Daarom zie je ook zoveel chemtrails nu. De overheid heeft tientallen vliegtuigen ingezet om het maar te laten regenen. En het werkt, want we beleven nu de koudste en meest troosteloze lente van deze eeuwquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Komende 4 weken bij mooi weer iedere dag bomvolle parken
Wat een genot
Iedereen weet dat Bill Gates en zijn babies etende politieke vriendjes en vriendinnetjes er achter zitten.quote:
Waar denk je dat een groot deel van die kindertjes nu heen gaat?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:14 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik heb begrip voor ouders en hun situatie, maar bijna alle voorgaande versoepelingen waren gericht op basisschoolleerlingen en hun ouders. Ik vind dat nu andere groepen aan de beurt zijn als er beperkt ruimte is.
Dat kan toch gewoon via UFO's Djeez! Overigens verwacht ik gouden tijden voor UFO's jij weet dat niet maar ik ben een redelijk UFO expert, er is een enorme correlatie tussen onzekeerheid en UFO 'squote:Op zaterdag 10 april 2021 21:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Daarom zie je ook zoveel chemtrails nu. De overheid heeft tientallen vliegtuigen ingezet om het maar te laten regenen. En het werkt, want we beleven nu de koudste en meest troosteloze lente van deze eeuw
Geen idee, maar zij hebben hun basisschool al gekregen en sporten. Nu zijn anderen aan de beurt: de horeca die al maanden dicht is, de 27+'ers die willen sporten,.... Het maakt mij niet uit, maar onze basisschoolleerlingen en hun ouders hebben hun portie gehad en staan nu even achter in de rij.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar denk je dat een groot deel van die kindertjes nu heen gaat?
Zou geen 69 doenquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:10 schreef maan_man het volgende:
[..]
Zou Kaag al lekken of ze daar net te jong voor? #tenalady
Die kindertjes gaan dus niet meer naar de BSO maar veelal naar Opa een Oma, zodat de IC lekker blijft oplopen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:29 schreef maan_man het volgende:
[..]
Geen idee, maar zij hebben hun basisschool al gekregen en sporten. Nu zijn anderen aan de beurt: de horeca die al maanden dicht is, de 27+'ers die willen sporten,.... Het maakt mij niet uit, maar onze basisschoolleerlingen en hun ouders hebben hun portie gehad en staan nu even achter in de rij.
Puik beleid van onze leiders.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die kindertjes gaan dus niet meer naar de BSO maar veelal naar Opa een Oma, zodat de IC lekker blijft oplopen.
Dus jij wil slecht gedrag gaan belonen?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die kindertjes gaan dus niet meer naar de BSO maar veelal naar Opa een Oma, zodat de IC lekker blijft oplopen.
Ik vind dat onderwijs prioriteit heeft. Daar buiten is er wellicht iets voor te zeggen dat nu anderen aan de beurt zijn jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:14 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik heb begrip voor ouders en hun situatie, maar bijna alle voorgaande versoepelingen waren gericht op basisschoolleerlingen en hun ouders. Ik vind dat nu andere groepen aan de beurt zijn als er beperkt ruimte is.
Opa en oma zouden allang gevaccineerd moeten zijnquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
De luxe voor dat soort morele oordelen hebben we niet. Je moet er praktisch naar blijven kijken,quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:43 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dus jij wil slecht gedrag gaan belonen?
we sturen wel artsen en verpleegkundigen het land uit.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“...maar het is te vroeg, zegt ic-arts Diederik Gommers. "Binnen de muren van het ziekenhuis is er echt een crisis aan de gang."
Ik word zo moe van die man.
Ik heb het niet over belonen, ik heb het over wat er in d praktijk gebeurt, dat lijkt me een stuk relevanter.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:43 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dus jij wil slecht gedrag gaan belonen?
Helaas niet, zal nog een week of 5 duren.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:43 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Opa en oma zouden allang gevaccineerd moeten zijn
Zelfde verhaal in Italië. Daar lijkt iedereen die bijv ook maar enigszins werkzaam is in de zorg ingeënt te worden. En dus nog maar weinig ouderen. Dat vertaalt zich daar in het aantal doden wat nog steeds hoog is.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:51 schreef Djeez het volgende:
Het vaccineren gaat in Duitsland ook nog niet goed. Mijn ouders en zus wonen in Duitsland. Mijn vader, bouwjaar 1946, heeft nog niet eens een oproep gehad. Mijn zus, ex-kankerpatiente ook nog niet. Mijn schoonouders zijn Belgisch, van 1949 en 1950. Zij worden volgende week gevaccineerd. AZ, dat dan weer wel
Duitsland is gesloten, Merkel heeft het lef gehad om ons land rood te maken, terwijl beroepsleugenaar Rutte zichzelf in de kamer stond te verdedigen.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:51 schreef Djeez het volgende:
Het vaccineren gaat in Duitsland ook nog niet goed. Mijn ouders en zus wonen in Duitsland. Mijn vader, bouwjaar 1946, heeft nog niet eens een oproep gehad. Mijn zus, ex-kankerpatiente ook nog niet. Mijn schoonouders zijn Belgisch, van 1949 en 1950. Zij worden volgende week gevaccineerd. AZ, dat dan weer wel
Marcel Levi graag!quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:58 schreef THEFXR het volgende:
Kan Omtzigt niet beter Hugo vervangen?, ben wel klaar met die mediageile faalhaas!
Op basis waarvan vrees je dat?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:59 schreef raptorix het volgende:
Pffffffff ik ben best een positief ingesteld persoon, en ik trek hem echt echt heel goed, maar ik begin me nu echt zorgen te maken over de IC's nog eens goed naar de cijfers gekeken, en ik vrees dat we dit niet gaan redden.
Wat niet gaan redden?quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:59 schreef raptorix het volgende:
Pffffffff ik ben best een positief ingesteld persoon, en ik trek hem echt echt heel goed, maar ik begin me nu echt zorgen te maken over de IC's nog eens goed naar de cijfers gekeken, en ik vrees dat we dit niet gaan redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |