Vanaf vrijdag dertien graden en volle zon!quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:32 schreef popje het volgende:
[..]
Volgend weekend wordt het mooi weer, reken maar van yes dat ik dan in het park lig met een kleedje (en nee ik ga niet festivalachtig feesten), maar dan bouw ik wel mijn eigen terrasje en neem ik klapstoeltjes mee.
Dan is corona klaar met onsquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:36 schreef popje het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag dertien graden en volle zon!
Praat je nou met jezelf?quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:36 schreef popje het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag dertien graden en volle zon!
Die 5k uit de duim van popje.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar komen die bedragen vandaan? Weet jij dat?
Ja jij denkt dat ik alles uit mijn duik zuig... zie de verklaring van Peter R de Vries...quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die 5k uit de duim van popje.
Ze zullen er niet voor nop zitten, al dacht ik dat bij de NPO daar het een en ander over is vastgelegd dat dat niet meer mag.
Ik geloof dat ook nietquote:Op zaterdag 10 april 2021 20:48 schreef popje het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat ik alles uit mijn duik zuig... zie de verklaring van Peter R de Vries...
Als ik er iets over op zoek, zie ik dat er inderdaad in 2017 afspraken over zijn gemaakt dat in ieder geval NPO geen exorbitante bedragen mag betalen. Ik zag laatst ook een bedrag van 10k genoemd worden. Lijkt me echt sterk.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die 5k uit de duim van popje.
Ze zullen er niet voor nop zitten, al dacht ik dat bij de NPO daar het een en ander over is vastgelegd dat dat niet meer mag.
| 1 2 | var jsonArray = JObject.Parse(json).First.ToList().First().ToList(); var item = jsonArray[1].ToList(); |
javascriptquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:01 schreef raptorix het volgende:
Ik ga vanavond denk eens iets leuks doen,zat met gare data in klote formaten
[ code verwijderd ]
Nee, maar we kunnen het zelf wel in vullen denk ikquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:04 schreef summer2bird het volgende:
Is er al iets bekend of er nu geen versoepelingen komen?
Technisch gezien is JSON een javascript array, dus in die zin klopt hetquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:07 schreef maan_man het volgende:
[..]
Oké. ik ken var alleen van javascript.
Morgen zal er wel het nodige lekken na het Catshuis overleg.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:04 schreef summer2bird het volgende:
Ik denk dat je daar niet op hoeft te rekenen, persoonlijk verwacht ik misschien teamsport voor volwassenen maar dat zal het wel zo een beetje zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:04 schreef summer2bird het volgende:
Zou Kaag al lekken of ze daar net te jong voor? #tenaladyquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Morgen zal er wel het nodige lekken na het Catshuis overleg.
Ohquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar niet op hoeft te rekenen, persoonlijk verwacht ik misschien teamsport voor volwassenen maar dat zal het wel zo een beetje zijn.
Ik heb begrip voor ouders en hun situatie, maar bijna alle voorgaande versoepelingen waren gericht op basisschoolleerlingen en hun ouders. Ik vind dat nu andere groepen aan de beurt zijn als er beperkt ruimte is.quote:Op zaterdag 10 april 2021 21:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Er gingen geruchten over de buitenschoolse opvang.
Voor mij maakt het niks meer uit, ik heb per 1 mei de hele handel opgezegd.
Maar voor een heleboel andere ouders gaat dit zo verschrikkelijk veel schelen. Dus ik hoop dat ze die beperking er wel af gaan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |