Vergeet die versoepelingen maar. Ja.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:07 schreef Arcee het volgende:
Ziekenhuizen stellen noodgedwongen hart- en kankeroperaties uit door volstromende ic’s
Versoepelingen.
Nee joh, de overheid heeft ff de Volkskrant ingeschakeld om paniek te zaaien zodat ze niet hoeven te versoepelen. Is niets van waar.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:07 schreef Arcee het volgende:
Ziekenhuizen stellen noodgedwongen hart- en kankeroperaties uit door volstromende ic’s
Versoepelingen.
Komende 4 weken bij mooi weer iedere dag bomvolle parkenquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:07 schreef Arcee het volgende:
Versoepelingen.
Ik zie echt niet in waarom het afschaffen van de avondklok tot vollere IC's zou moeten leiden.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:10 schreef MoreDakka het volgende:
Geen idee waar de relatie IC-bezetting nu <-> toekomstige versoepelingen maatregelen vandaan komt.
Utrecht is de jongste stad van het land. De helft is <35, dus daar heb je sowieso wat meer kansquote:Op zaterdag 10 april 2021 19:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan zeker, maar dat ziekenhuis in Utrecht ziet het dus ook.
Dit dus. Het is toch niet te geloven dat Mark Rutte het gemekker van die gasten niet meteen de kop heeft ingedruktquote:Op zaterdag 10 april 2021 17:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Idd.. Snap sowieso niet dat wanneer je lid bent van zo'n team je continu in de openbaarheid jouw mening overal ventileert. Ik kan daar echt niet bij en vind het erg onprofessioneel. Van meerdere van die figuren trouwens.
Eigenlijk te debiel voor woorden dat we het normaal zijn gaan vinden.
quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Utrecht is de jongste stad van het land. De helft is <35, dus daar heb je sowieso wat meer kans.
“...maar het is te vroeg, zegt ic-arts Diederik Gommers. "Binnen de muren van het ziekenhuis is er echt een crisis aan de gang."quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:03 schreef popje het volgende:
[..]
Ja zo gebeurt het elke keer... ik heb het idee dat versoepelen, hoe klein ook, een soort angststorm met zich meebrengt die met alle macht voorkomen moet worden dat die versoepelingen ook echt plaatsvinden tot echt alle kwetsbaren gevaccineerd zijn. De voorspellingen van het RIVM zijn nog nooit uitgekomen...
Ze verkondigen continue onzin. Blijkbaar is de meerderheid van dit land te dom om te poepen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 19:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch vind ik dit een opmerkelijke redenatie. ‘Ze’ weten toch ook dat er heel veel informatie wordt voorzien, allerlei cijfers gedeeld en in grafieken gezet. Het zou best dom zijn om zaken de wereld in te helpen die complete onzin zijn in de hoop dat mensen dan binnen blijven.
5k per avondquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:26 schreef popje het volgende:
Feyenoord
Zelf gaat de intensivist nog even niet naar zijn favoriete voetbalclub, Feyenoord. De Kuip zal open zijn tijdens de wedstrijd tegen Vitesse op 25 april, maar hij moet er nog even niet aan denken. "Ik kan niet op de IC gemist worden", zegt hij veelbetekenend.
Citaat Gommers
Maar hij kan wel elke week bij Beau of Op 1 gaan zitten a 5k per avond?
Er moet wel brood op de plank komenquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:26 schreef popje het volgende:
Feyenoord
Zelf gaat de intensivist nog even niet naar zijn favoriete voetbalclub, Feyenoord. De Kuip zal open zijn tijdens de wedstrijd tegen Vitesse op 25 april, maar hij moet er nog even niet aan denken. "Ik kan niet op de IC gemist worden", zegt hij veelbetekenend.
Citaat Gommers
Maar hij kan wel elke week bij Beau of Op 1 gaan zitten a 5k per avond?
Waar komen die bedragen vandaan? Weet jij dat?quote:
Er wordt elke keer gezegd in dit topic (weet niet hoe betrouwbaar dat is) dat gasten bij Op1 5k per optreden krijgen. Voor Beau of Jinek weet ik dat niet.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar komen die bedragen vandaan? Weet jij dat?
Uit een dikke duimquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, alles is toch dicht.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:12 schreef popje het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in waarom het afschaffen van de avondklok tot vollere IC's zou moeten leiden.
Voor een speciale gast misschien, maar lijkt mij sterk dat iedereen hetzelfde krijgt die daar komt.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:29 schreef popje het volgende:
[..]
Er wordt elke keer gezegd in dit topic (weet niet hoe betrouwbaar dat is) dat gasten bij Op1 5k per optreden krijgen. Voor Beau of Jinek weet ik dat niet.
Laat zag je al dat het bijna niet meer handhaafbaar was op een dinsdag dat 90% aan het werk was. Nog 2,5 tot koningsdag. Maak je borst maar nat als het dan mooi weer is.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Komende 4 weken bij mooi weer iedere dag bomvolle parken
Wat een genot
Ik lees net dat gasten van Matthijs 5 jaar geleden EUR 2000 kregen... dus het zal niet minder zijn geworden.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:30 schreef potjecreme het volgende:
Kreeg Peter Rrr de Vries niet ¤5000,- voor een avondje aan tafel?
Verklaring Peter R. de Vriesquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:31 schreef popje het volgende:
[..]
Ik lees net dat gasten van Matthijs 5 jaar geleden EUR 2000 kregen... dus het zal niet minder zijn geworden.
https://www.televizier.nl(...)ris-peter-r-de-vriesquote:In de woensdagavond-aflevering van Pauw verdedigde De Vries zijn dikke salaris (2000 tot 5000 euro per tv-optreden) met de volgende tekst:
„Het is niet zo, wat veel mensen denken, dat het alleen een kwestie is van even binnenschuiven, je verhaaltje doen en klaar is Kees, maar jullie vragen mij vaak rechtszaken te volgen. Dan zit je de hele dag in de rechtbank. Of om bepaalde misdaadboeken te lezen. Of een Kamerdebat te volgen in de zaak van Volkert van der Graaf. Dan verwacht kennelijk een groot gedeelte van Nederland dat je dat allemaal voor niks doet. Dat je dan om 2 uur ’s nachts thuiskomt en zegt: ‘Een hartstikke fijne avond gehad, gezellig en daar hoef ik niet voor betaald te worden.’ Het zit iets anders dus.”
Maar die verklaring overtuigde lang niet iedereen.
Volgend weekend wordt het mooi weer, reken maar van yes dat ik dan in het park lig met een kleedje (en nee ik ga niet festivalachtig feesten), maar dan bouw ik wel mijn eigen terrasje en neem ik klapstoeltjes mee.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:31 schreef maan_man het volgende:
[..]
Laat zag je al dat het bijna niet meer handhaafbaar was op een dinsdag dat 90% aan het werk was. Nog 2,5 tot koningsdag. Maak je borst maar nat als het dan mooi weer is.
Vanaf vrijdag dertien graden en volle zon!quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:32 schreef popje het volgende:
[..]
Volgend weekend wordt het mooi weer, reken maar van yes dat ik dan in het park lig met een kleedje (en nee ik ga niet festivalachtig feesten), maar dan bouw ik wel mijn eigen terrasje en neem ik klapstoeltjes mee.
Dan is corona klaar met onsquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:36 schreef popje het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag dertien graden en volle zon!
Praat je nou met jezelf?quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:36 schreef popje het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag dertien graden en volle zon!
Die 5k uit de duim van popje.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat ik alles uit mijn duik zuig... zie de verklaring van Peter R de Vries...quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die 5k uit de duim van popje.
Ze zullen er niet voor nop zitten, al dacht ik dat bij de NPO daar het een en ander over is vastgelegd dat dat niet meer mag.
Ik geloof dat ook nietquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:48 schreef popje het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat ik alles uit mijn duik zuig... zie de verklaring van Peter R de Vries...
Als ik er iets over op zoek, zie ik dat er inderdaad in 2017 afspraken over zijn gemaakt dat in ieder geval NPO geen exorbitante bedragen mag betalen. Ik zag laatst ook een bedrag van 10k genoemd worden. Lijkt me echt sterk.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die 5k uit de duim van popje.
Ze zullen er niet voor nop zitten, al dacht ik dat bij de NPO daar het een en ander over is vastgelegd dat dat niet meer mag.
| 1 2 | var jsonArray = JObject.Parse(json).First.ToList().First().ToList(); var item = jsonArray[1].ToList(); |
javascriptquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:01 schreef raptorix het volgende:
Ik ga vanavond denk eens iets leuks doen,zat met gare data in klote formaten
[ code verwijderd ]
Nee, maar we kunnen het zelf wel in vullen denk ikquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:04 schreef summer2bird het volgende:
Is er al iets bekend of er nu geen versoepelingen komen?
Technisch gezien is JSON een javascript array, dus in die zin klopt hetquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:07 schreef maan_man het volgende:
[..]
Oké. ik ken var alleen van javascript.
Morgen zal er wel het nodige lekken na het Catshuis overleg.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:04 schreef summer2bird het volgende:
Ik denk dat je daar niet op hoeft te rekenen, persoonlijk verwacht ik misschien teamsport voor volwassenen maar dat zal het wel zo een beetje zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:04 schreef summer2bird het volgende:
Zou Kaag al lekken of ze daar net te jong voor? #tenaladyquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Morgen zal er wel het nodige lekken na het Catshuis overleg.
Ohquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar niet op hoeft te rekenen, persoonlijk verwacht ik misschien teamsport voor volwassenen maar dat zal het wel zo een beetje zijn.
Ik heb begrip voor ouders en hun situatie, maar bijna alle voorgaande versoepelingen waren gericht op basisschoolleerlingen en hun ouders. Ik vind dat nu andere groepen aan de beurt zijn als er beperkt ruimte is.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Er gingen geruchten over de buitenschoolse opvang.
Voor mij maakt het niks meer uit, ik heb per 1 mei de hele handel opgezegd.
Maar voor een heleboel andere ouders gaat dit zo verschrikkelijk veel schelen. Dus ik hoop dat ze die beperking er wel af gaan halen.
Daarom zie je ook zoveel chemtrails nu. De overheid heeft tientallen vliegtuigen ingezet om het maar te laten regenen. En het werkt, want we beleven nu de koudste en meest troosteloze lente van deze eeuwquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Komende 4 weken bij mooi weer iedere dag bomvolle parken
Wat een genot
Iedereen weet dat Bill Gates en zijn babies etende politieke vriendjes en vriendinnetjes er achter zitten.quote:
Waar denk je dat een groot deel van die kindertjes nu heen gaat?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:14 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik heb begrip voor ouders en hun situatie, maar bijna alle voorgaande versoepelingen waren gericht op basisschoolleerlingen en hun ouders. Ik vind dat nu andere groepen aan de beurt zijn als er beperkt ruimte is.
Dat kan toch gewoon via UFO's Djeez! Overigens verwacht ik gouden tijden voor UFO's jij weet dat niet maar ik ben een redelijk UFO expert, er is een enorme correlatie tussen onzekeerheid en UFO 'squote:Op zaterdag 10 april 2021 21:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Daarom zie je ook zoveel chemtrails nu. De overheid heeft tientallen vliegtuigen ingezet om het maar te laten regenen. En het werkt, want we beleven nu de koudste en meest troosteloze lente van deze eeuw
Geen idee, maar zij hebben hun basisschool al gekregen en sporten. Nu zijn anderen aan de beurt: de horeca die al maanden dicht is, de 27+'ers die willen sporten,.... Het maakt mij niet uit, maar onze basisschoolleerlingen en hun ouders hebben hun portie gehad en staan nu even achter in de rij.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar denk je dat een groot deel van die kindertjes nu heen gaat?
Zou geen 69 doenquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:10 schreef maan_man het volgende:
[..]
Zou Kaag al lekken of ze daar net te jong voor? #tenalady
Die kindertjes gaan dus niet meer naar de BSO maar veelal naar Opa een Oma, zodat de IC lekker blijft oplopen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:29 schreef maan_man het volgende:
[..]
Geen idee, maar zij hebben hun basisschool al gekregen en sporten. Nu zijn anderen aan de beurt: de horeca die al maanden dicht is, de 27+'ers die willen sporten,.... Het maakt mij niet uit, maar onze basisschoolleerlingen en hun ouders hebben hun portie gehad en staan nu even achter in de rij.
Puik beleid van onze leiders.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die kindertjes gaan dus niet meer naar de BSO maar veelal naar Opa een Oma, zodat de IC lekker blijft oplopen.
Dus jij wil slecht gedrag gaan belonen?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die kindertjes gaan dus niet meer naar de BSO maar veelal naar Opa een Oma, zodat de IC lekker blijft oplopen.
Ik vind dat onderwijs prioriteit heeft. Daar buiten is er wellicht iets voor te zeggen dat nu anderen aan de beurt zijn jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:14 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik heb begrip voor ouders en hun situatie, maar bijna alle voorgaande versoepelingen waren gericht op basisschoolleerlingen en hun ouders. Ik vind dat nu andere groepen aan de beurt zijn als er beperkt ruimte is.
Opa en oma zouden allang gevaccineerd moeten zijnquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
De luxe voor dat soort morele oordelen hebben we niet. Je moet er praktisch naar blijven kijken,quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:43 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dus jij wil slecht gedrag gaan belonen?
we sturen wel artsen en verpleegkundigen het land uit.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“...maar het is te vroeg, zegt ic-arts Diederik Gommers. "Binnen de muren van het ziekenhuis is er echt een crisis aan de gang."
Ik word zo moe van die man.
Ik heb het niet over belonen, ik heb het over wat er in d praktijk gebeurt, dat lijkt me een stuk relevanter.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:43 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dus jij wil slecht gedrag gaan belonen?
Helaas niet, zal nog een week of 5 duren.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:43 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Opa en oma zouden allang gevaccineerd moeten zijn
Zelfde verhaal in Italië. Daar lijkt iedereen die bijv ook maar enigszins werkzaam is in de zorg ingeënt te worden. En dus nog maar weinig ouderen. Dat vertaalt zich daar in het aantal doden wat nog steeds hoog is.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:51 schreef Djeez het volgende:
Het vaccineren gaat in Duitsland ook nog niet goed. Mijn ouders en zus wonen in Duitsland. Mijn vader, bouwjaar 1946, heeft nog niet eens een oproep gehad. Mijn zus, ex-kankerpatiente ook nog niet. Mijn schoonouders zijn Belgisch, van 1949 en 1950. Zij worden volgende week gevaccineerd. AZ, dat dan weer wel
Duitsland is gesloten, Merkel heeft het lef gehad om ons land rood te maken, terwijl beroepsleugenaar Rutte zichzelf in de kamer stond te verdedigen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:51 schreef Djeez het volgende:
Het vaccineren gaat in Duitsland ook nog niet goed. Mijn ouders en zus wonen in Duitsland. Mijn vader, bouwjaar 1946, heeft nog niet eens een oproep gehad. Mijn zus, ex-kankerpatiente ook nog niet. Mijn schoonouders zijn Belgisch, van 1949 en 1950. Zij worden volgende week gevaccineerd. AZ, dat dan weer wel
Marcel Levi graag!quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:58 schreef THEFXR het volgende:
Kan Omtzigt niet beter Hugo vervangen?, ben wel klaar met die mediageile faalhaas!
Op basis waarvan vrees je dat?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:59 schreef raptorix het volgende:
Pffffffff ik ben best een positief ingesteld persoon, en ik trek hem echt echt heel goed, maar ik begin me nu echt zorgen te maken over de IC's nog eens goed naar de cijfers gekeken, en ik vrees dat we dit niet gaan redden.
Wat niet gaan redden?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:59 schreef raptorix het volgende:
Pffffffff ik ben best een positief ingesteld persoon, en ik trek hem echt echt heel goed, maar ik begin me nu echt zorgen te maken over de IC's nog eens goed naar de cijfers gekeken, en ik vrees dat we dit niet gaan redden.
huisarts heeft een bepaalde verplichting naar zijn patiënten toe.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een ongekende puinhoop zeg:
[ twitter ]
Operation Warp Speed graag!quote:
Capaciteit op de IC's ik vrees dat we 3 weken te laat zijn, als ik het nu voor het zou zeggen hebben zou ik "allin" gaan qua vaccinaties, geen enkele 2e vaccinatie meer doen, volledige voorraad wegprikken, dan kunnen we het nog net redden.quote:
Oh. Daar was het om te doen dus. Zijn ook weer afgekocht.quote:
Geen idee waar je dat op baseert. IC volgt op ziekenhuisopnames. Ziekenhuisopnames gaan dalen door vaccinaties. Geen reden voor paniek dus.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Capaciteit op de IC's ik vrees dat we 3 weken te laat zijn, als ik het nu voor het zou zeggen hebben zou ik "allin" gaan qua vaccinaties, geen enkele 2e vaccinatie meer doen, volledige voorraad wegprikken, dan kunnen we het nog net redden.
Wat wil je nu precies zeggen? Heb je het hele filmpje bekeken?quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
huisarts heeft een bepaalde verplichting naar zijn patiënten toe.
Vandaag hoogst aantal opnames sinds begin Januari, wanneer gaat dat precies dalen dan?quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat op baseert. IC volgt op ziekenhuisopnames. Ziekenhuisopnames gaan dalen door vaccinaties. Geen reden voor paniek dus.
Kijk maar eens goed naar de leeftijds categorieën en hoe die oplopen....quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat op baseert. IC volgt op ziekenhuisopnames. Ziekenhuisopnames gaan dalen door vaccinaties. Geen reden voor paniek dus.
Dat is te simpel. De groep die op de IC komt vaccineren we nog maar amper. Het zijn niet de 75+ers die de ICs massaal bevolken.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
gezien de historie gaat dan niet gebeuren, de overheid en consorten blijven gewoon falen. deze crisis heeft gewoon geen hoge prio aangezien de prio nu op testen ligt.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Capaciteit op de IC's ik vrees dat we 3 weken te laat zijn, als ik het nu voor het zou zeggen hebben zou ik "allin" gaan qua vaccinaties, geen enkele 2e vaccinatie meer doen, volledige voorraad wegprikken, dan kunnen we het nog net redden.
Er zijn de weken daarvoor meer mensen besmet geraakt. Dus meer mensen op de kliniek. Dus meer mensen die doorstromen naar de IC. Aantal besmettingen stijgt niet veel meer dus zal het aantal opnames ook niet verder stijgen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed naar de leeftijds categorieën en hoe die oplopen....
NOSquote:Bijna de helft van de eerste lading Janssen-vaccins gaat naar ziekenhuispersoneel dat in direct contact staat met patiënten. Dat heeft het demissionaire kabinet bekendgemaakt. Maandag worden ongeveer 80.000 doses geleverd, daarvan gaan er 35.000 naar de ziekenhuizen. Met het vaccin van Janssen hoeven mensen maar één keer te worden geprikt.
Totaal geen visie, het is er alleen maar op gericht om zijn eigen straatje schoon te vegen en de volgende persco krijgt het klootjesvolk weer de schuld dat we ons NOG beter aan de maatregelen moeten houden.quote:
Voor een groot gedeelte wel. 60-65 en 70+. Zo simpel is het gewoon.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is te simpel. De groep die op de IC komt vaccineren we nog maar amper. Het zijn niet de 75+ers die de ICs massaal bevolken.
Als het de nieuwe aanwas van patienten is die de drukte veroorzaakt en niet zozeer het ziekteverzuim onder personeel, dan ben je zeker niet te cynisch.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh. Daar was het om te doen dus. Zijn ook weer afgekocht.
Of ben ik nu te cynisch?
Je vader had toch al lang gevaccineerd moeten zijn? Mijn Duitse schoonouders (67 en 66) waren afgelopen woensdag aan de beurt voor hun eerste prik met AZ. Dat hebben ze wel volledig zelf moeten regelen omdat hun huisarts verrekte vóór mei te beginnen met vaccineren.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:51 schreef Djeez het volgende:
Als ze de kwetsbaren eens zouden vaccineren hebben ze het in het ziekenhuis ook niet zo druk meer.quote:
Tjah testen, daar zou de prioriteit niet moeten liggen nu.........quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gezien de historie gaat dan niet gebeuren, de overheid en consorten blijven gewoon falen. deze crisis heeft gewoon geen hoge prio aangezien de prio nu op testen ligt.
https://www.stichting-nice.nl/quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:10 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Voor een groot gedeelte wel. 60-65 en 70+. Zo simpel is het gewoon.
Helaas heb je het bij IC over minder significante getallen waardoor die onzekerheid veel groter is, bij ziekenhuis zie je inderdaad een licht stabiliserende trend, echter voor IC's zou ik dat niet zo stellig willen zeggen, daar zijn veel meer factoren van belang die complexer liggen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Er zijn de weken daarvoor meer mensen besmet geraakt. Dus meer mensen op de kliniek. Dus meer mensen die doorstromen naar de IC. Aantal besmettingen stijgt niet veel meer dus zal het aantal opnames ook niet verder stijgen.
En de grootste groepen die in het ziekenhuis (en dus ook IC) belanden zijn we nu aan het vaccineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |