Daar héb je op alle punten helemaal gelijkquote:Op woensdag 21 april 2021 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze 1 geen reet geven, 2 de hoop al opgegeven hebben dat ze er leuk mogen uitzien opwerk, 3 concessies moeten doen tussen goedzittend en beweegruimte, 4 afgedankte bedrijfskleding moeten aandoen
Tevens geeft het bedrijf ook geen ene ruk zolang je maar de bedrijfskleding aan doet.
Bij de centra, die bestaat al eeuwen niet meerquote:Op woensdag 21 april 2021 11:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was het bij een grootgrutter of een kleine ondernemer
Zegt mij niks idd, was ik zeker nog niet geborenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de centra, die bestaat al eeuwen niet meer
Dat vermoed ik ookquote:Op woensdag 21 april 2021 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zegt mij niks idd, was ik zeker nog niet geboren
Jezus, dat ken ik zelfs niet eens meerquote:Op woensdag 21 april 2021 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de centra, die bestaat al eeuwen niet meer
Hey jarig job gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 april 2021 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, dat ken ik zelfs niet eens meer
Vanaf 1981 werden de Centra winkels langzaamaan vervangen door C1000. De laatste Centra supermarkt sloot op 1 december 2001 haar deuren.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, dat ken ik zelfs niet eens meer
@Greys je naam wordt gekaaptquote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit wilde Greys laten zien
[ afbeelding ]
Hé niet stoken jijquote:
ik vind die van de NS en de Poltie enorm mooi. Maar in belgie en frankrijk nog mooierquote:Op woensdag 21 april 2021 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die zijn er maar dan moet je werkgever ze wel bestellen. Ze hebben nu een unisex model, maar zo unisex is hij niet.
Maar ook de broeken en polo's die je kunt dragen zijn oerlelijk.
Over het algemeen is werkkleding gewoon lelijk.
Overgenomen door Jumbo!quote:Op woensdag 21 april 2021 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
C1000 ging naar een aantal jaar ook weg
Die zijn nog maar een jaartje of 2 uit het straat beeld verdwenenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
C1000 ging naar een aantal jaar ook weg
ik stook niet ik raak alleen telkens in de war door jouquote:
polo's zijn niet mooi. Einde discussie.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind die van de NS en de Poltie enorm mooi. Maar in belgie en frankrijk nog mooier
Dank jequote:
Welke van de NS? De conducteur of V&S?quote:Op woensdag 21 april 2021 11:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind die van de NS en de Poltie enorm mooi. Maar in belgie en frankrijk nog mooier
Die gekken die er dan zo'n krokodilletje of polospelende meneer op moeten hebben ;')quote:Op woensdag 21 april 2021 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
polo's zijn niet mooi. Einde discussie.
Nope veel langerquote:Op woensdag 21 april 2021 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn nog maar een jaartje of 2 uit het straat beeld verdwenen
quote:Op woensdag 21 april 2021 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
polo's zijn niet mooi. Einde discussie.
Gaag gedaan vond het wel toepasselijkquote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dank jeOok voor de mooie reactie van de Bolkes
Sorry, zal greysbones wel anders noemenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik stook niet ik raak alleen telkens in de war door jou
quote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke van de NS? De conducteur of V&S?
quote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nope veel langer
https://nos.nl/artikel/20(...)orgen-licht-uit.html
quote:Op woensdag 21 april 2021 11:12 schreef Dotteke het volgende:
5 jaar toch al
In juni en juli 2015 sloten de laatste C1000-winkels hun deuren
Klachten zitten al even op hetzelfde niveau, beetje verhoging, moe, wat pijntjes, beetje hoesten, neusverkoudheid.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaag gedaan vond het wel toepasselijk![]()
Hoe is het met je?
Mini-ToT heeft wat polo's met dat Schnappi-familielid er op, maar dat waren overjarige modellen die voor een prikkie weg gingen.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die gekken die er dan zo'n krokodilletje of polospelende meneer op moeten hebben ;')
Las het net, dat je het ook had gepostquote:
Ik zelf hou er niet zo vanquote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]Mevrouw ToT heeft een aantal voor mij gekocht, omdat ze die veel mooier vindt staan dan gewone shirts.
Gelukkig maar. Schoonzoon is echt heel ziek. Hoop dat je het hierbij houdt Grrrrrrrrquote:Op woensdag 21 april 2021 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klachten zitten al even op hetzelfde niveau, beetje verhoging, moe, wat pijntjes, beetje hoesten, neusverkoudheid.
OP hoop van zegen dan maarquote:Op woensdag 21 april 2021 11:15 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb net 2 gaatjes in mijn band geplakt.. denk dat de binnenband aan het verslijten is.
Al mijn solution er doorheen gejast dus hoop dat het goed is
Anders nieuwe binnenband kopenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:15 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb net 2 gaatjes in mijn band geplakt.. denk dat de binnenband aan het verslijten is.
Al mijn solution er doorheen gejast dus hoop dat het goed is
nee hoor Greys is primaquote:Op woensdag 21 april 2021 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sorry, zal greysbones wel anders noemen
Het is de achterband dus dat laat ik door de fietsenmaker doen. Binnenbanden heb ik al thuis liggenquote:
Ok Greysquote:
Verstandig inderdaadquote:Op woensdag 21 april 2021 11:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is de achterband dus dat laat ik door de fietsenmaker doen. Binnenbanden heb ik al thuis liggen
Greys ie een andere user die ook nog heel actief op FOK! is en die ik meerdere keren heb gemeet op Eurovisie songfestival meets.quote:
aaah kijk... ik heb mijn naam al een hele poos.. nog nooit opgevallen dat er ook een greys isquote:Op woensdag 21 april 2021 11:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Greys ie een andere user die ook nog heel actief op FOK! is en die ik meerdere keren heb gemeet op Eurovisie songfestival meets.
Ja het zit er net zo tussen nog he wel of nietquote:Op woensdag 21 april 2021 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijn het is weer van dat weer dat ik de terugweg een winterjas nodig heb, maar de heenweg dood ga in een winterjas.
oh dat maakt ook niet uit zolang mensen het niet afkortenquote:Op woensdag 21 april 2021 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah kijk... ik heb mijn naam al een hele poos.. nog nooit opgevallen dat er ook een greys is
in de zon heerlijk... in de wind... brrrquote:Op woensdag 21 april 2021 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zit er net zo tussen nog he wel of niet
aah kijk.. zolang heb ik mijn huidige naam dan nog nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |