Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Oh zekers. Weet niet wat mart visser gemaakt heeft.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja je kunt niet altijd geluk hebben he
[..]
we hadden al besloten dat jij vast een veel mooier en gebruiksvriendelijker uniform kon maken voor de douane als mart visser
Ik wil stiekem op werk ook een vrouwvriendelijke versie van wat iedereen moet dragen.
De labjassen bijvoorbeeld zijn voor mannenlichaam dus heel breed van boven en niet genoeg ruimte op de heupen enzo.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
mart heeft er in ieder geval 5 jaar overgedaan...quote:Op woensdag 21 april 2021 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh zekers. Weet niet wat mart visser gemaakt heeft.
Ik wil stiekem op werk ook een vrouwvriendelijke versie van wat iedereen moet dragen.
De labjassen bijvoorbeeld zijn voor mannenlichaam dus heel breed van boven en niet genoeg ruimte op de heupen enzo.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ah okquote:Op woensdag 21 april 2021 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Topje waarop iets met bladeren/bloemen komt mbv mijn nieuwe potloden en borduren ofzo. Nog even bekijken.Tja, wie niet.. ik heb ze ook nodigquote:Op woensdag 21 april 2021 10:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had nog wel de punten nodig zei hij.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
ben niet geode met afbeeldingen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Felix je ui is wel altijd heel boosquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Er zijn toch wel labjassen voor vrouwen?quote:Op woensdag 21 april 2021 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh zekers. Weet niet wat mart visser gemaakt heeft.
De labjassen bijvoorbeeld zijn voor mannenlichaam dus heel breed van boven en niet genoeg ruimte op de heupen enzo.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
ik denk dat heel veel bedrijven de unisex gevallen gebruikenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn toch wel labjassen voor vrouwen?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mario was de hele DT vergeten vannachtquote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dank u.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja die zijn er maar dan moet je werkgever ze wel bestellen. Ze hebben nu een unisex model, maar zo unisex is hij niet.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn toch wel labjassen voor vrouwen?
Maar ook de broeken en polo's die je kunt dragen zijn oerlelijk.
Over het algemeen is werkkleding gewoon lelijk.Trotste mama van Ambar
Dit wilde Greys laten zien
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Felix je ui is wel altijd heel boos![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef Dotteke het volgende:
Mario was de hele DT vergeten vannacht
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
te druk met de dames van BB brasil??Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ziet er toch niet heel erg uit?quote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit wilde Greys laten zien
[ afbeelding ]
Al had ik zelf die lichtblauwe streep op de zijkant niet gedaan.Trotste mama van Ambar
dat dusquote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die zijn er maar dan moet je werkgever ze wel bestellen. Ze hebben nu een unisex model, maar zo unisex is hij niet.
Over het algemeen is werkkleding gewoon lelijk.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gewoon zo een bestellenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die zijn er maar dan moet je werkgever ze wel bestellen. Ze hebben nu een unisex model, maar zo unisex is hij niet.
Over het algemeen is werkkleding gewoon lelijk.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En ik besteed per jaar liever 30 euro aan nieuwe fatsoenlijke broeken dan dat ik een debiele werkbroek aan doe.Trotste mama van Ambar
Geen ideequote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
te druk met de dames van BB brasil??
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als je er 5 jaar over doet verwacht ik toch iets heeeeeel bijzondersquote:Op woensdag 21 april 2021 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ziet er toch niet heel erg uit?
Al had ik zelf die lichtblauwe streep op de zijkant niet gedaan.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vind het ook wel mee vallen, en inderdaad die blauwe streep is wel lelijkquote:Op woensdag 21 april 2021 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ziet er toch niet heel erg uit?
Al had ik zelf die lichtblauwe streep op de zijkant niet gedaan.
en de mannen dan?quote:Op woensdag 21 april 2021 10:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon zo een bestellen
[ afbeelding ]Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Sommige bedrijven hebben soms ook werkkleding waarvan ik denk, hoe kom je erop.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik besteed per jaar liever 30 euro aan nieuwe fatsoenlijke broeken dan dat ik een debiele werkbroek aan doe.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Denk dat er veel tijd is gegaan in het doorpassen op verschillende type lichamen en goedkeuring van hoge piefenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je er 5 jaar over doet verwacht ik toch iets heeeeeel bijzondersTrotste mama van Ambar
vind je de nieuwe stoerder dan de oude?quote:Op woensdag 21 april 2021 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind het ook wel mee vallen, en inderdaad die blauwe streep is wel lelijkEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Te veel aandacht voor werk kledingquote:Op woensdag 21 april 2021 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind het ook wel mee vallen, en inderdaad die blauwe streep is wel lelijk
nou dan ben ik benieuwd naar die fotoquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Polo's van 50% katoen, 50% polyester is bijna standaard bij elk bedrijf. Ze zijn lelijk, ze zitten nergens naar, je zweet je er de tering in, vormloos. Het is vreselijk. Zou een wet voor moeten komen dat ze afgeschaft worden.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige bedrijven hebben soms ook werkkleding waarvan ik denk, hoe kom je erop.Trotste mama van Ambar
en dan nog maar te zwijgen over de supermarkt outfitsquote:Op woensdag 21 april 2021 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Polo's van 50% katoen, 50% polyester is bijna standaard bij elk bedrijf. Ze zijn lelijk, ze zitten nergens naar, je zweet je er de tering in, vormloos. Het is vreselijk. Zou een wet voor moeten komen dat ze afgeschaft worden.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
In heelveel gevallen is een normaal t-shirt veel beter.
Nog niet eens gehad over het feit dat de kleuren die veel bedrijven uitkiezen de meeste mensen niet staat en het model polo bij de meeste mensen ook niet staat.
Afschaffen die hap.Trotste mama van Ambar
voor alle bierdrinkers hier...
https://www.ad.nl/gezond/(...)6%26%20branded--2%5D
dat jullie het even weten![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar let ik eigenlijk niet op.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan nog maar te zwijgen over de supermarkt outfitsTrotste mama van Ambar
moet je voor de grap een s doenquote:Op woensdag 21 april 2021 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar let ik eigenlijk niet op.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kom eigenlijk alleen bij de ah en volgens mij is dat wel oke.quote:Trotste mama van Ambar
Lachuhquote:Op woensdag 21 april 2021 10:50 schreef greysbones het volgende:
voor alle bierdrinkers hier...
https://www.ad.nl/gezond/(...)6%26%20branded--2%5D
dat jullie het even weten![]()
ik kom bijna niet bij de AHquote:Op woensdag 21 april 2021 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom eigenlijk alleen bij de ah en volgens mij is dat wel oke.
hebben we hier niet in het dorpEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wij hebben hier een ah en een lidlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ging gisteren wel pakketje ophalen bij de Hoogvliet en daar hebben ze alles blauw-wit verticaal gestreept. Niet heel charmant, maar ach.quote:Op woensdag 21 april 2021 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kom bijna niet bij de AH
hebben we hier niet in het dorpTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: