vind je de nieuwe stoerder dan de oude?quote:Op woensdag 21 april 2021 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind het ook wel mee vallen, en inderdaad die blauwe streep is wel lelijk
Te veel aandacht voor werk kledingquote:Op woensdag 21 april 2021 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind het ook wel mee vallen, en inderdaad die blauwe streep is wel lelijk
nou dan ben ik benieuwd naar die fotoquote:
Polo's van 50% katoen, 50% polyester is bijna standaard bij elk bedrijf. Ze zijn lelijk, ze zitten nergens naar, je zweet je er de tering in, vormloos. Het is vreselijk. Zou een wet voor moeten komen dat ze afgeschaft worden.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige bedrijven hebben soms ook werkkleding waarvan ik denk, hoe kom je erop.
en dan nog maar te zwijgen over de supermarkt outfitsquote:Op woensdag 21 april 2021 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Polo's van 50% katoen, 50% polyester is bijna standaard bij elk bedrijf. Ze zijn lelijk, ze zitten nergens naar, je zweet je er de tering in, vormloos. Het is vreselijk. Zou een wet voor moeten komen dat ze afgeschaft worden.
Daar let ik eigenlijk niet op.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan nog maar te zwijgen over de supermarkt outfits
moet je voor de grap een s doenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar let ik eigenlijk niet op.
Kom eigenlijk alleen bij de ah en volgens mij is dat wel oke.quote:
Lachuhquote:Op woensdag 21 april 2021 10:50 schreef greysbones het volgende:
voor alle bierdrinkers hier...
https://www.ad.nl/gezond/(...)6%26%20branded--2%5D
dat jullie het even weten![]()
![]()
ik kom bijna niet bij de AHquote:Op woensdag 21 april 2021 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom eigenlijk alleen bij de ah en volgens mij is dat wel oke.
Ik ging gisteren wel pakketje ophalen bij de Hoogvliet en daar hebben ze alles blauw-wit verticaal gestreept. Niet heel charmant, maar ach.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kom bijna niet bij de AH
hebben we hier niet in het dorp
Toen ik bij de jeugdherberg werkte kregen we ook nieuwe kleding. Dikke spijkerstof bloese, je zweette als een otter in die blouse. Ipv korte schorten moesten we lange dragen. Deze kwamen tot op de grond en kon je met gemak rond je lichaam dragen. Dat bij elkaar werkte niet echt lekker.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Polo's van 50% katoen, 50% polyester is bijna standaard bij elk bedrijf. Ze zijn lelijk, ze zitten nergens naar, je zweet je er de tering in, vormloos. Het is vreselijk. Zou een wet voor moeten komen dat ze afgeschaft worden.
vaak is de pasvorm belachelijkquote:Op woensdag 21 april 2021 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging gisteren wel pakketje ophalen bij de Hoogvliet en daar hebben ze alles blauw-wit verticaal gestreept. Niet heel charmant, maar ach.
Maar een goede pasvorm de unisex is en van maat puber naar dikke gerda loopt is ook moeilijk.quote:
Ziet er ook niet uit, die bruinoranje kleding van de lidl ook nietquote:Op woensdag 21 april 2021 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ging gisteren wel pakketje ophalen bij de Hoogvliet en daar hebben ze alles blauw-wit verticaal gestreept. Niet heel charmant, maar ach.
is het ook,.. maar vind het soms wel een aanfluiting hoe mensen er dan bijlopenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar een goede pasvorm de unisex is en van maat puber naar dikke gerda loopt is ook moeilijk.
Omdat ze 1 geen reet geven, 2 de hoop al opgegeven hebben dat ze er leuk mogen uitzien opwerk, 3 concessies moeten doen tussen goedzittend en beweegruimte, 4 afgedankte bedrijfskleding moeten aandoenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het ook,.. maar vind het soms wel een aanfluiting hoe mensen er dan bijlopen
Was het bij een grootgrutter of een kleine ondernemerquote:Op woensdag 21 april 2021 10:58 schreef Dotteke het volgende:
Toen ik in de supermarkt werkt had ik lekker eigenkleding aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |