelukkig maar. Schoonzoon is echt heel ziek. Hoop dat je het hierbij houdt Grrrrrrrrquote:Op woensdag 21 april 2021 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klachten zitten al even op hetzelfde niveau, beetje verhoging, moe, wat pijntjes, beetje hoesten, neusverkoudheid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OP hoop van zegen dan maarquote:Op woensdag 21 april 2021 11:15 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb net 2 gaatjes in mijn band geplakt.. denk dat de binnenband aan het verslijten is.
Ik heb alleen op de vleeswarenkaasafdeling gewerkt in de supermarkt, dus ik had een trui met daarover een schort. was ik wel blij mee.
En als kwaliteitscontoleur in een fabriek gewoon een witte jas. Had je wel aanzien mee omdat de rest in fabriekskleding liep en je kon er gewoon je spullen netjes in kwijt in de zakjes van je jas.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Anders nieuwe binnenband kopenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:15 schreef Maanvis het volgende:
nee hoor Greys is primaquote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sorry, zal greysbones wel anders noemen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het is de achterband dus dat laat ik door de fietsenmaker doen. Binnenbanden heb ik al thuis liggenquote:
Een gedicht over Maanvis
Ok Greysquote:
Verstandig inderdaadquote:Op woensdag 21 april 2021 11:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is de achterband dus dat laat ik door de fietsenmaker doen. Binnenbanden heb ik al thuis liggen
Hey ik zie de zon
Greys ie een andere user die ook nog heel actief op FOK! is en die ik meerdere keren heb gemeet op Eurovisie songfestival meets.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kleindochter (moet nog 3 worden in november) beeldbelde net, ze heeft oorbelletje laten schieten ( vind dat zelf niet zo mooi bij kleintjes)
Trots dat ze wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aaah kijk... ik heb mijn naam al een hele poos.. nog nooit opgevallen dat er ook een greys isquote:Op woensdag 21 april 2021 11:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Greys ie een andere user die ook nog heel actief op FOK! is en die ik meerdere keren heb gemeet op Eurovisie songfestival meets.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Fijn het is weer van dat weer dat ik de terugweg een winterjas nodig heb, maar de heenweg dood ga in een winterjas.Trotste mama van Ambar
Ja het zit er net zo tussen nog he wel of nietquote:Op woensdag 21 april 2021 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijn het is weer van dat weer dat ik de terugweg een winterjas nodig heb, maar de heenweg dood ga in een winterjas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh dat maakt ook niet uit zolang mensen het niet afkortenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah kijk... ik heb mijn naam al een hele poos.. nog nooit opgevallen dat er ook een greys is
Een gedicht over Maanvis
in de zon heerlijk... in de wind... brrrquote:Op woensdag 21 april 2021 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zit er net zo tussen nog he wel of nietEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Greys is hier sinds 2006
Een gedicht over Maanvis
aah kijk.. zolang heb ik mijn huidige naam dan nog nietquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: